Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › ‘Kleine ongevalletjes’ topic
- Dit onderwerp bevat 367 reacties, 143 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 5 maanden geleden door Flippo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 september 2009 om 15:28 #51226
lampenkap :
Ik had 2 weken geleden een pistonclip in me duim. Dat uiteinde zat er 2mm ofzo in.Heb er eens ééntje onder mijn nagel gehad…..Bijna pipi in me’n broek.
21 september 2009 om 15:39 #72924Ja het doet wel pijn als het is gebeurd, maar na het is gaan stoppen met bloeden gaat het weer over 😛
Ik zie alleen nog wel een raar rood streepje in me duim 🙁21 september 2009 om 16:43 #72927Ik heb eergister mijn werkbank opgeruimd en toen met een stapel papier een nietmachine opgeraapt. Toen ik klik hoorde alles laten vallen en het resultaat een koperen stripje op mijn rechter middelvinger.
Toen kwam de stress…. hij moest eruit. Ook bijna pipi in mijn broek.
@Lampenkap: Natuurlijk stopt het met bloeden. Dat is net zoiets dat iedere roker een keer stopt.:D
21 september 2009 om 19:28 #44128heel tijd terug.
met citta zonder licht (en geen helm) reed ik over een fiets pad en op de stoep stonden een paar jochies bijna op de fiets pad, dus ik rij een beetje naar links knal ik in de zijkant van een yamaha tzr…
ik vloog met een gangetje of 30/40 over me stuur, belanden bijna face first op de grond.
kin open, handje auw en me lucht filter was stuk( was nog met simonini blok)
ik zag hem niet eens aankomen..hij kwam uit een tunneltje.
heb ook chinees voedsel bezorgd…met de levensgevaarlijke fox brommertjes.
heel vaak onderuit gegaan in de bochten…gelukkig allemaal rond de winter dus lekker dik aangekleed.
21 september 2009 om 20:31 #50735Ik trok vandaag wheely met vespa op de straat, viel ik achterover met m’n ***** op het einde van de bagagedrager:boos,doet nog steeds zeer, ben een aantal jaren terug ook met mijn quad 3x over de kop gevlogen, dat heb ik geweten:P
6 november 2009 om 15:34 #75272
SpiendaahOm 1 of andere vage reden was de bout van mijn uitlaat los getrild (zat vast met lock-lite blauw:?).
Dus ik rij weg, breekt me uitlaatfles af, uitlaat kinkelt over de straat en me brommer begint een herrie te maken (echt niet gezond)
Mja, Ritze had een buisje voor me geregeld, ik heb me flens rechtgeveild en buisje op maat gemaakt. Nu wachten dat Ritze het zooitje gelast heeft en dan hopelijk binnenkort weer door karren.
6 november 2009 om 16:28 #75278pas geleden me remmen opnieuw afgesteld rij ik bij ons in de stad, en daar steken ineens fietsers over.
auto voor mij gaat vol in de remmen, ik ga er ook vol op, breekt godvrdmme die kut remhevel af, me voorspatbord in een bumper van een auto… op deze momenten weet je waarom je een verzekering hebt 😀2 december 2009 om 16:54 #76754Voorwiel moeren niet goed vast gezet en daardoor tijdens het rijden voorwiel eruit gevallen.
knieen beide open, lip open, beide ellebogen dik en blauw, gebroken bovenarm,gecompliceerde breuk in mijn schouder (volgens de arts), helm stuk, handschoenen stuk, balhoofd en voorvork stuk en bijna een week in het ziekenhuis mogen blijven en waarschijnlijk nog 2 maanden revalideren en fysio doen.mag nog niets doen met mij rechterarm tot ongeveer begin februari.
2 december 2009 om 17:17 #76759lekker wel wat van geleerd dat je de volgende keer je voorwiel wel goed vast zet;) succes

GTZ NV
2 december 2009 om 17:54 #767633 maanden geleden op de bek gegaan midden op een druk kruispunt midden in de stad.
alles en iedereen had rood behalve ik. had de citta net.
rij het krijspunt over en precies op de helft slaat mijn achterwiel vast en zat ik ongewild op een rodeo stier.
had heb nog bijna gehouden maar net toen ik dacht haha ik val lekker niet. kapow!!! daar lag ik.
citta miste alleen remhevel verder niks. toen ik naar onder keek wist ik ook waarom.
mijn rechter knie had de klap opgevangen. is nog steeds niet helemaal geheeld.
later bleek dat de uitlaat aan de brug was vast gemaakt met een veels te lange bout.
die is door een hobbel tegen me band gekomen.3 februari 2010 om 21:04 #80051Voorrem afstellen met nat weer is geen goede samenstelling, en resulteerde in een Blauw scheenbeen 🙁
6 februari 2010 om 22:12 #80271:oik heb er 2 gehad en mijn zus 1 best erg ongeluk ik denk dat veel hier van hebbe gehoord:
ik was opgehangen toen ik 5 jaar was aan onze schuurdeur :S
en toen ik 13 was had ik een kruisboog gemaakt en dat schoot hard 😛 en toen had ik van las electrode de pijlen gemaakt en een mooie punt eraan geslepen en dan maar schieten en schieten (schoot zo door een blikje cola heen :P)
en toen boem in mijn hand prongeluk schoot gewoon tegen mijn bot aan !auw!!!en mijn zus in 2009 was met haar vriend op vakantie in spanje en toen was daar die bus omgekantelt en er waren 8 doden 😐 gelukkig was mijn zus daar niet bij zij had aleen 3 schouderwonden van ongeveer 2cm diep 😮 en haar vriend had helemaal niets nog niet eens een blauwe plek 😛 maar hebbe ze toch nog geluk gehad en nou durft ze ook niet meer in een bus (dat snap ik best) mar dat is nou al een stuk beter door een pshygoloog 🙂 (dit is eigelijk een groot ongeval geen ongevalletje :P)
7 februari 2010 om 08:42 #80282over een hobbelige ijs weg rijden is ook niet aan te raden…
ik dacht nog ik ga omdraaien, maar tsja toen was het al gebeurt.
ik was aangehouden door de politie met m’n snor en moest de dag er na naar het bureau om te laten zien dat mijn ciao in orde was en moest op de roller, ik had er dus snor vertraging met poelie 100 op gezet en liep toen mooi 28 ( wat hij eerst 61 liep)nouja, vandaar dat ik mijn vermogen nog had, en ik gas lichtjes gas en glipte voor weg, kwam in de beweging dat ik gass gaf en maakte een wheely( ja echt op zown geslolten sneeuw en dan weer bevroren weg!)
de brommer vloog recht tege een paal aan en ik dacht KHUT!koplamp helemaal kapot, gelukkig viel de politie daar niet over, omdat toen ze mij aanhielden dat hij het wel deed:P
mijne avonture, hobbelige ijsweg rijden
8 februari 2010 om 14:44 #80350Tijdje terug rijd ik volgas met me suzuki streetmagic naar me werk op de weg. En zie een maat rijden op het fietspad maar er zat gras tussen, dus ik dacht ff remmen en dan naar het fietspad (over het gras) maar dat was nogal nat en ik was nog aan het remmen, was afgeremd naar 50 ofzo, bam voorwiel onderuit. :S Gelukkig niet heel veel schade behalve wat schaafwonden en een scheef stuur.
1 maart 2010 om 12:39 #81433moh, ik haal altijd fietser in over de berm 😉
ik wilde mijn licht aan zetten en toen ben ik met mn knie in een stoeprand gevallen
knieschijf op 3 plekken kapot
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.