‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 22,711 tot 22,725 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tintin
    Bijdrager

Deze vraag is vast eerder gesteld, maar via de zoek functie geen antwoord kunnen vinden, dus bij deze.

Hoe kan ik de foto’s die ik upload vanuit imageshack groot in een topic/perso krijgen? Ik krijg nu alleen kleine foto’s die wel klikbaar zijn…

pepko
      Donateur

op de foto klikken die je wilt plaatsen zodat je hem groot in beeld krijgt, en vervolgens rechtermuisknop -> eigenschappen

en dan de url kopieren en plakken tussen

Indowess
        Bijdrager

Welke vertanding zit in een citta klok ?

Mvg,

Martino
          Moderator

Een bromvertanding, maar tegenwoordig kan je beter gewoon gaan tellen of uitrekenen omdat al die naafjes vaak zijn verwisseld.

tintin
            Bijdrager

@pepko, bedankt voor je reactie, maar als ik wil doen wat jij aangeeft lukt dat niet.

Als ik op de site van imageshack een foto vergroot, op de foto ga staan met de muis en dan de rechtermuisknop indruk, zie ik nergens eigenschappen staan om te selecteren. En ik ben niet echt een expert op computer/foto gebied…

Weet jij of iemand anders wat ik fout doe en wat ik dus alsnog moet doen om mijn foto’s groot in een topic te krijgen??

Edit: Ha, intussen zelf alsnog de oplossing gevonden!!

Indowess
              Bijdrager

Martino :
                Een bromvertanding, maar tegenwoordig kan je beter gewoon gaan tellen of uitrekenen omdat al die naafjes vaak zijn verwisseld.

Oke, en wat voor vertanding is een brom vertranding? 1:10,5 ?

Rick.

@tintin Hoe dan want ik zit daar ook mee te klooien..:?

tintin
                  Bijdrager

@Rick, haha, nu mag deze nitwit het jou uitleggen, ik zal het proberen.

In imageshack klik je op my images, vervolgens selecteer je de foto die je wilt plaatsen, deze wordt dan oranje omlijnd.

Vervolgens klik je met de rechtermuisknop op deze geselecteerde foto, je krijgt nu een popup-schermpje, klik op share it, je krijgt weer een popup-schermpje, schakel include details uit bij full size en selecteer de code voor forums, kopieer deze code en plak deze in het topic waar je de foto wilt plaatsen.

Succes!!

Rick.

@tintin dank.. Ik zal het straf eens proberen..

kevin030
                      Bijdrager

Ik ben het even kwijt.
                        Bij een 43mm cilinder met std kop een std of 43mm koppakking?

Een 43mm Koppakking

speedbuxy
                        Bijdrager

Dan lijkt me een 43mm pakking beter anders heb je kans dat de zuiger op de randjes tegen de koppakking aankomt.

kevin030
                          Bijdrager

Mooi, ik was al bang dat ik niet de goede pakkingen had besteld en het zondag niet ging redden.
                            Er is nog hoop!

citta1234
                            Bijdrager

Kleine vraag: Proma circuit, is dat Proma cc of gewoon Proma technigas?

Edit: Nog wat vragen: Ik wil mijn Citta laten schouwen, mag je wiellager grommen bij de keuring?
                              Als ik mijn wiel draai, hoor je het lager namelijk grommen.
                              En moet je km-teller het doen?

Citta-ciao
                              Donateur

proma circuit is proma cc en proma technigas,maar technigas is dacht ik het oudere merk van de proma cc.

pepko
                                Donateur

proma cc = proma circuit
                                  de tecnigas word tegenwoordig ook als proma verkocht…
                                  wel de zelfde uitlaten, op de demper en proma logo na.

15 berichten aan het bekijken - 22,711 tot 22,725 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.