Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
- Dit onderwerp bevat 26,187 reacties, 886 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 januari 2009 om 14:28 #48057
welke krul uitlaten passen er allemaal onder een ciao met bok standaard en trappers?
5 januari 2009 om 14:34 #48058hallo ik heb een zijstandaard maar dat past er niet op met vario wat moet je allemaal er van af slijpen en omlassen heeft miss iemand een voor beeld kan ik wat beunen aan dat ding 😉
groetjess marcoo
5 januari 2009 om 14:35 #48059Overigens heb ik ook een vraag, hoe precies is nou de km/h teller die op een ciao in de lamp zit?
Lars5 januari 2009 om 14:39 #48060lvcp :
Overigens heb ik ook een vraag, hoe precies is nou de km/h teller die op een ciao in de lamp zit, kmtellers van scooters zijn namelijk totaal niet betrouwbaar.Lars
Meestal verschilt de teller van een ciao wel 10 km/h ofzo, die dingen zijn echt niet te vertrouwen. De mijne gaf zelfs 30 km/h aan als ik 10 km/h reed..
Het simpelste is meten met GPS (bijv. tomtom navigatie, héél betrouwbaar) of met een auto die naast je rijd. Je kan ook een digitale (fiets)teller nemen, deze zijn ook vrij nauwkeurig!5 januari 2009 om 16:38 #48063hallo,
ff een vraagje, ik heb een vespa si waar een nieuw kenteken voor moet worden aangevraagd. Nu heb ik hiervoor het framenummer nodig, ik heb een nummer gevonden die begint met 3 letters namelijk “DGM” en dan 6 cijfers, en dan aan het einde een letter “M”. maar moet ik nou als ik het framenummer intoets op RDW.nl het hele nummer met de letters erbij intoetsen of alleen de cijfers, dus alleen de 6 cijfers invullen? op de RDW site geeft ie telkens een fout dat het framenummer niet overeenkomt met het kenteken ofzo:|
en bestaat trouwens het framenummer uit 5 of 6 cijfers, want het één naar laatste tekentje lijkt op de letter “o” maar ook op het cijfer “0”:?
alvast bedankt!
gr, Roel
5 januari 2009 om 16:42 #48064Je kunt de RDW ook bellen, dan kan die medewerker je helpen.
5 januari 2009 om 19:41 #48073Hallo allemaal ,
Ik krijg geen stroom meer door mijn frame wat moet ik doen?
Mvg5 januari 2009 om 20:00 #48074het door de draadjes laten lopen..
of als je het normaal wel gewoon door de draden hebt lopen alle draden ff nakijken op breukjes ofzo en kijken of je goeie massa maakt..
wat is het probleem eigenlijk? licht kapot?
5 januari 2009 om 20:05 #48075@ vespaRoel ;
DGM nummer is niet het framenummer (vraag me niet wat het wel is, geen idee).
waar heb je dit nummer gevonden?framenummer staat bij een Si (zover ik het nog weet van mijn drie Si’s) op een stripje ijzer onder de tank:
rechter treeplankje eraf halen en onder de tank kijken.of gedeeltelijk op het balhoofd en de rest op dat stripje onder de tank.
misschien zelfs het volledige nummer op het balhoofd 😉
5 januari 2009 om 20:15 #48076FonS :
@ vespaRoel ;DGM nummer is niet het framenummer (vraag me niet wat het wel is, geen idee).
waar heb je dit nummer gevonden?framenummer staat bij een Si (zover ik het nog weet van mijn drie Si’s) op een stripje ijzer onder de tank:
rechter treeplankje eraf halen en onder de tank kijken.of gedeeltelijk op het balhoofd en de rest op dat stripje onder de tank.
misschien zelfs het volledige nummer op het balhoofd 😉
Het DGM nummer is, geloof het of niet, het onderdeelnummer van het frame:!
Raar maar waar:lol5 januari 2009 om 20:23 #48077fons of vespa avanti
welke krul uitlaten passen er allemaal onder een ciao met bok standaard en trappers? enig idee?
5 januari 2009 om 20:23 #48078Wat is nu het voordeel van een elektrisch blok t.o.v. een contactpunt blok?
Heb je alleen meer aansluitmogelijkheden of zijn er nog meer voordelen?Alvast bedankt.
5 januari 2009 om 20:29 #48079+ Geen contactpunten meer die je moet vervangen/afstellen
+ Geen condensator die kapot kan
+ Gaat zelden kapot– minder gasreactie door zwaarder vliegwiel.
(Een voordeel van dat zwaardere vliegwiel is minder prestatieverlies bij heuvels en tegenwin5 januari 2009 om 20:41 #48080Zou een simonini racing sneller zijn dan een proma cc op een volledig getuned 70DR blok? Zo ja hoeveel zo’n beetje
5 januari 2009 om 21:02 #48082 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.