Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › ‘Kleine ongevalletjes’ topic
- Dit onderwerp bevat 367 reacties, 143 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 5 maanden geleden door Flippo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 september 2011 om 21:18 #110374
Haha :p ik zal morgen ook al wel ff de foto’s plaatsten, en ja ik ree later ook mrt die gebroken sleutelbeen er weer op en met me diepe vleeswond.
En ik hoop dat ik later erook nog geen last meer van heb, maarja me rug is nu ook al naar de klote door te zwaar tillen op werk.
Maarja dat is me eigen schuld :D, maarja norgen zien jullie dan,wel de foto’s tegemoet komen.18 september 2011 om 22:48 #110804Vanmiddag draaide ik mn benzine kraantje dicht, maar draaide het hele kraantje er van af.
Snel naar huis gelopen (vlakbij) om de meeste benzine op te vangen.
Had het kraantje er weer op, en werkte, dus ik tank hem helemaal vol, draai hem nog wat beter vast, breekt het schroefraad…
Na weer 3 liter zo goed mogelijk te hebben opgevangen maar een oud kraantje erin gedraaid.25 september 2011 om 14:53 #111131vandaag weer 1:
ik ging benzine van mijn citta aftappen, het ging langzaam eruit dus ik denk ik doe de lucht spuit op de ontluchtings nippel.
dus ik mijn luchtspuit volop inknijpen en na 3 sec plofte mijn tankdop eruit met de benzine erachter aan. 😮
kwam volop mijn gezicht en mijn ogen prikte als de ziekte!!!19 oktober 2011 om 07:38 #112038ik had gister mn carter in de bankschroef zet mn cilinder op de tapeinden druk em zachtjes naar beneden en doe de zuiger veren goed zuiger in de cilinder zit opeens mn wijsvinger tussen het hemd en de zuiger.
dat doed goed pijn hel vinger lag open.
maarja valt nu allemaal weer mee gelukkig.gr
Tis altied moar eem!19 oktober 2011 om 07:48 #112221ik heb ongeluk gehat in het donker, auto remde voor een donker gekleurde voetganger die mij niet was opgevalle. de auto remt voor mijn gevoel dus helemaal uit het niks, ik keek naar links voor auto’s keek voor mij en bam. voorkap kapot verder geen schade wel hand helemaal open want die zat ergens dubbel gevouwen. nieuwe kap erop schade voor mij opgelost.
gebeurde op mijn zip skipper 125cc, brom kenteken:$3 december 2011 om 06:26 #113187lol, gisteren avond reed een dronken vent eerst tegen een auto in de mc drive en daarna tegen mijne ,bij de mc donalds
dus ik reed achter hem aan en hij volle gaas de weg af slingeren
ik denk dat die iets van 160 gereden heeft want ik kwam niet verder als 140.
haha dus die vent wilt met 100 km haaks de bocht om met zn zatte klitze en toen ging die rechtdoor de berm in=) tegek man 😛toch kon die nog door rijden heelaas ik dus weer achter em aan, 2 min later stopte hij en gaf zn auto aan iemand anders.
ik en die andere gedupeerde allebij de wouten gebeld en de man laten oppakken.en volgens de wouten was die super knalle zat 😛 bye bye rijbewijs 😛
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.24 december 2011 om 21:23 #114380Vanmiddag in Sittard een Ciao zien crashen.
Normaal gezien niet zo leuk, maar dit zag er gewoon lomp uit :hahaIk probeer de situatie te schetsen:
De bromfietser sloeg rechtsaf, daarbij naar links kijkend (?).
Rechts, direct om de bocht, stond een auto stil om linksaf te slaan.
De bromfietser kijkt niet naar rechts, ziet de auto dus niet en rijdt er met een redelijk gangetje achterop.Geen schade, geen gewonden. Maar als je jezelf in dit verhaal herkent zeg ik; kijk uit je doppen :pest
22 februari 2012 om 15:31 #102993vandaag heb ik weer geleerd dat je beter niet kan remmen met een vespa:
ploep, voorwiel naast me, (niet op mn bek gegaan) toen moest ik van de weg af en kon maar 1 ding te bedenken en op het achterwiel verder te rijden.
gelukkig kwam ik 30 meter verder op de stoep terecht met de brommer op de grond, en ik bijna tegen een auto aan 😛
schade:
rem kabel gaar
pijp krommer
nog meer lakschade
uitgelache door auto monteurtjes 😀 (volgens mij zag dat ook echt grappig uit :D)De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.22 februari 2012 om 16:36 #102148Hu? Snap het niet helemaal. Wiel los gekomen of hoe is het gebeurt?XD
13 maart 2012 om 11:29 #96838Vandaag weer een aanrijdingkie gehad met de bravo. Knaapje van 16 rijdt midden op fietspad, toeter 2 keer en hij maakt een schijnbeweging naar rechts (not dus). Zal wel te maken hebben met zijn oordopjes die in had.
Stuurtje van hem blijft haken in mijn arm, hij onderuit via een faceplant (ik gelukkig niet 😉 )
Maar uitgemaakt voor wat zaken en dat hij f*cking rechts moet fietsen, keek wat versuft hield zich stil en maar weer doorgereden.
13 maart 2012 om 13:19 #98981Nog schade aan de brom?
13 maart 2012 om 13:24 #98977Nee joh het gaat hier wel om een super bravo, oftewel “rijdende tank” :lol
14 april 2012 om 21:01 #102820
Rick.Mijn vriend was een keer met zijn citta en een keer met zijn ciao gevallen(wel op het gras) niks kapot ofz maar wel 2x keihard gelachen.:lol
14 april 2012 om 21:47 #102821vandaag wou ik een nieuwe lamp in mijn plafondlamp draaien doet mijn snuggere pa ff het licht aan :/
hoppa 220 door je poten heen xDbeetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.2 mei 2012 om 20:00 #111153Gisteravond ging ik met iemand sleutelen aan zn Puch.
Nou, dat kreng wou eindelijk starten, rijd ie een rondje om te kijken of het goed is.
Hij reed zonder bougie dop (gewoon kabel tegen het puntje) en zonder tankdop.
Tank hadden we tot het nokkie gevult en hij rijd over een hobbeltje heen dus de benzine sprong eruit en de benzine sprong in de richting van de bougie -_-
Resultaat:
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.