Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › ‘Kleine ongevalletjes’ topic
- Dit onderwerp bevat 367 reacties, 143 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 5 maanden geleden door Flippo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 februari 2011 om 16:21 #100241
tijdens het aanlopen van mijn net gekochte honda camino ietsje teveel gas geven waardoor hij direct wegreed terwijl ik er nog naast liep 😀 toen viel ik ook nog eens waardoor ik nog meer gas gaf. ik ben iets van 10 meter meegesleurd en toen uiteindelijk in het gras beland, met achterwiel in me gezicht :D. uiteindelijk een gekneusde rib, een gekneusd borstbeen, een rubbersmaak in mijn mond en meerdere schaafwonden en kleerscheuren aan overgehouden
26 februari 2011 om 18:24 #100256vespa rider :
2 weken terug…Ik was op min school. We gaan elke dag naar de appie heijn en ik moet altijd lopens want ga met de trein.
dus jongen uit mijn klas stelt voor achterop te gaan met de scooter, maar ik was met mn viend dus de moes ook mee.
wij met ze 3e op een speedfight.
Wij rijden het schoolplein af, we raken uit balans en boem daar lagen we alle drie.
de gene die helemaal achterop zat had sleutelbeen gebroken.
Ik viel met mijn been op een hek dus mijn hele been lag open.wat bleek??
we raakte een stoeprand en toen schoot de buitenand van de velg af die was blijkbaar wat zacht.:(
dus ik ga never nooit meer met ze 3e op een scooter 😉
wel een keertje met z’n 3e op mijn citta gereden, maar dat ging gewoon goed.
dit heb niks met vespa’s te maken, en vind het ook niet echt een klein ongelukje. maar ik heb vorig jaar op mijn met mijn duim onder een kantbank gezeten, die met een paar ton naar beneden kwam, en nee die hield ik niet tegen met mijn duim.
mijn toppie zat nog aan een klein stukje vel vast, en hebben ze in het ziekenhuis weer netjes aan alkaar gezet en heb er gelukkig nog gevoel in.31 mei 2011 om 19:35 #105427om op jeffrey citta door te gaan,
3 weken geleden ging ik heel enthusiast een rieju rs2 matrix aan het afstellen bij de locale brommerboer,
leuk 80cc polini eronder, technigas g-box, 24 mm.
alsdus, ik testen testen testen, en opeens komt het koppelingsasje iets uit zijn huis, ik teruggeduwd en leuk verder gereden.
op een gegeven moment na ongeveer 500m van gassen en rijden komt degene van wie de brommer is naar me toe gerend om te vragen hoe het komt dat al dat bloed aan zijn brommer zit, en achteraf gezien mijn hele hand onder zit.
nu blijkt dus dat ik de helftvan me vinger oet missen voor de rest van men leven, zonder te weten hoe het komt.aan het resterende zwarte stukje te zien heb ik tussen de ketting gezeten 😕
en dus na twee uur spoedeisende hulp met tangen, spuiten, pijnstillers en weet ik veel wat naar huis met een Stompie
Gr. Max0481 aka stompie 😀
31 mei 2011 om 19:50 #105428wow, ziek:o
Regelmatig heb ik sneetjes enzo waar ik na 10minuten pas achter kom dat m’n hand bloedt, maar ziekenhuisbezoeken en geamputeerde vingers :S
@tgeenhakker hierboven
ik neem aan dat jij alles van zijn verzekering vergoedt hebt gekregen???31 mei 2011 om 19:56 #105430Ja, dat is raar he.
ik heb ook helemaal nul in de gaten gehad, geen pijn, geen tikje gevoeld, en ik reed echt maar 5km/u
Zoals ik al zei, de jongen van wie de brommer is kwam erachter 😛en het mooiste is nog dat hij na nog een beetje afstellen toen ik in het ziekenhuis zat, hij ging rijden, liep toen redelijk afgesteld 110/115 en een dag later
politie controle, met rollerbank en papiercontrole, en laat hij nou bij alletwee een probleem hebben, en nog een boete erbij voor het rijden zonder kappen, ja duhhh afstellen stomme bromsnor…
31 mei 2011 om 21:22 #105432bah krijg er de kriebels van…
@vespa si: ik sla zovaak met ies op m’n hand of schaaf ik ergens langs dat ik pas ná het sleutelen ontdek dat het pijn doet. en dan proberen te bedenken waardoor het komt 😕
1 juni 2011 om 07:07 #105445Woow….dat is niet niks Max…
Ik had vanochtend ook een ongevalletje…
Op de citta naar het werk want het weer liet het toe.Nog maar net weg van huis krijg ik een aanrijding tegen een naar school gaand meisje.. 🙁Meisje op de grond gevallen en geschrokken.Ze reed met oordopjes in dus had mij nooit in de gaten gehad.Gelukkig mankeerde ze verder niets.
Alleen heb ik nu een lekke voorband en een kromme vork :S
Weer werk aan de winkel dus.1 juni 2011 om 07:32 #105446Ik moest vanochtend uitwijken voor een auto, dus ik rij half een drempel op, slaat mijn voorwiel vast….
Dus ik over de kop…
Nu heb doet mijn pols nog meer zeer (heb er al een peesontsteking in)
Schade aan mijn ciao:
-kromme voorvork
-krom stuur
-kromme remgreep
-koplamp kapot.1 juni 2011 om 08:58 #105451ik heb gister de nationale pechdag geviert
Loop ik gister de deur uit, op weg richting een vriend, onder weg hoor ik ineens PLOP WEEEEEEHH.
