Vespa-Ciao.NL
:: Jelle’s Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Jelle’s Ciao

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SnoopJ
    Topic starter

verder nog meningen .. vragen.. kom maar binnenkort het blok erop zetten en dan moet ie mooi rijden

Martijnvanheerde
      Donateur

Je moet gewoon flink door de blubber gaan crossen, dan hoef je ook niks aan je velgen te doen:P

SnoopJ
        Topic starter

ney klopt was ik ook van plan zit oko geen kenteken enzo op en kan er zelf toch nix mee verder dus gewoon puur voor de trekkracht en het crossen…:P

SnoopJ
          Topic starter

######UPDATE####### vandaag

aan het prutsen geweest met men brommer en hij loopt..!!! niet erg goed want hij valt bijna direct weer uit ik heb een nieuwe caboreteurt nodig want hij sloot niet goed aan dus hebben we er wat tape tussen gezet dus loopt niet al tebest dus ben op zoek naar een beetje een vatsoenlijk cabereteurtje heb je nog wat liggen in de buurt van Groningen PM me even..

Jelle

SnoopJ
            Topic starter

########UPDATE############

ik heb een neiuwe carberateur gekocht en erop gezet hij rijd prima… totdat mijn gaskabel knapte dus ik moet een nieuwe gaskabel hebben en een nieuwe rem en decrompressie kabel want die zijn ook geknap allemaal verrotte kabeltjes…

jordy
              Bijdrager

veel succes met je brommer jelle;)
                wat voor carb. heb je gekocht??

SnoopJ
                Topic starter

@Jordy ik heb een 12/10 weer gekocht…

de kabeltjes vna mijn brommer zijn dus echt goed verot het laatste kabeltje de voorhandrem is nou ook afgeknapt..:(

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.