‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 24,361 tot 24,375 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Zuigerveren zijn uitwisselbaar. De Polini veren slijten alleen minder snel dan de K-star veren.

raceciao
      Bijdrager

Bedankt voor het snelle antwoord, nu kan ik weer verder.

vespa rider
        Bijdrager

ik heb alleen rooie diesel thuis. kan mijn bougie dit ontsteken? welke hitte graad moet ik hiervoor hebben?

gr, arno

ArvidW
          Donateur

Je kunt je SI helaas niet op rode diesel laten lopen.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

Citta-ciao
            Donateur

Hoe kan je je citta goed koelen(koel laten blijven)
              Hiermee bedoel ik geen lc setje nemen

Docs
              Donateur

Je koelkappen goed monteren…
                Er is volgens mij ooit iemand geweest die iets met ventilator geknutseld had, maar daar heb je niks aan.
                Als je alle kappen monteert koelt het prima.

Citta-ciao
                Donateur

Docs911 bedankt

Mijn volgende vraag: past een 41mm imitatie zuigertje in een 41mm polini, en wilt dit goed lopen?

Frenklin
                  Bijdrager

Is een bobine kapot als het onderste stuk ervan verroest is? Ik heb het een beetje eraf geschuurd toen startte mijn brommer ineens weer(al was het maar voor even..) Moet ik een nieuwe kopen?

Wilk1985
                    Moderator

Het stuk dat contact maakt met het frame mag geen roest opzitten, als je dit opschuurt en de bobine daarna goed werkt zie ik geen reden om een nieuwe te kopen.

Ik zou hem eerst eens goed ontroesten voor je een nieuwe koopt want zo snel gaan die dingen echt niet kapot ook al kan het wel..

Frenklin
                      Bijdrager

De roest zit meer aan de zijkanten en onderkant, het frame is opgeschuurd en waar de bobine contact maakt met het frame ook.
                        Maar alsnog rijd hij beroerd, wel beter dan voor het schuren. Het lijkt alsof de vonk te zwak is en hij niet op toeren kan komen

Flippo
                        Donateur

Dat kan verschillende oorzaken hebben. Bv. een faulty kabel, je punten zijn niet goed afgesteld, je bougie, of je condensator werkt niet naar behoren.

Jyago
                          Bijdrager

Mijn onsteking staat te laat want als ik hem start rijd hij wel eventjes ma na een stukje begint hij te stotteren en te ploffen uit de uitlaat.
                            Moet ik de contact punten nu kleiner zetten of groter staat op het moment op 0, 45.

Frenklin
                            Bijdrager

@ Flippo, Condensator is nieuw, bougie is nieuw. CP’s zijn nieuw en afgesteld. de kabel lijkt me niet het probleem, dus dan blijft de bobine over lijkt mij.

Flippo
                              Donateur

Frenklin :
                                @ Flippo, Condensator is nieuw, bougie is nieuw. CP’s zijn nieuw en afgesteld. de kabel lijkt me niet het probleem, dus dan blijft de bobine over lijkt mij.

Bobine gaat normaal niet snel stuk, maar de kans zit er altijd in.

Misschien een stomme vraag, maar aannemende dat je met links staande setup rijd; welke sproeier heb je?

robbert1992
                                Donateur

Wat is de bout maat van de 3 bouten die in de elektronische onsteking zitten

Gr

15 berichten aan het bekijken - 24,361 tot 24,375 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.