‘Kleine Vario vragen’ topic

Home Forums Techniek Vario ‘Kleine Vario vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 2,806 tot 2,820 (van in totaal 4,101)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

misterd11
    Bijdrager

okej ik heb dan 90mm schijven met een 1 op 13,5 vertanding, welke snaar heb ik hier dan voor nodig, en zal dit goed rijden met mijn setup met een malossi of polini vario, en ja ik houw denk voorlopig de gigasnelli

niek1992
      Bijdrager

Ik rij eigenlijk met dezelfde setup als jou. alleen dan de 13/13 niet & de 1:13,5 is bij mij 1:11,5. Zal inderdaad prima lopen! leuk optrekken. (jij iets harder als ik dat doe).

Je hebt snaar 13×950 nodig. Zelf heb ik de Gates 13x950La gekozen, dit is een verstevigde snaar. gaat wat langer mee ;).

Gr niek.

misterd11
        Bijdrager

kan ik die snaar gewoon bij hv of parts paradise halen?? gr

niek1992
          Bijdrager

Nee. is een speciale snaar. Kan je wel gewoon bij Breezan halen ofzo. Tis namelijk een auto-snaar ;).

ritze
            Bijdrager

maar niet gemaakt voor vario….
              ik ben namelijk al ik weet niet hoelang op zoek naar een gladde 13*1150/ 13*950
              nergens uit te halen

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

niek1992
              Bijdrager

Nee. maar het werkt prima. Waarom zou je een niet getande vario-snaar willen? Scooters rijden ook standaard met een getande-riem. Moet volgens mij niks uitmaken.

misterd11
                Bijdrager

hoelang gaat zon malossi vario nou mee want ik moet elke dag toch 30km rijden??

mikerosauer
                  Bijdrager

toch wel een paar 1000km lijkt me

ritze
                    Bijdrager

ik heb er al meer dan 10.000km op zitten en doet het nog goed

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                      Link naar Mijn collectie / Projecten.

misterd11
                      Bijdrager

hoeveel gram rollen moet ik rijden met me linksstaande setup met 1 op 13,5 vetanding

aapie90
                        Bijdrager

Daniel, ik geloof dat je iets van 8 gram moet.

edit: ik heb al 6,6 met de racing, met een citypower moet je dan toch zwaarder?
                          of komt dit doordat ik een 43 polini heb en jullie 43 evo?

niek1992
                          Bijdrager

8 gram is wel heel zwaar vind je ook niet? zit dicht in de buurt van standaard grams rollen!

Ikzelf heb een mix tussen 4,7 en 6.5 grams erin zitten.

Mike
                            Bijdrager

Ja maar MisterD11 heeft hele lichte vertandig he Niek1992;)

Hij moet t juist zwaar gaan zoeken. Anders word die brommer echt een zenuwpees

Mike

misterd11
                              Bijdrager

dus hoeveel gram moet ik erin doen??

niek1992
                                Bijdrager

Het feit dat ie lichte vertanding heeft moet als het goed is niet uitmaken op de eigenschappen van je vario of wel? iig. daar heb je wel een punt @mike. hij zal ze vertanding er wel uitrijden.

@Misterd11 als je eventueel wilt ruilen, vriend van me geeft niet zo om zijn topsnelheid, maar meer om het optrekken. hij heeft zelf 1:11.5 vertanding, of 1:10.5 Dat weet ik niet zeker. Ik zou rond de 7,5 grams gaan zitten!

Gr niek.

15 berichten aan het bekijken - 2,806 tot 2,820 (van in totaal 4,101)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.