Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
- Dit onderwerp bevat 26,187 reacties, 886 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 december 2008 om 19:34 #47031
beuze :
wat is de beste demper voor een vespa uitlaat?
ik rijd nu met een polini Top One met polini demper en hij maakt gewoon te veel kabaal
ik dacht zelf aan een leo demper wat denken jullie?Nieuw demperwol erin en een goede rubberen afsluiting met slangenklemmen moet wel werken toch?
@swiddy
Moeilijk te zeggen, ik zou wel liever een kitracing halen ipv een malossi. Die kitracing is zeeeeer snel.
9 december 2008 om 13:03 #47040ben nu me simo blok in elkaar ana het zetten maar de oliekering
moet die aan de kant van de ontsteking of aan de kant van de lagers?
als ik m bij de lagers doe draait me krukas aardig stroef
en aan de andere kant krijg m niet eirn!
heb de how to gekeken maar dan staat aan de kant van de ontsteking(dat geval bij de cp’s)is dat anders met een elektronische blok blok dat hij bij de krukas kant moet komen?
groetjes9 december 2008 om 14:42 #47041hoi
ik heb vandaag m’n speedengine onder m’n brommer gezet maar hij wil niet aangaan.
heb nagekeken of hij vonkt, dit doet ie dus ik zie verder geen probleem.
enig idee wat er zou kunnen schelen?Gr
9 december 2008 om 14:58 #47042hoi, ik heb vandaag mij kleine carterdeel er af gekregen maar waar moet ik de krukas warmstoken?
Ik krijg hem niet los.. Waar moet ik met een gasbrander warmstoten om de krukas los te krijgen.. Mvg9 december 2008 om 15:07 #47043hansieb :
beuze :
@swiddy
Moeilijk te zeggen, ik zou wel liever een kitracing halen ipv een malossi. Die kitracing is zeeeeer snel.
bedankt ik heb deze beide thuis liggen maar ik heb er geen polini zuiger bij hoe los ik dit op ?
9 december 2008 om 15:12 #47044@hulo42: het groot carterdeel samen met krukas een nacht in diepvries leggen, dan de krukas langs de kant waar schroefdraad is warmstoken, daarna tikjes geven met cautchau hamer.
9 december 2008 om 15:14 #47045@swiddy in mijn ogen zijn de polini zuigers identiek… dus volgens mij kun je de normale polini zuiger ook in de kit racing stoppen, correct me if i’m wrong.
9 december 2008 om 15:51 #47049mensen,
ik heb toestraks getankt, maar op de terugweg viel mijn brommer uit(regende wel).(heb voor het tanken enzo de hele dag geen problemen gahad)
heb hem daarna een half-uurtje laten staan en weer geprobeert, na lang rennen ging die dan eindelijk aan.
na een tijdje volgas rijden viel hij uit toen ik het gas los liet ook met gas sprong die niet meer aan.
daarna nog eens hetzelfde gedaan met hetzelfde resultaat.wie ken me mit dit probleem helpen, waardoor komt het en hoe op te lossen?
en nog een probleempje
de laatste tijd als ik me brommer start gaat die wel gewoon aan(tot toestraks dan) maar als ik gas geef, begint hij niet meteen, het is net alsof het carter dan gevult moet worden heb dit de laatste tijd ook bij stoplichten hij draait dan gewoon stationair.
iemand ervaring ermee?bij voorbaat dank
Dooley9 december 2008 om 15:59 #470501e probleempje: geen olie bij de benzine gemengt?
2e probleempje: Koud blok of te kleine sproeier.9 december 2008 om 16:39 #47053Hallo, wat gebeurd er als je zuigerveren andersom zet,, dus boven onder en onder bove?
En hoe moet je weten welke boven en onder moet.9 december 2008 om 16:56 #47054@ Daan
ik tank altijd die gemixte zooi, dus zou het niet aan kunnen liggen
en te kleine sproeier zou ook eigenlijk niet kunnen want deze is al te groot zeiden ze me (59)9 december 2008 om 17:12 #47055@ Dooley, zoals je zegt gemixte “zooi” dit is de grootste rotzooi die je kan hebben.
door de 1:50 mengverhouding en die rotzooi olie wat ze erin doen is de kans alleen maar groter op warmlopers etc.
dus het kan er wel degelijk aan liggen;)9 december 2008 om 17:53 #47056Iemand een idee over mijn probleem?
9 december 2008 om 18:05 #47057vesparijder :
Iemand een idee over mijn probleem?Ja hoor,leer eens rubber hamer in het vlaams schrijven.
9 december 2008 om 19:06 #47061Sorry ben weer van gedacht van setup veranderd :con
Beste uitlaat voor setup hiernaast 🙂
Meer geld als deze heb ik er niet voor over.De giannelli standaard
of de techno circuit (past deze in verband met trappers)En nog een vraagje die trekveertjes zitten toch alleen in vario of niet? (ws weer een stomme vraag :))
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.