‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 1,876 tot 1,890 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

beuze :
      wat is de beste demper voor een vespa uitlaat?
      ik rijd nu met een polini Top One met polini demper en hij maakt gewoon te veel kabaal
      ik dacht zelf aan een leo demper wat denken jullie?

Nieuw demperwol erin en een goede rubberen afsluiting met slangenklemmen moet wel werken toch?

@swiddy

Moeilijk te zeggen, ik zou wel liever een kitracing halen ipv een malossi. Die kitracing is zeeeeer snel.

ollie
      Bijdrager

ben nu me simo blok in elkaar ana het zetten maar de oliekering
        moet die aan de kant van de ontsteking of aan de kant van de lagers?
        als ik m bij de lagers doe draait me krukas aardig stroef
        en aan de andere kant krijg m niet eirn!
        heb de how to gekeken maar dan staat aan de kant van de ontsteking(dat geval bij de cp’s)

is dat anders met een elektronische blok blok dat hij bij de krukas kant moet komen?
        groetjes

vesparijder
        Bijdrager

hoi
          ik heb vandaag m’n speedengine onder m’n brommer gezet maar hij wil niet aangaan.
          heb nagekeken of hij vonkt, dit doet ie dus ik zie verder geen probleem.
          enig idee wat er zou kunnen schelen?

Gr

hulo42
          Bijdrager

hoi, ik heb vandaag mij kleine carterdeel er af gekregen maar waar moet ik de krukas warmstoken?
            Ik krijg hem niet los.. Waar moet ik met een gasbrander warmstoten om de krukas los te krijgen.. Mvg

swiddy
            Bijdrager

hansieb :

beuze :

@swiddy

Moeilijk te zeggen, ik zou wel liever een kitracing halen ipv een malossi. Die kitracing is zeeeeer snel.

bedankt ik heb deze beide thuis liggen maar ik heb er geen polini zuiger bij hoe los ik dit op ?

vesparijder
              Bijdrager

@hulo42: het groot carterdeel samen met krukas een nacht in diepvries leggen, dan de krukas langs de kant waar schroefdraad is warmstoken, daarna tikjes geven met cautchau hamer.

JayL
                Bijdrager

@swiddy in mijn ogen zijn de polini zuigers identiek… dus volgens mij kun je de normale polini zuiger ook in de kit racing stoppen, correct me if i’m wrong.

Dooley
                  Bijdrager

mensen,

ik heb toestraks getankt, maar op de terugweg viel mijn brommer uit(regende wel).(heb voor het tanken enzo de hele dag geen problemen gahad)
                    heb hem daarna een half-uurtje laten staan en weer geprobeert, na lang rennen ging die dan eindelijk aan.
                    na een tijdje volgas rijden viel hij uit toen ik het gas los liet ook met gas sprong die niet meer aan.
                    daarna nog eens hetzelfde gedaan met hetzelfde resultaat.

wie ken me mit dit probleem helpen, waardoor komt het en hoe op te lossen?

en nog een probleempje
                    de laatste tijd als ik me brommer start gaat die wel gewoon aan(tot toestraks dan) maar als ik gas geef, begint hij niet meteen, het is net alsof het carter dan gevult moet worden heb dit de laatste tijd ook bij stoplichten hij draait dan gewoon stationair.
                    iemand ervaring ermee?

bij voorbaat dank
                    Dooley

Daan777
                    Moderator

1e probleempje: geen olie bij de benzine gemengt?
                      2e probleempje: Koud blok of te kleine sproeier.

hulo42
                      Bijdrager

Hallo, wat gebeurd er als je zuigerveren andersom zet,, dus boven onder en onder bove?
                        En hoe moet je weten welke boven en onder moet.

Dooley
                        Bijdrager

@ Daan

ik tank altijd die gemixte zooi, dus zou het niet aan kunnen liggen
                          en te kleine sproeier zou ook eigenlijk niet kunnen want deze is al te groot zeiden ze me (59)

diac
                          Bijdrager

@ Dooley, zoals je zegt gemixte “zooi” dit is de grootste rotzooi die je kan hebben.
                            door de 1:50 mengverhouding en die rotzooi olie wat ze erin doen is de kans alleen maar groter op warmlopers etc.
                            dus het kan er wel degelijk aan liggen;)

vesparijder
                            Bijdrager

Iemand een idee over mijn probleem?

barry
                              Donateur

vesparijder :
                                Iemand een idee over mijn probleem?

Ja hoor,leer eens rubber hamer in het vlaams schrijven.

Tomm_
                                Bijdrager

Sorry ben weer van gedacht van setup veranderd :con
                                  Beste uitlaat voor setup hiernaast 🙂
                                  Meer geld als deze heb ik er niet voor over.

De giannelli standaard
                                  of de techno circuit (past deze in verband met trappers)

En nog een vraagje die trekveertjes zitten toch alleen in vario of niet? (ws weer een stomme vraag :))

15 berichten aan het bekijken - 1,876 tot 1,890 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.