‘Kleine Vario vragen’ topic

Home Forums Techniek Vario ‘Kleine Vario vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,846 tot 1,860 (van in totaal 4,101)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespaRoel
    Bijdrager

oke, bedankt ik zal `t even goed bestuderen:thumb

gr, Roel

niielssz
      Bijdrager

Ik heb een vraag.
        Welke achterkoppeling is nou de beste achterkoppeling.
        Want ik hoor veel mensen zeggen dat een imitatie wel goed is enz.
        Alleen als je een wat snellere setup hebt moet je toch echt geen imitatie hebben ivm afstellen.
        Nou vraag ik mezelf af welke is nou het fijnste en het beste, en om welke redenen allemaal is deze dan het beste.

diac
        Bijdrager

gewoon een Piaggio model, kun je de trekveren vervangen, de schaal is van betere kwaliteit als een imitatie.
          (al willen ze wel eens ontploffen, maar dit komt meestal door beschadiging)

niielssz
          Bijdrager

welke vario is nou het beste:
            1. polini
            2. malossi

marcotjeee
            Bijdrager

ze zijn bijna het zelfde alleen polini geeft meer trek kracht en malossi meer snelheid op top dus het is net wat je wil ik heb malossie omdat het toch wat scheeld in prijs en verschil is niet veel

Bartjee
              Donateur

Polini trekt een heel klein beetje beter op maar gaat weer een heel klein beetje langzamer als de malossi. Verder eigenlijk nauwelijks verschil

st3yn
                Bijdrager

De Polini halfpulley van m’n polini vario is een beetje krom.. zit een slag in.

Weet iemand of die ook los te krijgen zijn ergens? JMPB heeft ze namelijk niet los te koop!
                  (Het is zeker niet mogelijk een malossi halfpulley te gebruiken bij een polini vario)

Tonni
                  Topic starter

Volgens mij past dat wel maar dat weet ik nu even niet zeker.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

niielssz
                    Bijdrager

als ik de agterkoppeling erop zet en ik draai aan het wiel draait de agterkoppeling niet mee.
                      maakt niej uit welke kant ik op draait hij wil niet meedraaien

diac
                      Bijdrager

ren je wel hard genoeg? hij moet namelijk eerst aangrijpen.
                        heb je er wel een spie in, om hem vast te zetten?

niielssz
                        Bijdrager

ik heb er een spie in maar als ik het wiel draai draait alleen het koppelinghuis mee.
                          maar ik heb er nog niet mee gerend want ik was hem in elkaar aan het zette en toen had ik um aan een ketting gehangen.
                          en toen heb ik aan het wiel gedraaid aleen toen draaide de koppeling niet mee.
                          dus dagt ik dat er iets verkeerd was.

st3yn
                          Bijdrager

st3yn :
                            De Polini halfpulley van m’n polini vario is een beetje krom.. zit een slag in.

Weet iemand of die ook los te krijgen zijn ergens? JMPB heeft ze namelijk niet los te koop!
                            (Het is zeker niet mogelijk een malossi halfpulley te gebruiken bij een polini vario)

Weet iemand of je een malossi halfpulley bij een polini vario kan gebruiken? Of misschien een andere oplossing? 🙂

Tonni
                            Topic starter

Ik zal wel even voor je kijken..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

jeffrey17
                              Bijdrager

hee
                                ik rij nu met mijn 70cc dr evo met bewerkt carter enzo
                                met mallossi 100mm vario
                                maar ik heb nie 7 gram rollen er in en blauwe trekveren polini maar hij is nog nie vooruit te branden maakt veel toeren onder in snaar staat strak genoeg wie kan mij helpen ?

st3yn
                                Bijdrager

Wat voor drukveer gebruik je?
                                  En ligt de variosnaar een beetje ‘op’ de schijven, zit hij er niet helemaal in?

15 berichten aan het bekijken - 1,846 tot 1,860 (van in totaal 4,101)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.