- Dit onderwerp bevat 4,100 reacties, 470 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 maanden, 3 weken geleden door Variociao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 mei 2009 om 09:30 #68729
@ ritze. ik heb nu ook dat mijn vario pas heel laat terug varieert. Ik zie nu ook dat mijn het variรซrende gedeelte van mijn vario pas echt heel laat terug varieerd, en soms zelfs niet! moet ik tijdje stil staan voordat hij pas terug schiet.
ik kan hem ook een klein beetje heen en weer bewegen. en dat moet je natuurlijk niet hebben:con Ik denk dus dat je geleidebus of je bronse busje in je vario zelf wat afgesleten is. Kijk naar slijtsporen ofzo.
en ook raad ik aan ( vanwege die herrie met je top one ) om een Leovinci demper te monteren. echt een wereld van verschil. hij is dat schelle geknetter kwijt bij mij. Klinkt nu meer van die doffe knallen. met het geluidje van de uitlaat zelf er nog bij.
21 mei 2009 om 09:36 #68731De Malossi vario heeft hij laatst nieuw gekocht, en hij werkt al vanaf het begin zo slecht. Het komt dus niet door slijtage.
Op z’n Top One zit al een Leo demper ๐21 mei 2009 om 09:54 #68732ik wist dat hij hem al vanaf het begin heeft. en dat hij het ook al vanaf het begin ondervond. kan niet betekenen dat er alsnog slijtsporen in zitten. of fouten in het gieten oid. busje dat niet perfect rond is. You name it.
21 mei 2009 om 20:28 #53944die slijtsporen heb ik al zeker 4 keer eruit gehaald en met de geleide bus is niks mis,
maar ik weet al waardoor het komt… eg niet grappig mja, morge gaat mijn vrindin met haar dunne vingertjes mn vlakjes goed glad maken en dan zal hij het wel goed doen.ik had al n beetje gedaan en hij werkt nu n stuk beter, maar ik zal wel nieuwe plasticjes (die 3 rode dingetjes) die zijn namelijk redelijk bekrast en niet meer mooi vlak.
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.22 mei 2009 om 09:02 #40322FonS :
Op z’n Top One zit al een Leo demper ๐even offtopic
wat heeft dit voor nut?22 mei 2009 om 10:18 #68755Mitsy12 :
FonS :
Op z’n Top One zit al een Leo demper ๐even offtopic
wat heeft dit voor nut?staat in de post ervoor…
niek1992: en ook raad ik aan ( vanwege die herrie met je top one ) om een Leovinci demper te monteren. echt een wereld van verschil. hij is dat schelle geknetter kwijt bij mij. Klinkt nu meer van die doffe knallen. met het geluidje van de uitlaat zelf er nog bij.
22 mei 2009 om 11:35 #52654welk maat keering zit er in een vario klok aan de buitenkant?
kan de maat niet meer lezen!!! ๐27 mei 2009 om 22:19 #68989mijn vsnaar staat onder goede spanning maar als ik rond de 45 km per uur rij begint de vsnaar te slippen ofzo en zakt ie weer terug naar de 40 waar ie veel toeren maakt. wat te doen?
13 juni 2009 om 17:13 #69647

kan iemand mij vertellen wat voor krukas dit is?
hij schijnt gewoon uit een std blokje te komen, maar ik heb m’n twijfels of het wel een piaggio as is?!Mike13 juni 2009 om 17:31 #69650Lijkt erg veel op een standaard getimede Top-Breaking krukas..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...14 juni 2009 om 18:47 #68955ik denkt et niet… bij de TOP BREAKING KLOTE krukas, zie heel goed de frees krassen zelfs na 6 maande rije en 3 maande in de schuur ligge, en die zwarte vlakjes zijn erg slecht afgewerkt bramen etc..
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.23 juni 2009 om 21:10 #70059Ik heb nu een standaard vario (zie setup < <) maar ik ben van plan om een malossi vario te kopen. Wat voor verschil is er met de standaard vario ?? Qua snelheid, acceleratie enz... ???
23 juni 2009 om 21:35 #70066Ik vind van wel. ook omdat je hem veel beter af kan stellen als originele vario.
Je behaald er zo’n 6 kilometer op topsnelheid mee. naja dat is niet niks he:D
23 juni 2009 om 21:50 #70068Haha das idd niet niks ๐
23 juni 2009 om 22:04 #70069Mike :
kan iemand mij vertellen wat voor krukas dit is?
hij schijnt gewoon uit een std blokje te komen, maar ik heb m’n twijfels of het wel een piaggio as is?!Is het een pen 12?
Want ik heb laatst iemands citta gereviseerd, daar zat een berini blok onder en die had ook zo’n krukas (of hij leel er op), het schroefdraad was ook iets langer dan bij de normale krukassen. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.