‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 22,876 tot 22,890 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Xior
    Bijdrager

Wie weet een goede gps voor de snelheid te meten op een blackberry?

Vespadrift
      Bijdrager

kan je een 16/16 sha ook op een gewoon bromblok zetten met inlaad gevijld

beunhaaz
        Bijdrager

Nee, wel een 13/13 of een SE met eigen spruitstuk dan wel

Vespadrift
          Bijdrager

okee en als je een verloop van de inlaat maakt
            Is het dan mogelijk ?

Martino
            Moderator

Nee, er is gewoonweg te weinig ruimte op deze manier.

Vespadrift
              Bijdrager

Oke dus het ius echt niet pas te makken door de brug te flekksen en alles ,Desnoods een schuin spruitstuk dat ie naar de zijkant gaat die cabarateur
                Ik bedoel deze http://www.opvoeren.nl/alle-onderdelen/carburateurs/dellorto-sha-16-16
                grtz

Martino
                Moderator

Voortaan mag je wel je eigen topic hierover openen. Dit blijft geen kleine vraag op deze manier zo.

Alles is mogelijk met een hoop creativiteit ed, maar er zijn wel meer zaken rekening mee te houden. Zo heeft een standaard Piaggio carter geen afneembaar spruitstuk bijv. Wil je toch een onnodige 16mm carb op je carters. Een 16mm Mikuni van een FS1 is makkelijker pas te maken.

bastiaan
                  Bijdrager

hoe warm worden de verloop busjes (zuiger) begin me zorgen te maken:

Teflon is chemisch inert en niet giftig, maar begint bij temperaturen boven 260 °C in kwaliteit achteruit te gaan en zal boven de 350 °C ontleden. aldus wikipedia

-RobinvS-
                    Bijdrager

De zuigerverloopbusjes zijn prima te gebruiken bastiaan, ik ken meerdere mensen die er al langere tijd mee rijden.
                      Anders zouden ze het hier ook niet verkopen.

De buisjes zijn gemaakt Aluminium en er zit alleen een teflon coating op.

Sil Hugelier
                      Bijdrager

Iemand die mij kan helpen ivm vooras revisie?
                        pakketje bevat 22kogels. Echter krijg ik maar langs iedere kant 10kogels erin. Normaal?
                        Het gaat over een 16″ fietsspaken wiel.

Verder weet ik ook niet echt hoe het werkt met de rem vooraan. Als ik mijn wiel er losjes insteekt, draait het uitstekend. Vanaf ik alles vastdraai, klemt de boel. Iemand een idee?

alvast bedankt

sebas123
                        Bijdrager

Waar kan ik het binnekant van achterlicht citta kopen ? ( waar het lampje in word geklemd )

Mvg, sebas

Spulleke!

http://www.jmpbonderdelen.nl/citta/framedelen/verlichting/achterlicht-inbouw-citta.html

alstu, achterste zwarte plastic er gewoon afhalen klem van het lampje de popnagel uitboren en dan vastzetten met een boutje in de originele plek

Vespadrift
                            Bijdrager

kan je op een 43 mm cilinder een orginele kop zetten

Xior
                              Bijdrager

jep, Dat kan.

Edit: Ik wou mijn carters bewerken voor 43 DR maar ben er doorheen gegaan. (wou hem max uitfrezen)
                                In het groot carter zit een klein gaatje. Ik wil dit laten lassen.
                                Maar als je het gaat lassen komen er dan nadelen ofzo?
                                bv. verlies van compressie?

bedankt.

beuze
                                Bijdrager

Past een proma lowboy op een si met kickpedalen?

15 berichten aan het bekijken - 22,876 tot 22,890 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.