Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine ongevalletjes’ topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes ‘Kleine ongevalletjes’ topic

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 368)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

niemand
    Donateur

ik dacht vandaag laat ik mijn inlaat maar eens uitvijlen, dus ik vijlen en ik dacht zo, hmm ik zie niks door dat vijlsel, ff dichterbij kijken. nog niks… dan maar ff blazen, en toen AUW MIJN OGEN!! godverdomme wat doet dat pijn…

ook nog een leuke van mijn vader,(totaal a-technisch als het om brommers en dergelijke gaat)
      paar jaartjes geleden toen ik nog klein was :lol hadden we een grasmaaier voor onderhoud weggebracht,
      dus men vader die proberen te starten niks… dus ik (4 jaar oud of zo) de hele tijd dingen aanwijzen wat het kon zijn
      (ik wees maar wat aan dus :D) was men vader kei pissig dat die ging bellen naar het onderhoudsbedrijf…
      meneer is de benzinekraan wel open…
      uhhh… die is normaal altijd open na onderhoud…
      controleer dat maar eerst even…
      dus kraantje open 3x trekken en hij liep… :pest

Vespa Si
      Bijdrager

Wilde net een olielek gaan oplossen en zag dat de papierkliko vol zat. Ik wilde erin spring om t aan te stampen en stoot mn scheen zo hard dat er nu een halve tennisbal als bult op zit…. Lig uitgeschakeld op de bank, doet echt verrotte pijn 😮

sentmen
        Bijdrager

Ik had een tijdje geleden een vreemd ongeluk. Ik was op mijn fiets naar de stad gegaan, zag ik een kameraad. Dus ik ging voor de gein naast hem fietsen en tikte op zijn schouder. Hij schrok en ging in 1x naar links waar ik fietste. Hij knalde half tegen mij aan en ik viel op me bek tegen de stoeprand. Gelukkig was het ziekenhuis 50 meter verderop. Dus ben er meteen heen gegaan omdat mijn hele t-shirt onder het bloed zat.

portlock
          Bijdrager

Doe je goed kerel..

sander…
            Bijdrager

slim..:D

Leonardo
              Bijdrager

Tijdens het demonteren van een achterwiel is een pees afgescheurd in mijn rechterschouder. Kan mijn arm niet meer optillen zonder hulp van mijn linkerarm. Alles ligt hier stil want voorlopig kan en mag ik niets doen.Donderdag naar het ziekenhuis in Sittard-Geleen, misschien kan er nog wat worden gered.

kevin 27
                Bijdrager

vorige week ging ik naar de sportschool met de fiets,
                  opweg was ik lekker hard aan het fietsen en wouw dus ook een bocht lekker snel doorgaan .
                  dus ik fiets 25 a 30 km per uur ga naar rechts trappend over een drempel:?
                  je raad het al … de trapper komt aan de grond en vlieg 2 meter door de lucht:boos
                  nu zit ik met vocht onder de knieschijf ,kraakbeen gekneust ofdergelijke, aanhechtingen van de pezen in mijn enkel uitgerekt , spier naar de vingers in mijn linkerhand pijnlijk dus als ik mijn hand ploei doet het toch wel pijn.
                  hier ben je dus ook zo`n anderhalf a 2 weken zoet mee:con

Lastpak
                  Bijdrager

wat is er allemaal aan de hand met iedereen!!?
                    allemaal breuken of andere vreemde complicaties?
                    dit noem ik geen kleine ongevallen meer:lol.
                    aan bovenstaande mensen, beterschap!

citta1234
                    Bijdrager

Ik gister gaan rijden met mijn ciao zonder voeten plankje effies een test rondje en toen kwam mijn veter tussen het vliegwiel:con
                      Ik schrok me dood maar ik kon mijn veter weer terug vinden tussen het vliegwiel :p

paulhermens

een paar dagen geleden klein ongelukje gehad,

voorrem greep vast met remmen, kwam mijn achterwiel van de grond, nou gebeurt dat wel vaker alleen bleef hij dit keer hangen
                        toen ik losliet dus ben er over het stuur afgesprongen, soort van bokspringen, citta heeft een koprol gemaakt en ik ben gewoon op de voetjes geland, schade: gebroken spatbord, paar liter benzine kwijt en een deuk in mijn ego :lol:lol:lol

beunhaaz
                        Bijdrager

haha die van citta1234 is wel grappig (ken het, veter tussen de koppeling gebleven , en dan raar vinden dat je toeren drop krijgt:P)

