‘Kleine vragen’ topic 2

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ‘Kleine vragen’ topic 2

15 berichten aan het bekijken - 1,696 tot 1,710 (van in totaal 26,188)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sjors001
    Bijdrager

heey, ik wil mijn si’tje verkopen is helemaal in unieke kleuren en hartstikke mooi en goed nog, loopt ong. 40 (is een snor) en is aardig verhoogd, weten jullie wat ik er ong. voor kan vragen?

thnx

CittaTuner.
      Bijdrager

Hee
        Ik zou mijn ciao binekort wille late poeder coaten maar maakt het uit als je de
        frame nummers niet meer ziet. Want ik had gehoord dat je bij r.d.w. een sticker kon laten
        maken met je frame nummers erop, en dat je die dan op je frame moet plakken??

simonferrari
        Bijdrager

ik heb ook mijn frame laten coaten,

het nummer was half leesbaar.

de keuringsmeester heeft moeten schuren, om het leesbaar te krijgen, gelukkig zit het frame nummer achter de kappen bij mij.

maar ik neem aan dat die van jouw al een kenteken heeft,
          dan zou ik het maar eens navragen bij de rdw of anders als dat niet kan zou ik hem gewoon laten coaten, wie kijkt er nog naar je frame nummer?

CittaTuner.
          Bijdrager

simonferrari :
            ik heb ook mijn frame laten coaten,

het nummer was half leesbaar.

de keuringsmeester heeft moeten schuren, om het leesbaar te krijgen, gelukkig zit het frame nummer achter de kappen bij mij.

maar ik neem aan dat die van jouw al een kenteken heeft,
            dan zou ik het maar eens navragen bij de rdw of anders als dat niet kan zou ik hem gewoon laten coaten, wie kijkt er nog naar je frame nummer?

Oke thnx :thumb

Green Machine
            Bijdrager

ik heb toen het frame van mn honda ook late coaten weg frame nummer.
              wat je dan kan doen is om het frame nummer afplakken en dat vierkantje schuren
              uiteindelijk blijft de coating in de nummers zittetn en de rest eromheen is blank metaal
              even in de blanken lak zetten en klaat:D wil eventueel wel een foto maken als hier interessen in is.
              ———————————————————————————————————–

alsk ik mijn spoelpoorten door ga trekken op een 43mm malossi
              kan ik dan met die carters nog wel met een originele cilinder rijden??
              mvg. Daniel

CittaTuner.
              Bijdrager

Ik heb wel intresse voor foto’s van het coaten:D

Dooley
                Bijdrager

ik heb afgelopen weekend me koppeling er volledig erafgehaald om een “racekoppeling” te testen(grootste prul trouwens die adige)
                  maar sindsdien start me citta niet meer zo makkelijk, de segmenten grijpen niet meer zo snel aan nu. heeft iemand hier ervaring mee of andere handige tips?

CiaoSTB
                  Bijdrager

Wat is de maat van een krukaskeerring voor de ciao? ik hoef geen verwijzingen naar de revisieset op jmpb, ben namelijk ff aan het shoppe op Q-parts en heb niet echt zin om dubbel verz. kosten te gaan betalen 🙂 zie HIER. alvast bedankt.

Tonni
                    Moderator

15-24-5. Het staat er zelfs bij op die pagina…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

CiaoSTB
                      Bijdrager

Danke, wou het even voor de zekerheid weten omdat er alleen ‘vespa’ stond. 🙂

black vespa si
                        Bijdrager

hey,
                          na een tijd niets met mijn vespa si gedaan tehebben wil ik ik er nu weer wat mee gaan doen.
                          ik heb hem gestart en hij loop gewoon maar na een maar minuten rijden valt hij weer uit.
                          het duurt ook heel lang voor ik hem gestart kriig zo het kunnen dat de sproeier verstopt zit
                          alvast bedankt.

diac
                          Bijdrager

ik heb een 15mm Dellorto carburateur.
                            (een normale, geen PHBG) ik wil hier zo’n sponsfilter opzetten.
                            maar ik heb totaal geen idee wat erop past en hoe ik moet kijken met de maten.
                            de diameter van het oppervlak waar je de filter op vastzet is grofweg 55mm bij mijn carb.

dus mijn vraag: wat voor filter kan erop:?

TimoO_
                            Donateur

de diameter van het oppervlak? achja ik weet wat je bedoelt denk ik.. je antwoord: een filter met 55mm aansluiting! puchjes enzo hebben toch vaak dit soort carburateurs?

http://www.euroscooters.nl/shop/luchtfilter-dubbel-laags-rond-adaptors-rood-p-4383.html

diac
                              Bijdrager

ja dankje! nu weet ik ook waar die maat precies voor is;)
                                alleen 25 euro voor een filter? moet ik nog even over nadenken:P

JayL
                                Bijdrager

ik dacht dat de volgende naven alleen bestaan
                                  bromnaaf 1:7
                                  snornaaf 1:11

ik heb eentje hier liggen met vertanding 1:8.5 :S is dit normaal??

15 berichten aan het bekijken - 1,696 tot 1,710 (van in totaal 26,188)
                                • Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.