Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
- Dit onderwerp bevat 26,187 reacties, 886 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 december 2013 om 01:31 #117118
En zo doe je dat dus niet. Als je de sleutel nog hebt? Kan je hem in een bepaalde stand ‘draaien’ en eruit schuiven.
Mocht je geen sleutel hebben, tja.. tikken.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 december 2013 om 08:10 #117119@herr Flick,
ik heb de sleutel nog ja, alleen heeft deze eigenlijk nooit gewerkt. Althans, ik wist niet hoe die werkte :con.Ik ga wel even proberen met die sleutel, hoop dat het lukt.
3 december 2013 om 08:38 #117120Die ‘popnagel’ hoef je overigens niet uitboren. Meestal komt hij netjes los als je met beleid een schroevendraaiertje onder het afdekplaatje doet en dan een beetje kracht zet. Je kan hem dan ook nog weer gebruiken als je het slotje los hebt.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...3 december 2013 om 16:28 #117124@tonni
ik heb het afdekplaatje inderdaad los kunnen krijgen door met beleid de popnagel los te krijgen. ook al was het helemaal geen popnagel. Hoe moet ik nu verder om mijn stuurslot eruit te halen?
heb bij aankoop van de brommer 1 sleutel gekregen voor t stuurslot, hij gaat er in, maar geen idee of het daadwerkelijk een goede is, of wat ik er mee moet doen.
als het stuur volledig naar links of rechts staat (waar je normaal een stuurslot op zet) kan ik de sleutel niet omdraaien, of indrukken. Enige tips?
4 december 2013 om 23:45 #117136Het is bij Vespa induwen en als dat gelukt is dan pas draaien.
En het is even zoeken naar de stand waarop je hem kan indrukken, dat is in elk geval niet met volledige stuuruitslag.
Volgens mij moet je het slot relatief makkelijke kunnen trekken nu het plaatje er voor weg is maar ik weet het zo uit het hoofd niet meer precies.En het klopt dat het geen pompnagel is maar dat was de naam die jij hem had gegeven dus was het simpeler om het daar bij te houden.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...7 december 2013 om 21:14 #81197Zou een aluminium koppakking de oorzaak kunnen zijn van slechte compressie bij een koude motor en dus ook start problemen bij het aanduwen?
7 december 2013 om 21:17 #79972Koppakking is volgens mij altijd aluminium…
Standaard kan je het ook zonder proberen 😉7 december 2013 om 21:34 #54079Standaard hebben SI’s , en andere modellen geen kop pakking.
8 december 2013 om 19:29 #43346Ik kan me herinneren dat een tijd terug iemand z’n brommer (ciao geloof ik?) via marktplaats had gekocht en die via een koeriersbedrijf voor iets van 30 euro had laten ophalen en bezorgen.. Ik kan dit topic niet meer terug vinden maar weet iemand nog wie dit was?
Edit; Thanks voor de snelle reply!
8 december 2013 om 19:31 #42274ttr-ciao was dit het beste pm je hem even hierover.
Topic was geloof ik niet helemaal geschikt voor het onderwerp toen dat weet ik nog wel.12 december 2013 om 10:08 #72231Is het mogelijk een LC set op een kickblok te zetten? Dus de cilinder en kop op een kickcarter set en deze vervolgens ook zo te gebruiken .
12 december 2013 om 10:13 #72230Ja dat is mogelijk uitgaande van een std kickblok. Wel hierna even alles opnieuw afstellen omdat je een andere cilinder plaatst.
13 december 2013 om 10:51 #73643Ik heb dus een Pinasco DEPS gekocht, maar hier zitten speciale tap einden bij. Moet ik deze monteren? En waar dienen deze voor?
alvast bedankt.
13 december 2013 om 15:37 #76237tompiebozzel :
Ik heb dus een Pinasco DEPS gekocht, maar hier zitten speciale tap einden bij. Moet ik deze monteren? En waar dienen deze voor?alvast bedankt.
Als het goed is heeft hij 2 normale en 1 dunnere ivm de vlinderpoort…
Deze is m7 met m6 draadeind 😉13 december 2013 om 16:03 #76340Hallo mensen, ik was beetje aan het zoeken, en toen kwam ik een choke stang en een bevestiging daarvan tegen? is daar een hele stellage voor? ik trek meestal gewoon direct aan mijn choke schuif. iemand een plaatje hoe dit officieel hoort te zitten?
bevestiging voor op mijn carter heb ik al wel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.