‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 1,771 tot 1,785 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sombrero
    Bijdrager

geen een 🙂
      wel de toobad 27mm maar die sluit dan niet goed af. ofje moet zoals mij zelf eentje fabriceren

hier had ik wel nog niet de naadjes afgewerkt.
      maar dat is nu wel gebeurd. maar je moet ook dan de uitlaatmond van de cilinder vergroten tot de diameter van de binnenkant van de flens he. anders heeft het weinig nut.

Bluevespa
      Bijdrager

mijn brommer wilt niet meer lopen, nadat me mengsmering niet goed was teveel olie, dus blok der uiteindelijk af, en nu zit er op mijn zuiger een behoorlijek dikke laag roet, kan dat de reden zijn dat hij niet start en ploft?

Helios
        Bijdrager

Dikke laag roet zou niets uit moeten maken…
          Hij ploft? zou de CPtjes even nakijken

Bluevespa
          Bijdrager

dat is het dus niet, want di eheb ik al 4 keer anders gezet, en alle keren deed hij het niet of niet goed, maar als hij zo een dikke laag roet heeft, en hij komt tegen de bougie aan,, dan is je bougie toch gelijk vet, en ontbrand die niet goed:S of zie ik dat nou verkeerd?, en ik heb nu gewoon 1 op 50 gemengd en derin zitten, en heb me hele tank leeggetapt, toen de mengsmering niet goe dwas

superindo
            Bijdrager

wat kan zijn als citta alleen goed loopt met volgas geven?
              iets te grote sproeier? of zijn nog andere mogelijkheden?

alvast bedankt:)

Martijnvanheerde
              Donateur

Zou de vooras van een citta van JMPB in een evelop kunnen of is het te zwaar?

ArvidW
                Donateur

Martijnvanheerde :
                  Zou de vooras van een citta van JMPB in een evelop kunnen of is het te zwaar?

Ja

mijn brommer wilt niet meer lopen, nadat me mengsmering niet goed was teveel olie, dus blok der uiteindelijk af, en nu zit er op mijn zuiger een behoorlijek dikke laag roet, kan dat de reden zijn dat hij niet start en ploft?

Je bougie is waarschijnlijk vetgeslagen, vervangen is de oplossing.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

Tonni
                  Moderator

Past wel in zo’n bubbeltjes envelop, die zijn wel iets duurder in verzendkosten.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Tomm_
                    Bijdrager

De welke van de m-stuurtje’s zijn de beste de brede of de smalle
                      En is je zithouding goed?

En een ebr tussenstang past die gewoon in een ciao mix?

Alvast bedankt

hulo42
                      Bijdrager

Hallo ik heb nog steeds te maken met het probleem dat mijn ciao niet best optrekt, Iik had de advies gekregen om de inlaat uit te veilen, dat heb ik gedaan maar is niet echt beter geworden hij gaat nu wle veel sneller,

Dit is mijn opstelling :
                        13/13- poelie 80- bromvertanding-inlaat uitgeveild-standaar 50 cc –
                        Hoe kan ik er voor zorgen dat hij wat beter optrekt? mvg

Jeroenn
                        Bijdrager

Wat voor een keerring moet er in het kleine kickstart-carterdeel?
                          Het is toch dezelfde keerring als een klein carterdeel van een mix?
                          Of heb ik dat verkeerd

ArvidW
                          Donateur

@ Tomm, neem de smalle 🙂

@ Hulo, probeer eens strakkere trekveertjes en een grotere pully (tenzij je het hard gaan wel prettig vind..)

@ Jeroenn, klopt kan gewoon een keering in van een Mix

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                            Home made engine dyno

Daan777
                            Moderator

als ik het goed heb, heb je gelijk

@hulo: een andere uitlaat nemen. Een leovince is een echte optrekuitlaat voor een 50cc.
                              @tomm_: arvid heeft een m-stuur klein, de zithouding vond ik heel goed. (ik ben wel heel lang)

Jeroenn
                              Bijdrager

Oke bedankt, zal ik morgen wel even bij cor hamstra kijken voor een revisie setje.
                                Ben bang dat het blijft liggen omdat hij een vermogen vraagt maar goed.

Daan777
                                Moderator

tussen de 10 en 15 euro kost het op internet
                                  als hij meer dan 20 vraagt zou ik hem laten liggen als ik jou was.

15 berichten aan het bekijken - 1,771 tot 1,785 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.