Home › Forums › Perso’s › Collecties › Jelle's collectie
- Dit onderwerp bevat 2,322 reacties, 199 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 maanden geleden door arvid13690.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 maart 2014 om 14:34 #493982
Zo Billy_si evo heeft voor mij het pas stuk op het frame gelast en de normale veerbevestiging verwijderd en vervangen voor schroefdraad in mn frame (voor de bevestiging van de harleybeugel):

Vandaag de zooi afgegeven bij de coater…..
Ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt.2 maart 2014 om 12:15 #493996Hey jelle
Ziet er goed uit leuk om te zien dat er nog een mee bezig is en met een hele andere constructie
Dat heb je goed opgelost met je harlybeugel
2 maart 2014 om 14:24 #459508Jelle :
Ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt.Me too.
En nu niet weer verkopen zoals de Grillo/Citta als ie af is.
Ook al is die wel goed te terecht gekomen.2 maart 2014 om 14:41 #454281Nee joh, dit wordt mijn toerbrommertje…
De Grillo had een te kleine tank om als toerbrommertje te fungeren.De setup van mijn andere citta komt hieronder, en die andere citta maak ik zo goed als origineel en daar gaat een kinderzitje achterop voor mijn zoontje…
En mijn roze ciao gaat de deur uit als rollend frame denk ik…(maar daar ben ik nog niet helemaal over uit)
Het mooie is dat ik nog niet weet welke kleur de citta wordt… (geef ik van de week aan ze door, ben er nog niet uit…Roze, mintgroen, aquablauw, licht blauw, hemels blauw, chrome coat of limoen groen)
2 maart 2014 om 16:02 #452507Chroom is wel gaaf alleen denk ik dat een chroom frame te overheersend is. Chromen velgen zijn wel weer erg gaaf denk ik.
Je staat voor een lastige keuze Jelle:con
2 maart 2014 om 16:13 #456050Ja maar het wordt dan Chrome poeder coat, vind normaal Chrome helaas te duur…
2 maart 2014 om 19:01 #494004Denk dat mint groen of limoen groen best mooi kan staan

Maar eigenlijks moet ie gewoon roze te worden want dat hoort bij jou.2 maart 2014 om 19:05 #494005Zuurstok roze met paarse wielplaten en roze handvatten en daarnaast de roze kabel omhulsels die je van me hebt liggen.
2 maart 2014 om 19:39 #494008Echt chroom is helaas te duur inderdaad, maar ik zal als ik jou was toch goed nadenken over de chroompoeders. Ikzelf heb wel wat ervaringen ermee. Het kan mooi zijn, maar is absoluut geen echt chroom. Je zal het meer als een soort zilverkleur moeten zien. Je hebt vast wel wat plaatjes gezien van delen die ik deze chroompoeder heb meegegeven. Voor kleine delen met veel gebroken hoeken lijkt het nog wel aardig, maar vooral op grote rechte oppervlakten valt het tegen.
Nou verwacht ik natuurlijk ook dat er in ieder geval een kleur of tint roze in komt te zitten. Immers ook de eerste kleur die je noemt.
2 maart 2014 om 21:18 #457217je hebt toch tegenwoordig ook stikker chroom wat ze ook voor auto s of motoren gebruiken is dit misschien een goeie optie
7 april 2014 om 22:16 #493630Het is deze kleur geworden:

RAL 6027
Als klein oppervlak (RAL waaier) vond ik het een erg mooie kleur, nu als groot oppervlak vind ik de kleur iets te licht eigenlijk.
7 april 2014 om 22:43 #488476Oei inderdaad oogt dit zo wat flets, maar misschien dat dit met wat andere donkere of shiny warme tinten als geheel plaatje wel weer mee valt. Je kan er vast wel wat moois van maken.
7 april 2014 om 22:57 #492418Ja ik wilde dus zwarte kappen gebruiken, maar zwart maakt deze kleur nog fletser 🙁
Maar misschien is het in zijn geheel wel mooi of ik moet nog een knappe citta kappenset in een leuke kleur vinden…
7 april 2014 om 23:41 #494348Hier in Groningen kom ik vaak een Citta licht babyblauw tegen, met de rest zwarte kappen/delen. Ik vind deze er wel net uit zien. Het zwart leek de kleur blauw juist niet fletser te maken.
Mooie complete kappensets in kleur voor de Citta kom ik helaas nog maar weinig tegen. Of je zal er een heel bond gezelschap van moeten maken met verschillende kleuren.
8 april 2014 om 07:32 #494350
Waarom?Wel een apart kleurtje Jelle.
Het is even wennen omdat ik zo´n kleur eerder op een oldtimer zou verwachten. Misschien dat het met kappen erop wat anders uitkomt maar je hebt in ieder geval weer iets unieks

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.