- Dit onderwerp bevat 4,100 reacties, 470 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 maanden, 2 weken geleden door Variociao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 augustus 2010 om 14:21 #89127
ja zkr alleen breekt me snelgas na 10 x gas geven :S.. die van jou er maar opgezet evert!
6 augustus 2010 om 15:56 #89249Welke rolletjes heb ik nodig om lekker op te trekken met mijn setup?
Rijd nu met 7gram volgens mij maar die zaten er ook al in met een 50cc.12 augustus 2010 om 09:17 #89472Welke rollen, drukveer en trekveren bij lingsstaande set-up?
Alvast bedankt jongens;)13 augustus 2010 om 13:48 #89552groene trekveren
misschien ori drukveer
en iets van 6 gram rollen ongeveer, ik kan je dit niet precies zeggen.mijn vraag:
ik heb net een scooter vario gekregen, deze pas goed op de gelijde bus, en mijn malossi grondplaat past er ook ik.
moet alleen een ring hebben maar goed.deze vario is iets groter dan een normale, moet ik dan ook een andere half pulley regelen of kan ik die oude gebruiken?
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.13 augustus 2010 om 14:44 #89554je zou hem nu al kunnen monteren en kijken tot waar hij kan, het bereik.. als hij verder kan dan de grootste diameter van de halve pulie, moet je andere zoeken, anders niet 😉
HIER andere rollen voor ori vario;
http://www.moparts-webshop.com/index.php?act=viewProd&productId=66
:O
16 augustus 2010 om 16:35 #89716
Anoniemhee luitjes,
ik wil graag eens kijken hoe mijn snor rijd met de standaard drukveer(hogere top) ipv de gele.
het is een belgisch bromblok met 65 cc polini en een citypower.ik rij nu met rolletjes van 7,7 gram met malossi voorvario en 90 mm sschijven.
7,7 is voor mij precies de juiste maat.weet iemand hoeveel grams rollen ik nodig heb met een std drukveer?
erg bedankt alvast

joris
17 augustus 2010 om 23:38 #89776Hallo,
Mijn Vliegwielkap is kapot en ik heb em er af gehaald omdattie aanliep. Kan ik rijden zonder vliegwielkap? Net mee naar huis gereden geen probleem. Gewoon geen volgas gegeven. Maar ik moet dus even wachten op die nieuwe vliegwielkap. Kan ik er mee rijden?
17 augustus 2010 om 23:39 #89777Het zorgt voor de geforceerde koeling naar je cilinder toe. Je kunt er zeker eventjes mee rijden. Maar ga niet zeuren als je een vastloper krijgt. Je cilinder word gewoon niet gekoeld.
Edit: Ook nog eens het verkeerde topic..
17 augustus 2010 om 23:42 #89778Idd, ik keek over het woord vario heen… kd8 gewoon kleine vraagjes topic. Sorry.
Ik ga morgen wel ff kijken oftie heel heet word. Want een puch of tomos heeft ook geen geforceerde koeling en hij voelde net toen ik thuis kwam niet heel heet aan ofzo. Maar voor langere stukken zal ik wel ff de fiets moeten pakken dan.
18 augustus 2010 om 10:32 #89798hoe goed rijd zoiets? En hoe betrouwbaar =p (ik moet elke dag +/ 25 km knallen. En nog iets anders: moet er elke dag +/ 25 km mee knallen dus moet lekker optrekken en zo.
* ongetunede snor carters, 50cc std.
* 12/10
* std luchtfilter inclusief gaasje off course
* sito +
* malossi voorvario
* std achterkoppeling
* malossi snaaren gaat dit een beetje optrekken ! ik vind nu met poulie 70 dat hij in het lage gebied weinig optrekt maar eenmaal op gang boost die wel een eindje door. :lol Maar heb nu een superbravo variowiel & achterkoppeling gekocht voor weing. ALs dit echt veel winst zal geven in optrekken / fijner rijden dan gooi ik het erop!
18 augustus 2010 om 13:02 #89809
Anoniemheb ook met die setup gereden, ik vond het best wel bagger rijden eigenlijk.
ik ging tegen de 40 maar het optrekken was niet echt spectaculair, denk dat je beter poelie kunt blijven rijden of je snorcarters tunen;)
18 augustus 2010 om 13:10 #89810Joris :
heb ook met die setup gereden, ik vond het best wel bagger rijden eigenlijk.ik ging tegen de 40 maar het optrekken was niet echt spectaculair, denk dat je beter poelie kunt blijven rijden of je snorcarters tunen;)
raar want een kennis rijd met een grillo vario! helemaal standaard op sito’tje na. Is ook een snor en dat ding trekt echt goed op en topt ongeveer 60 teller 😀 trekt mijn ciao helemaal in de verdoemenis in een sprintje xp
21 augustus 2010 om 08:04 #89915Wat voor rollen met naast staande set-up? 6 of 7 grams?
Ik rijd nu met std drukveer en polini blauwe trekveren.24 augustus 2010 om 14:11 #90046Hallo,
Welke trekveren(malossi) kan ik gebruiken bij mijn setup. En welke gewichten zitten er in Polini rollenset 5,6 t/m 7,7? Welke rolletjes heb ik ongeveer nodig?
alvast bedankt
24 augustus 2010 om 14:16 #90047volgens mij zijn dat scooter veeren maar ik kan me vergissen.
ik praat zelf over groene trekveren van polini, die zijn iets sterker als ori veeren
misschien ook een gele drukveer instaleren i.v.b met hoge toeren 50 eurokit.rollen zullen dan ongeveer rond de 6.5/7.5 zitten
en met std drukveer iets van 4 gram ofzo?
ik heb nu 5.80gr rollen op std 50cc blok en std druk en trekveer op hoog toerige uitlaatDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.