Dus ik schrok me de ***
wat bleek, m’n demper was er spontaan vandoor gegaan. terwijl die al een jaar moervast zit.
maargoed ik demper opgeraapt en doorgereden.
kom ik daar aan en ik loop de achtertuin in, en ik verlies m’n evenwicht op het grint, dus ik pak een houten paal beet.
dat had ik ook beter niet kunnen doen, gigantische splinter dwars door m’n wijsvinger heen, aan de ene kant erin en aan de andere kant eruit. (splinter was 5 cm lang en een halve cm breed) ik uit reactie gelijk die splinter eruit getrokken, had ik beter niet kunnen doen die brak natuurlijk af.
Fijn ik nog een eind verder van huis, uit eindelijk na een pijnlijk kwartier die splinter eruit.
’t resultaat is een mooi pijnlijk gat in m’n vinger, dat zal wel weer genezen hopen we dan maar.
Vervolgens rijd ik eind van de middag naar huis, over de dijk. word ik met 60 km/u aangevlogen door een meeuw…
Ik kan je vertellen dat dat geen pretje is, k ging er bijna van op m’n smoel en m’n nieuwe helm is kapot en ik heb last van m’n nek, dat hebben we weer lekker voor elkaar dus.1 juni 2011 om 09:10 #105452
Anoniemteenhakker :
ik heb gister de nationale pechdag geviertLoop ik gister de deur uit, op weg richting een vriend, onder weg hoor ik ineens PLOP WEEEEEEHH.
Dus ik schrok me de ***
wat bleek, m’n demper was er spontaan vandoor gegaan. terwijl die al een jaar moervast zit.
maargoed ik demper opgeraapt en doorgereden.
kom ik daar aan en ik loop de achtertuin in, en ik verlies m’n evenwicht op het grint, dus ik pak een houten paal beet.
dat had ik ook beter niet kunnen doen, gigantische splinter dwars door m’n wijsvinger heen, aan de ene kant erin en aan de andere kant eruit. (splinter was 5 cm lang en een halve cm breed) ik uit reactie gelijk die splinter eruit getrokken, had ik beter niet kunnen doen die brak natuurlijk af.
Fijn ik nog een eind verder van huis, uit eindelijk na een pijnlijk kwartier die splinter eruit.
’t resultaat is een mooi pijnlijk gat in m’n vinger, dat zal wel weer genezen hopen we dan maar.
Vervolgens rijd ik eind van de middag naar huis, over de dijk. word ik met 60 km/u aangevlogen door een meeuw…
Ik kan je vertellen dat dat geen pretje is, k ging er bijna van op m’n smoel en m’n nieuwe helm is kapot en ik heb last van m’n nek, dat hebben we weer lekker voor elkaar dus.Dan zit het je idd wel heerlijk mee! Succes met je nek, vinger en waar je nog meer last van hebt 😉
1 juni 2011 om 11:03 #105444Nou mannen gaat lekker hier … succes met opknappen maar weer 🙂
1 juni 2011 om 11:37 #105453Oei.. gelukkig had je een helm op teenhakker
26 juni 2011 om 18:46 #106782oi oi, dat is inderdaad wel echt zwaar kl*te.
ik rij lekker door de limburgse country side, en ik nam een bocht rustig met 25/30, komt daar een fietser de bocht om.
hij wilde dus vol de bocht afsnijden en heeft totaal niet nagedacht dat daar ook andere voertuigen uit komen.ik flink in de remmen, maar hij ging te hard en knalde boven op mn brommer, precies tegen de brandstof kraan 😐 ding helemaal krom. maar geen lichamelijke klachten gelukkig..
(sommige fietsers zijn compleet mofo)
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.26 juni 2011 om 22:58 #106790ik reed gisteren (zondag) lekker op de citta (was mooi weer dus lekker nutteloos aan het karren :))
kom ik op een gegeven moment bij een grote rotonde waar de fietsers en wandelaars door tunneltjes onder de weg door kunnen om file’s te voorkomen.
Uiteraard ik volgas de bocht in richting een van de 4 tunneltjes (denk dat ik 50 ging)
zie ik beneden een paar jochies met hun fietsjes beneden in de tunnel staan, bijna geen plek meer over om er langs te gaan.
Dus ik bellen 😀 jochies aan de kant,Op dat moment dacht ik: “waarom zitten die ventjes mij zo dom aan te staren, die ene staat haast te kwijlen :P”…. WHAAAAAM
Recht met mijn bakkes in een plas, ZEIKENAT!!! brommer onder water en ik er naast 😕Bleek dat de afvoer in dat tunneltje vol zat en er komt ook water van af het wegdek erboven via het tunneltje in de afvoer xD
60cm water stond er nog vanaf vrij/zaterdag!! 😛hopelijk rijd ie deze week weer want starten deed ie vandaag in ieder geval niet meer xD
27 juni 2011 om 11:37 #106806hij start wel meer (: . Ik ben al eens met een oude ciao van mij (die er niet meer is ;P) mee door het hoge water gereden toen de maas uit was. (zoon 10cm hoog d8 ik. nouw het kwam me bijna tot aan mun stuur xD) en koud ! niet normaal xD ikke de straat 2x op en afgerend en liep mun ciaotje weer ;p alles was weer droog xD vet gaar maar hij liep die dag niet zoals die moest lopen, paardagen later wel weer xD . En toen had ik roest in mun velgen 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.