‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 1,981 tot 1,995 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Thomasc
    Bijdrager

O ok ja dan is het dus dun…

mureshiken
      Bijdrager

top heren bedankt!

eboonmemaar
        Donateur

zie soms wel eens gekleurde rem en gas kabels… zijn dat gewoon slangetjes erom heen of echt gekleurde kabels??? en wat te doen als je spie te veel ruimte heeft in de krukas?? 😀

mureshiken
          Bijdrager

hoe je vespa ciao ontsteking goed schoonmaken na vettigheid? wat zijn de Do’s en Don’ts?

Michel
            Bijdrager

Nieuwe CPtjes aanschaffen, nieuwe condensator aanschaffen.
              De spoelen en de ruimte waar je het in monteert schoonmaken met remmenreiniger en alles weer monteren.

CPtjes op 0.50 en gaan met dat ding…

Javad
              Donateur

Kan iemand mij misschien vertellen in welk topic ik kan lezen hoe ik mijn demperwol moet vervangen? Bvd

<3 Thunderstone
                Check mijn perso!

Michel
                Bijdrager

Ligt er alleen maar aan over welke uitlaat jij het hebt 😉

Als het over je Citypower gaat zeg ik… Nieuwe kopen!

Daan777
                  Moderator

volgens mij is daar geen topic (in dit geval how-to) over, maar het is vrij simpel hoor.
                    Demper uit elkaar.. oud wol eruit, nieuw wol erin.. demper weer in elkaar.

Javad
                    Donateur

O ff handtekening vergeten aan te passen, ik heb een leo krul voor ciao op mijn citta gezet.
                      Maar wat is nou goed wol, glaswol, steenwol of is er nog iets anders als alternatief voor demperwol?
                      Ik ga ook gelijk de grafiet pakking vervangen voor een O ring, die heb ik nog wel liggen.
                      Ik heb hem nog niet uit elkaar gehaald, kan ik alleen die schroeven losmaken of moet ik dan ook de popnagels uitboren?

<3 Thunderstone
                      Check mijn perso!

Michel
                      Bijdrager

Euh, demperwol misschien?

Je moet die Leo gewoon uit elkaar trekken..
                        Je kan hem van achteruit volstoppen maar ik neem aan dat je hem ook nog even schoon wil branden dus dan moet heel je demperpot open.

http://www.creco.nl/powerone.php?prod_groep_ID=04&subgroep_afb=015
                        Artikelnummer: 12UN11 Demper vulling keramisch Power 1

goedguus
                        Bijdrager

hey ff een vraagje over een vario als ik die op me ciao wil zetten moet ik dan me achterbrug versterken ?
                          of kan een vespa si achterbrug er ook op (hoorde dat die sterker is)

gr guus

Michel
                          Bijdrager

Vespa Si achterbrug kan niet op een Ciao?

Het ligt eraan welke setup je hebt maar tot 70cc is het niet echt nodig.
                            Vespa’s zijn vooral gevoelig voor breken maar kromtrekken valt wel mee.

goedguus
                            Bijdrager

oh ok ja weet ik veel daarom vraag ik het 😛 ma heb 50 cc ma wil vario en inlaat nog uitveilen (A) ma kan niet lassen dus geen zin om achterbrug te moeten verstevigen

Michel
                              Bijdrager

Voor een opgevoerd 50cctje is het al helemaal niet nodig 😉

Er rijden er zelfs met 80cc onverstevigd :lol

leon ciao
                                Bijdrager

ja ik rij met 80 polini en vario zonder versteveging 😀

klein vraagje [vandaar ook het kleine vragen topic] : mijn bougie wordt niet nat, hij blijft droog. Dan moet ik dus de cilinderkop wat beter vastdraaien of niet? Ik vraag het ff omdat ik de pijpsleutel die hiervoor nodig is maar niet kan vinden en ik dus even een nieuwe wil gaan halen.
                                  Maar wil wel zeker weten anders koop ik dat ding voor niets 😉

15 berichten aan het bekijken - 1,981 tot 1,995 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.