‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 2,221 tot 2,235 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

goedguus
    Bijdrager

welke krul uitlaten passen er allemaal onder een ciao met bok standaard en trappers?

marcotjeee
      Bijdrager

hallo ik heb een zijstandaard maar dat past er niet op met vario wat moet je allemaal er van af slijpen en omlassen heeft miss iemand een voor beeld kan ik wat beunen aan dat ding 😉

groetjess marcoo

500
        Donateur

Overigens heb ik ook een vraag, hoe precies is nou de km/h teller die op een ciao in de lamp zit?
          Lars

st3yn
          Bijdrager

lvcp :
            Overigens heb ik ook een vraag, hoe precies is nou de km/h teller die op een ciao in de lamp zit, kmtellers van scooters zijn namelijk totaal niet betrouwbaar.

Lars

Meestal verschilt de teller van een ciao wel 10 km/h ofzo, die dingen zijn echt niet te vertrouwen. De mijne gaf zelfs 30 km/h aan als ik 10 km/h reed..
            Het simpelste is meten met GPS (bijv. tomtom navigatie, héél betrouwbaar) of met een auto die naast je rijd. Je kan ook een digitale (fiets)teller nemen, deze zijn ook vrij nauwkeurig!

vespaRoel
            Bijdrager

hallo,

ff een vraagje, ik heb een vespa si waar een nieuw kenteken voor moet worden aangevraagd. Nu heb ik hiervoor het framenummer nodig, ik heb een nummer gevonden die begint met 3 letters namelijk “DGM” en dan 6 cijfers, en dan aan het einde een letter “M”. maar moet ik nou als ik het framenummer intoets op RDW.nl het hele nummer met de letters erbij intoetsen of alleen de cijfers, dus alleen de 6 cijfers invullen? op de RDW site geeft ie telkens een fout dat het framenummer niet overeenkomt met het kenteken ofzo:|

en bestaat trouwens het framenummer uit 5 of 6 cijfers, want het één naar laatste tekentje lijkt op de letter “o” maar ook op het cijfer “0”:?

alvast bedankt!

gr, Roel

Daan777
              Moderator

Je kunt de RDW ook bellen, dan kan die medewerker je helpen.

hulo42
                Bijdrager

Hallo allemaal ,
                  Ik krijg geen stroom meer door mijn frame wat moet ik doen?
                  Mvg

goedguus
                  Bijdrager

het door de draadjes laten lopen..

of als je het normaal wel gewoon door de draden hebt lopen alle draden ff nakijken op breukjes ofzo en kijken of je goeie massa maakt..

wat is het probleem eigenlijk? licht kapot?

FonS
                    Bijdrager

@ vespaRoel ;

DGM nummer is niet het framenummer (vraag me niet wat het wel is, geen idee).
                      waar heb je dit nummer gevonden?

framenummer staat bij een Si (zover ik het nog weet van mijn drie Si’s) op een stripje ijzer onder de tank:
                      rechter treeplankje eraf halen en onder de tank kijken.

of gedeeltelijk op het balhoofd en de rest op dat stripje onder de tank.

misschien zelfs het volledige nummer op het balhoofd 😉

VespaAvanti
                      Donateur

FonS :
                        @ vespaRoel ;

DGM nummer is niet het framenummer (vraag me niet wat het wel is, geen idee).
                        waar heb je dit nummer gevonden?

framenummer staat bij een Si (zover ik het nog weet van mijn drie Si’s) op een stripje ijzer onder de tank:
                        rechter treeplankje eraf halen en onder de tank kijken.

of gedeeltelijk op het balhoofd en de rest op dat stripje onder de tank.

misschien zelfs het volledige nummer op het balhoofd 😉

Het DGM nummer is, geloof het of niet, het onderdeelnummer van het frame:!
                        Raar maar waar:lol

goedguus
                        Bijdrager

fons of vespa avanti

welke krul uitlaten passen er allemaal onder een ciao met bok standaard en trappers? enig idee?

Tomm_
                          Bijdrager

Wat is nu het voordeel van een elektrisch blok t.o.v. een contactpunt blok?
                            Heb je alleen meer aansluitmogelijkheden of zijn er nog meer voordelen?

Alvast bedankt.

st3yn
                            Bijdrager

+ Geen contactpunten meer die je moet vervangen/afstellen
                              + Geen condensator die kapot kan
                              + Gaat zelden kapot

– minder gasreactie door zwaarder vliegwiel.
                              (Een voordeel van dat zwaardere vliegwiel is minder prestatieverlies bij heuvels en tegenwin

Bartusman
                              Bijdrager

Zou een simonini racing sneller zijn dan een proma cc op een volledig getuned 70DR blok? Zo ja hoeveel zo’n beetje

goedguus
                                Bijdrager
                                15 berichten aan het bekijken - 2,221 tot 2,235 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.