Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 september 2006 om 21:34 #57890
barry :
Ik vind hem persoonlijk iets teveel van het goede,maar ik ben dan ook een stuk ouder.In mijnen tijd waren de pikzwarte,met zwart gefumeerd scherm in de mode.Nu heb ik nog mijnen duitse oorlogshelm airbrush gespoten.
Maar toch een leuke aanwinst.Stuk ouder? ……… hehe.. ben 32 en zoveel verschil zal er met jou niet inzitten denk ik 🙂
Maar ik heb een zwarte motor een zwart lederen pak…….. en eerst een zwarte helm dat was wel erg donker dus nu ben ik lekker opvallend als ik opeens opduik in de spiegel van een koekblikrijder 😛
Heb er trouwens ook een blauw vizier (zo’n olie kleur) opzitten nu 🙂
24 september 2006 om 21:38 #57891Sjeesbeest :
…
Maar ik heb een zwarte motor een zwart lederen pak…….. en eerst een zwarte helm dat was wel erg donker
…Ghostrider style:lol
24 september 2006 om 21:45 #57892VespaCiaoPaul :
Ghostrider style:lol
hehehe, ja leek het wel op ja……. vandaar dat ze me ook altijd vreemd aankeken…. maar helaas gaat mijn motor maar 260 km/h (hoogst gereden op de teller, volgens boekie moet ie 250 km/h op top doen) en die van de ghostrider gaat dik 350+ 😛
24 september 2006 om 21:57 #57893wat voor ene rij je..? mn pa had eerst eens met zn gsx-r 750 van ’96 275 km/h gereden.
maar nu heeft ie een gsx 1400 (een beest!! 😮 ) heeft ie ook al 250 mee geveegd…. is normaal gezien begrensd maar daar heeft ie iets voor gekocht om de begrenzingen te overbruggenbtw de 750 was prof. getuned (lichtjes) en afgesteld, dyno en alles
24 september 2006 om 22:12 #57894ik heb een cbr600f (F3) van ’97 met dynojet fase 1 kit en verder blijft ie standaard gaat hard zat 🙂
24 september 2006 om 22:14 #57895jazeker… niet verkeerd (zag net foto’s, mooi dingetje) mn pa had inderdaad ook dynojet kitje
model dat hij had, had volgens fabrieksopgave een top van 259 km/h, hij heeft er zelf 275 km/h mee gereden op de duitse snelweg :p
–srry voor offtopic–
24 september 2006 om 22:19 #57896Mijn nieuwste aanwinst(en)
1- Wéér een Honda Camino, net zo1 als ik voegâh ook had:

Èn, en da’s misschien vééélll leuker(vind ik zelf iig. wél!)
Een Metrakit Pro Race voor Minarelli, dat is namelijk met enige aanpassingen op een Minoblokkie te prutsen(wordt ondertussen al aan gewerkt voor me!)

Èn een…..
HONDA PX-MOTORBLOK MET ELECTRISCHE! STARTER!!!!

De rechtercarterhelft gaat dus op m’n eigen Mino, en dan heb ik straks dus een 70cc Metrakit, mét E-start en 17mm buitenboordmotorcarburateur…….:rules

:! Jaja, VespaFreak.nl gaat vreemd, maar dan wél met de “Japanse Vespa” 😛
BEKIJK HIER Z’N PAGE, HIJ WORDT LEUK!!(al zeg ik het zelf:bloos)Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!24 september 2006 om 22:25 #57897Geinig spul hoor iaccaloco 🙂 ……… maarre die knippers voor op dat brommertje zijn die standaard? Sjips wat een grote gevallen
24 september 2006 om 22:34 #57898Jah, zijn origineel……
Gelukkig ging er net met het uitladen van de Mino al èèntje kapot, dus dat scheelt…..:D
ZÃet er niet uit eh, die grote lollies op dat ding?:(
Take it from an ol’ VespaFreak, CAMINO’S RULE!:rules
Als je er eentje kunt vinden, KOPEN!! Krijg je zéker geen spijt van!(Of het moet zijn omdat je je Vespa ineens niet leuk meer vindt?:))
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!24 september 2006 om 22:43 #57899He japie wat moet je met een pro race cilindertje dan ?
En wat is mino blok ? morini ..? wat bedoel je ermee 😕
Edit nvm : 🙂 mino = honda camino blok lijkt me in de context.
24 september 2006 om 22:43 #57900Sjeesbeest :
ik heb een cbr600f (F3) van ’97 met dynojet fase 1 kit en verder blijft ie standaard gaat hard zat 🙂Leuke motoren idd die CBR’s, heb er ook één gehad. Maar je kunt er nergens meer echt mee rijden helaas. Daarom ben ik overgestapt naar SuperMotard, is echt zoveel leuker dan een SS!!
Vandeweek nog op het circuit gereden met de toppers als Jurgen van de Goorbergh en Marcel van Drunen. Die mannen gaan echt hard!
Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.24 september 2006 om 23:14 #57901hansieb :
He japie wat moet je met een pro race cilindertje dan ?En wat is mino blok ? morini ..? wat bedoel je ermee 😕
Edit nvm : 🙂 mino = honda camino blok lijkt me in de context.
De ProRacekit gaat op m’n caMINO…;)
Mino = de Belgische “koosnaam” voor een Camino…..;)
MinA, da’s de afko van de “moderne” scooterblokken, zoals onder bijv. een Aprilia SR zit….
Komt goode met ‘m, geloof me maar….:D
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!24 september 2006 om 23:24 #57902Leuk cilindertje volgens mij 🙂 17pk untuned. Niet dat dat uit dat camino blok komt rollen 🙂 maar 10pk zou je toch wel motte halen.
24 september 2006 om 23:31 #57903De spoelpoorten worden voor de helft afgesloten omdat ’t bij een Camino nou eenmaal ff niet anders kan…..
Maar…..Zélfs met de half dichte poorten is de gemiddelde “flut”cylinder voor een Minablok nog altijd heftiger dan de heftigste Caminocylinder ooit……!
4.6PK is wat je met een Polinikitje voor Camino haalt, dat red je volgens mij met bijvoorbeeld de Metrakit al alsie niet eens loopt….:D
Laat ‘m misschien niet eens tot de 10pk komen, ik denk dat ie tóch wel héééélll erg leuk gaat rijden en wheelieën……:duivel
Ik verwacht ook vééél voordeel van de Polini scootervariopoelie die ik erop wil hebben, dan trekt ie vlgns mij echt stúkken beter…..!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!24 september 2006 om 23:33 #57904dat denk ik ook ik zal in spanning af wachten.
als hij klaar is wil ik wel eens een filmpje zien=) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.