‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 23,956 tot 23,970 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

El Citta
    Donateur

@Citta-Goofy: het wordt mij uit je omschrijving niet echt duidelijk wat er aan de hand is. Probeer iets duidelijker aan te geven wat je merkt en wat het probleem is. Je kunt voor zulke vragen beter een topic starten trouwens ( > trouble shooting ). .

citta1234
      Bijdrager

Ik heb een probleem met mijn cp ontsteking.
        Als mijn brommer loopt, zie ik vonken tussen de cp’s.
        De condensator heb ik 2x vervangen voor een nieuwe maar hij blijft daar tussen vonken.

Wat kan het zijn?

Lastpak
        Bijdrager

citta89 :
          Heeft iemand een 3D tekening/model van een motorblok (carter) die hij wilt delen? Bij voorkeur SolidWorks maar Inventor/SolidEdge etc. mag ook.

pm uRtaget eens, die had dergelijke tekeningen gemaakt en bijzonder netjes uitgewerkt.
          die zit de laatste tijd meer op het citta-forum volgens mij.

ritze
          Bijdrager

@citta probeer je cp eens te schuren.
            dus stukje schuur papier tussen de cp en weer eruit trekken, paar keer elke kant doen en nog eens proberen

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

passioncitta
            Bijdrager

kan iemand mij vertellen welke voorvork langer is die van een citta of die van een bravo?

tompiebozzel
              Bijdrager

13×1025 is toch een vario snaar voor citta met 90mm schijven??

Dubracer
                Bijdrager

jup die is voor 90 schijven

tompiebozzel
                  Bijdrager

Heb een 13×1025 van gates opgehaald, alleen past er niet op:? Moet ik dan een andere snaar halen of die gleuven van de achterbrug langer maken? Iemand een suggestie? Bijvoorbeeld 13×1030 snaar als zoiets bestaat?

Dubracer
                    Bijdrager

die maat bestaat niet het verspringt dan naar de 1050 je kan de sleuven doortrekken dat is verder geen probleem

Citta-Goofy
                      Bijdrager

Heee, ik heb sinds kort een citta die ik elke dag gebruik om naar school te gaan.
                        Nu is het probleem dat ik bij het aanrennen van de citta hij gewoon aanslaat maar als ik dan wegrijdt,
                        Duurt het ongeveer 20 meter voordat hij echt op gang komt, wat kan dit probleem zijn en heeft iemand enig idee hoe ik het kan oplossen?

Zoals citta98 al aan geeft kan je beter een eigen topic hiervoor starten. Dit zal namelijk meer dan een simpel antwoord geven.

tompiebozzel
                        Bijdrager

Eventueel een andere merk snaar? Heb gelezen hier ergens op het forum dat er verschil tussen de merken zit kwa lengte ondanks dat ze de zelfde maat aangeven

edit: @ dubracer, 13×1030 bestaat wel, is van het merk optibelt http://www.mechashop.nl/hst/m22e02c/Webshop.nsf/ShopArtikel?OpenForm&ArtikelID=DD6C896D28327C8FC125770A0050DB40

Sjors891
                          Bijdrager

Wie weet welk soort olie ik in mijn vario achterklok moet doen?

Waarom?

Cardanolie, dit is bij iedere brommer/motor winkel te koop:thumb

Anoniem

Stelling:
                                brommer is nu afgesteld. met 13/13 sproeier 68 op mallosi filter met 3-gaasjes.
                                ik heb een correct mengsel. maar heb dus 3 gaasjes.

mijn vullingsgraad is dus minder dan met bijvoorbeeld:
                                13/13 sproeier 74 op mallosi filter met 0-gaasjes.

want hierbij (ALS het mengsel correct is) heb ik een hogere vullingsgraad ?
                                dus betere prestatie?

Citta-Goofy
                                Bijdrager

Ik heb een vraag, ik heb laatst mijn malossi luchtfilter los gehaald en de luchtfilter was van binnen aardig kapot en vies, dus ik heb nu een stofzuiger zak tussen mijn filter, ik vroeg me af of dit bijv ook slecht is voor mijn blokje of dat het geen kwaad kan?

15 berichten aan het bekijken - 23,956 tot 23,970 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.