‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,326 tot 2,340 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

adff
    Bijdrager

Daan777 :
      Kan iemand even voor mij opmeten:

Hoe lang is het uitstekende staafie waar je kickas op hangt als hij in de ruststand staat?
      Ik heb het over dat staafie op een superbravo brug.

Ik neem aan dat je de blokkeerpen bedoelt.

Daan777
      Moderator

Klopt:D

hulo42
        Bijdrager

hallo, uik heb een vraag..
          Wat is het effect van een malossi hoog druk cilinder kop?
          Is dit een goede kop?
          Mvg

juul-vespa
          Bijdrager

heej heeft er iemand eens iets bij scootparts.nl gekocht want ik zit er nou al heel lang op te wachten en heb nog niks van hun gehoord
            🙁

adff
            Bijdrager

@ hulo42
              Het verhogen van de compressie tov een standaard cilinderkop.

@Juul
              Ik in ieder geval niet:p

En nog een vraagje van mijzelf:

Heb namelijk een sterk vermoeden dat ik veel compressieverlies door mijn decompressiegebeuren.
              Had mijn citta net koud gestart, paar minuten laten lopen. Hij loopt niet hoog stationair, maar de slagen van de motor hebben ook niet echt een ritme (maar dit komt miss ook door de sproeier). Maar nadat ik hem uitzette en even keek, zag ik dat het veertje van de decompressie nat was.

Ik voel wel compressie maar weet niet of het genoeg is, kan met een grote variomoer en moeite de krukas doordraaien.
              Ook vraag ik me nou af of het normaal is dat je een heel klein beetje gesis in de uitlaat hoort, komt dit door de slotspeling, of toch via het decompressiekanaal. Vragen vragen vragen:bloos

marcotjeee
              Bijdrager

heee allemaal

ik heb ff een klein probleempje heb laatst me blok er aan vandaan haald enzoow maarrrr… nu lekt hij benzine uit het filter best zonde van het benzine maar moeders vind benzine niet lkkr ruiken het komt op me uitlaat lkkr gevaarlijk maar jah 😛

Stiekelbaarsje
                Bijdrager

Hallo iedreen nou ja ik ben vanaag met me minibike aan de slag gegaan powerfilter der afgehaald maar ja die is gewoon schoon en bougie doet het zit binezine in en ik weet niks anders weten jullie misschien wat der aan de hand is ik niet nieuwe uitlaat der onder gedaan maar hij doet het niet iedreen Bedankt die reageert:D

CittaTuner.
                  Bijdrager

stiekelbaarsje: Zit er ook geen vuil in de carburateur?

Marcotjeee: Heb ik ook eens gehad. Lag bij mij aan da carburateur, maar bij mij lekte die wel heel erg. Ik weet niet of dit bij jou het geval is?

Stiekelbaarsje
                    Bijdrager

Nee. want heb de powerfilter schoon gemaakt. en waar die op zat dus ik weet niet waarom die het doet

AC RACING
                      Moderator

@ stiekelbaarsje: misschien is een keering of pakking lek.
                        maar misschien is het verstandiger om vragen over minibikes op een minibike forum te plaatsen, aangezien dit toch een vespa forum is..

goedguus
                        Bijdrager

ma hij gaat toch van een vespa een minibike maken of heb ik dat verkeerd?

Stiekelbaarsje
                          Bijdrager

Nee dat heb je niet verkeerd alleen moet nog dingtjes kopen voor vespa-ciao voor me minibike
                            maar 1x over minibike is tog net erg???MVG Stiekelbaarsje

goedguus
                            Bijdrager

nee vind ik niet maarja wie ben ik 8) maar het gaat wel over een vespa blok dus van mij mag je 😛

AC RACING
                              Moderator

@ stiekelbaarsje: sorry was niet op de hoogte van minibike ciao project;) d8 dat het over grasmaaier blok ging van minibike:P

Raadt
                                Bijdrager

Hey, ik zit met een probleempje.. ik was mijn blokje aan het reviseren, toen heb ik dus de ontsteking eruit gehaalt (CP) vanwege het verhitten van de carter, maar nu weet ik niet meer hoe het precies zat.. :con
                                  Ik heb ook geen ander blokje meer liggen waarvan ik het af zou kunnen kijken.. Dit is natuurlijk niet slim, maar heeft iemand hier een foto van een CP ontsteking zodat ik kan zien hoe ik het weer aan moet sluiten?? 😕
                                  Alvast bedankt
                                  Gr Raadt

15 berichten aan het bekijken - 2,326 tot 2,340 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.