Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › ‘Kleine vragen’ topic 2
- Dit onderwerp bevat 26,187 reacties, 886 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 7 jaren, 11 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 november 2008 om 15:40 #46474
heey, ik wil mijn si’tje verkopen is helemaal in unieke kleuren en hartstikke mooi en goed nog, loopt ong. 40 (is een snor) en is aardig verhoogd, weten jullie wat ik er ong. voor kan vragen?
thnx
25 november 2008 om 18:04 #46485Hee
Ik zou mijn ciao binekort wille late poeder coaten maar maakt het uit als je de
frame nummers niet meer ziet. Want ik had gehoord dat je bij r.d.w. een sticker kon laten
maken met je frame nummers erop, en dat je die dan op je frame moet plakken??25 november 2008 om 19:31 #46489ik heb ook mijn frame laten coaten,
het nummer was half leesbaar.
de keuringsmeester heeft moeten schuren, om het leesbaar te krijgen, gelukkig zit het frame nummer achter de kappen bij mij.
maar ik neem aan dat die van jouw al een kenteken heeft,
dan zou ik het maar eens navragen bij de rdw of anders als dat niet kan zou ik hem gewoon laten coaten, wie kijkt er nog naar je frame nummer?25 november 2008 om 20:00 #46490simonferrari :
ik heb ook mijn frame laten coaten,het nummer was half leesbaar.
de keuringsmeester heeft moeten schuren, om het leesbaar te krijgen, gelukkig zit het frame nummer achter de kappen bij mij.
maar ik neem aan dat die van jouw al een kenteken heeft,
dan zou ik het maar eens navragen bij de rdw of anders als dat niet kan zou ik hem gewoon laten coaten, wie kijkt er nog naar je frame nummer?Oke thnx
25 november 2008 om 20:46 #46491ik heb toen het frame van mn honda ook late coaten weg frame nummer.
wat je dan kan doen is om het frame nummer afplakken en dat vierkantje schuren
uiteindelijk blijft de coating in de nummers zittetn en de rest eromheen is blank metaal
even in de blanken lak zetten en klaat:D wil eventueel wel een foto maken als hier interessen in is.
———————————————————————————————————–alsk ik mijn spoelpoorten door ga trekken op een 43mm malossi
kan ik dan met die carters nog wel met een originele cilinder rijden??
mvg. Daniel25 november 2008 om 20:52 #46492Ik heb wel intresse voor foto’s van het coaten:D
25 november 2008 om 21:08 #46494ik heb afgelopen weekend me koppeling er volledig erafgehaald om een “racekoppeling” te testen(grootste prul trouwens die adige)
maar sindsdien start me citta niet meer zo makkelijk, de segmenten grijpen niet meer zo snel aan nu. heeft iemand hier ervaring mee of andere handige tips?25 november 2008 om 21:23 #46495Wat is de maat van een krukaskeerring voor de ciao? ik hoef geen verwijzingen naar de revisieset op jmpb, ben namelijk ff aan het shoppe op Q-parts en heb niet echt zin om dubbel verz. kosten te gaan betalen 🙂 zie HIER. alvast bedankt.
25 november 2008 om 22:50 #4649915-24-5. Het staat er zelfs bij op die pagina…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...26 november 2008 om 13:09 #46507Danke, wou het even voor de zekerheid weten omdat er alleen ‘vespa’ stond. 🙂
26 november 2008 om 16:16 #46512hey,
na een tijd niets met mijn vespa si gedaan tehebben wil ik ik er nu weer wat mee gaan doen.
ik heb hem gestart en hij loop gewoon maar na een maar minuten rijden valt hij weer uit.
het duurt ook heel lang voor ik hem gestart kriig zo het kunnen dat de sproeier verstopt zit
alvast bedankt.26 november 2008 om 21:18 #46522ik heb een 15mm Dellorto carburateur.
(een normale, geen PHBG) ik wil hier zo’n sponsfilter opzetten.
maar ik heb totaal geen idee wat erop past en hoe ik moet kijken met de maten.
de diameter van het oppervlak waar je de filter op vastzet is grofweg 55mm bij mijn carb.dus mijn vraag: wat voor filter kan erop:?
26 november 2008 om 21:28 #46523de diameter van het oppervlak? achja ik weet wat je bedoelt denk ik.. je antwoord: een filter met 55mm aansluiting! puchjes enzo hebben toch vaak dit soort carburateurs?
http://www.euroscooters.nl/shop/luchtfilter-dubbel-laags-rond-adaptors-rood-p-4383.html
26 november 2008 om 21:36 #46525ja dankje! nu weet ik ook waar die maat precies voor is;)
alleen 25 euro voor een filter? moet ik nog even over nadenken:P26 november 2008 om 22:34 #46528ik dacht dat de volgende naven alleen bestaan
bromnaaf 1:7
snornaaf 1:11ik heb eentje hier liggen met vertanding 1:8.5 :S is dit normaal??
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘‘Kleine vragen’ topic 2’ is gesloten voor nieuwe reacties.