‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 24,511 tot 24,525 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tompiebozzel
    Bijdrager

Een bromkruk werkt perfect in een speedengine:thumb

Boyan
      Bijdrager

De kilometer teller standaard Vespa ciao, voor welke teller is deze nou? Veglia of VDO?

Wilk1985
        Moderator

Meestal Veglia maar er zijn modellen standaard met VDO tellers uitgerust.

citta1234
          Bijdrager

Wat voor aanpassingen moet je maken om een Rv blok onder een ciao te hangen?

Martino
            Moderator

Ik zie dat de scans van de how-to niet meer online staan. Ik kan zo snel mijn eigen boekjes van de RV ook niet meer vinden. Misschien is er iemand anders zo aardig deze te posten of mij te sturen zodat ik de how-to reedvalve op Ciao weer compleet kan maken? Voor nu zal je de perso van Heer-flick voor de plaatjes kunnen bekijken.

Roberto Tanchez
              Bijdrager

Iemand ooit van t uitlaatmerk junders gehoord??

citta1234
                Bijdrager

@Martino, ik neus wel even door zn perso, bedankt voor het verwijzen :thumb

Rizla
                  Donateur

Klopt het dat je met Leo SP Si op een Si brug op een Citta dat hij tegen de band aan loopt?

Nee.

Florian
                    Moderator

Rizla :
                      Klopt het dat je met Leo SP Si op een Si brug op een Citta dat hij tegen de band aan loopt?

Nee.

Dat zou jij toch moeten weten Martino..

Ik heb hem er toch onder gehad zonder aanloopproblemen met de band. De uitlaat welke jij ook nog eens hebt geleend.🙂

De Leovince SP SI versie past inderdaad niet op een Citta met SI brug. Een SI heeft namelijk 16 inch wielen en een Citta 12 inch. Daarom past het niet.

Je moet een sleuf in de brug slijpen om de SP te monteren. Wat je met een Calibrata op een SI brug ook moet doen. Zal eens kijken of ik een foto voor je kan maken.

r.dewilde
                      Bijdrager

Een vraagje:
                        Als ik alleen de inlaat uitvijl en een 13.13 erop zit heeft dat zien? Of moet er dan ook andere cil. Op?
                        Groeten

Rizla
                        Donateur

Je hoeft er niet een andere cilinder op te zetten hoor. De 50cc krijgt alleen wat meer. Ik zal wel de sproeier aanpassen

Guido
                          Donateur

Welke zijstandaard kan onder een originele Bravo ui ’79?

keesie75
                            Bijdrager

Ik heb van iemand een Citta om gekregen om te repareren, maar de tankdop krijg ik er niet af.
                              Welke kant moet je dr sleutel omdraaien om te ontgrendelen en heeft iemand nog een trucje om die dop er af te krijgen?

SpeedyVespa
                              Donateur

Probeer de sleutel is aan beide kanten om te draaien.
                                Wil dit niet baten, dikke platte schroevendraaier, in het slotje zetten,
                                Dan tik je zo met een kamer het slot eruit.
                                Je molt je tankdop hierdoor wel!!

keesie75
                                Bijdrager

Dat er uit tikken lukte wel ja. 😀

15 berichten aan het bekijken - 24,511 tot 24,525 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.