Citta Twinner
                          Bijdrager

Naja nu zal ik me verhaaltje wel even vertellen, ik ree 11 juli op me honda dax, die ik net 3 dagen had, naar vrienden toe, dus ik wou een straat oversteken.
                            Ik denk er komt tog niemand aan, omdat daar zo”n driehoek staat die omlaag en omhoog kan, en deze stond dus achteraf omlaag. Dus ik zag ineens een auto voor me, die de intensie had om daarin te rijden (wat hij natuurlijk ontkent) dus ik keihard remmen, en toen heb ik een black out gehad, dus ik kon me ogen diet meer open doen vanwege het bloed, focking veel pijn enzo, dus ik orobeer op te staan heb me help afgedaan, toen hebben mensen mij geholpen, ambulance gebeld etc, naar het ziekenhuis in utrecht (umc) gebracht, en daar me onderzocht, en laten hecten etc, daar 4 dagen gelegen, toen mocht en wou ik naar huis toe.
                            Toen nog 3 dagen fulltime hier op bed gelegen etc, allemaal pillen slikken wel een stuk of 14 per dag (tijdgebonden). Ben met me hoofd ook door ze achterzijruit heen gevlogen hoorse ik dus later,
                            Dus had uiteindelijk 16 hectingen in me neus, en elke keer wondvocht wat in me oog liep en daarom mijn oog dicht zat.
                            Dus ik had :
                            Gebroken neus
                            Gekneusde long
                            16 hechtingen in neus
                            Hersenschudding
                            2 stukken glas in me voorhoofd
                            38 hechtingen in me been
                            Schaafwonden en korsten op me hoofd en me armen
                            Gebroken sleutelbeen

Nadat me been gehecht is is er na 2 weken ongeveer dood veel onstaan en is dit er af geknipt.
                            Hier door is er een gat in me been onstaan van 2 cm diep denk ik, heeft ook een stuk van me spier geraakt en als die iets verder is geraakt waren me zenuwen geraakt.
                            Heb ook nog een tijd met een mutella omgelopen, en veel pijn natuurlijk
                            Moet ook nog steeds terug komen voor controles etc, heb ook nog wondroos gehad toen was me hele been rood, ook nog 3 kuren antibiotica voor gehad.
                            Heb nu alleen nog klein beetje last van me neus, en me sleutelbeen voel ik vaak, en nog steeds een groot gat ik me been,
                            Maar die komt gelukkig wek al meer omhoog
                            Gister ook nog in umc geweest en zijden dat het beter gaat en dat ik wss nog maar 1x hoef terug te komen als het goed gaat, maar lals het ni goed gaat dan uiteraard weer wel.
                            Dus ik rij nu lekker op me afgevoerde citta’tje rond, heb de dax als schade brommer verkocht.
                            Ik zal als ik morgen tijd heb even foto’s posten en anders wordt dat vrijdag.
                            Sorry voor het lange verhaal wat ik getypt heb op me mobieltje haha 🙂

Gr danny

Shaker
                            Bijdrager

@cittatwinner:

kun je niet meer echt een ‘klein ongeval’ noemen.. Hoe hard reed je en had je een helm op, hopelijk hersteld alles nog goed. En de 80 polini se setup in je profiel klinkt niet echt afgevoerd xD

Citta Twinner
                              Bijdrager

@shaker, ja ik reed met helm op zonder verzier en zonder On schuimlaagje aan de bovenkant.
                                daarom had ik die stukken glas in me voorhoofd en gebroken neus en hechtingen etc.
                                Ik denk dat ik maar tussen de 40-50 reed.
                                gaha en ja over de setup dat blok, staat nu in de verkoop.
                                Ik rij nu gewoon 40 ongeveer met origineel blok, citypowertje, etc.

ritze
                                Bijdrager

daaaaaamn dat is echt een vieze klapper geweest hey, ik hoop dat je op late leeftijd geen last van gaat krijgen.
                                  nja wel goed van je dat je weer op de brommer zit:P

ik reed toen met mn gebroke knie met gips en al op de brommer:P kon het niet laten 😀

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                                  Link naar Mijn collectie / Projecten.
                                15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 368)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.