‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 1,936 tot 1,950 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

beuze
    Bijdrager

als je een complete vario overzet van een superbravo pas die gewoon op je achterklok of moet je dan die achterklok van de superbravo overzetten in verband met lange as ofzo?

jan-willem
      Bijdrager

nope je moet de klok van de superbravo overzetten in je eigen achterwiel;)

Bartusman
        Bijdrager

Ik ben bezig met me takkeherrie proma demper te voorzien van nieuw demper spul, maar wat kan ik beter gebruiken: Glas of steenwol? Ik heb van beiden genoeg tot me beschikking dus dat is het probleem niet, maar ik wil het wel in één keer goed doen.

Moet de demper propjevol trouwens? jatoch

Daan777
          Moderator

Steenwol.
            Gewoon zoveel als erin kan, propjevol lijkt me niet nodig, het moet gewoon goed zitten.

Bartusman
            Bijdrager

Oke thanks voor je snelle antwoord:thumb

Bluevespa
              Bijdrager

ik heb een vraagje over die voorvork dempers, die je uit een wasmaschine kan halen, wat is een goede afmeting daarvoor of zijn die dingen allemaal dezelfde afmeting, want ik wil ze ook en ken iemand die in de wasmaschines zit zeg maar,

Jeroenn
                Bijdrager

Ik wil m’n varioklok graag reviseren, maar het setje op JMPB is uitverkocht.

Nu heb ik op scooterenminibikeshop.nl dit z’n revisiesetje gevonden alleen als ik de foto’s vergelijk met elkaar zit er bij het setje van JMPB meer in. Missen alleen de keerringen bij scooterenminibikeshop, of mist er nog meer?

CiaoSTB
                  Bijdrager

wat voor soort schroefjes gaan er in aan de zijkanten vd koplamp van de ciao? ik heb er ook een roostertje voor zitten, maar benn die schroefjes kwijt..

Tom ciao

gewone schroefdraad ..
                      of bedoel je de maat schroefjes?

@ Jeroenn:
                      dat is een revisie setje voor een gewone achternaaf, niet voor een varionaaf

PoliniCitta
                      Bijdrager

alsk mn krukas met nog geen 20km oude lagers monteer. dan draait de krukas niet soepel meer.
                        zodra die in het grote carter zit draait die niet meer soepel. het grote carterhelft is een mix cartertje, en het kleine carterhelftje is van een oud cp blokkie. Heb shimringen achter de lagers gedaan.

Ik weet het echt niet meer

Bartusman
                        Bijdrager

Heb je al geprobeerd wat fikse beuken met een rubberen hamer op het carter bij de lagers te geven? Gewoon de krukas draaien tot ie op zo’n stroef punt zit en dan beuken.

Ps niet op de krukas zelf slaan natuurlijk.

CiaoSTB
                          Bijdrager

@Tomciao ja ik bedoel de maat 🙂 en of ik dan iets langere moet nemen mbt dat roostertje

Javad
                            Donateur

Is het ook mogelijk om een Leovince krul voor Ciao, op een citta te zetten?
                              Het middelste ophangpunt komt namelijk niet overeen.
                              Heeft iemand dit al eens gedaan of op maat gemaakt?

<3 Thunderstone
                              Check mijn perso!

Bartusman
                              Bijdrager

Javad :
                                Is het ook mogelijk om een Leovince krul voor Ciao, op een citta te zetten?
                                Het middelste ophangpunt komt namelijk niet overeen.
                                Heeft iemand dit al eens gedaan of op maat gemaakt?

Het kan wel, misschien moet je eens aan citta_dylan2 op het c – f vragen wat hij heeft moeten aanpassen.

Javad
                                Donateur

Oke bedankt, ik heb hem inmiddels ge pm’t.

<3 Thunderstone
                                  Check mijn perso!
                                15 berichten aan het bekijken - 1,936 tot 1,950 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.