Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,156 tot 1,170 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

cittatuner
    Bijdrager

hoeveel cijfers zijn weg? ik werk bij een scooterzaak en doe ook schouwingen en het is zo: dat wát je kan zien moet je invoeren bij de rdw zeg maar:conmischien kan je met deze info nog iets aan je vespa hebben:thumb

Edjuh
      Bijdrager

Ow echt? Dus je kan eventueel met een gedeeltelijk framenummer rondrijden?
        Het stomme is dat het ‘algemene deel’ duidelijk leesbaar is, en van het fr. nr. ongeveer de helft. Ik heb wel een foto’tje er van:

cittatuner
        Bijdrager

ik zie: *301…2….en mischien nog wat maar k weet niet hoeveel cijfers hij moet hebben:?ik zou tog ff bij een plaatselijke zaak informeren het framenummer van een hedendaagse scoot bestaat uit 17 tekens excl. het goedkeuringsnummer. ouder brommers zijn geen probleem bv een citta heeft maar ong. 9 cijfers + goedkeuring

:thumb

iaccaloco
          Bijdrager

Edjuh :
            @japie zeker een leuk ding, dat blok mag een vespa jaloers op zijn met die dikke inlaat.

Uiterlijk vind ik een bravo wel veel mooier, maar zo’n camino is zeker tof om te tjoenen lijkt me.

Succes ermee.

Dank Ed…

Ik vind ‘m ook gaaf!

Camino’s RULE!

Sorrie Vespa, maar het moet gezegd…

Het is al zo lang geleden, en ik was eigenlijk vergeten hoe fijn en stabiel ze rijden….

Die inlaat is idd. ZIEKIE! groot…..;)

Doe 3 dingen, gooi d’r een Handmade op, koop een leuke 70, pas je koppeling aan, en je rijdt op je achterwiel in 1 keer door naar de 95!!! :rules

Ik vind het uiterlijk vergelijkbaar met een Bravo, en die vind ik ook mooi, dus de Cam mag zéker blijven….

Vandeweek ff m’n kentekenpapierenzooi doen, hij is iig. al geschouwd!:)

IK ZOEK NOG EEN 70CC VOOR DE CAMINO, OF EEN 46mm DR ZUIGER! HEB/WEET JE WAT, LET ME KNOW!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

barry
            Donateur

ongeveer 100 modelbouwmotoren gekocht van een verzamelaar die er mee stopt.Weeral leuk voor mijn collectie aan te vullen.

hansieb
              Moderator

Barry als je ooit eens naar nederland , groningen weer komt mag je er voor mij wel 1 meenemen 🙂 zon brandstof autotje is wel humor en me oom heeft nog een goeie zender.

barry
                Donateur

hansieb :
                  Barry als je ooit eens naar nederland , groningen weer komt mag je er voor mij wel 1 meenemen 🙂 zon brandstof autotje is wel humor en me oom heeft nog een goeie zender.

Ik denk niet dat jij iets kan doen met een Russische 1,5cc dieselmotor (MK17) van 1958 bijvoorbeeld.

ArvidW
                  Donateur

1.5cc dieselmotor. Ik neem aan een 2takt dieseltje. Anders zijn die klepjes wel ongelooflijk klein=)

Maar Barry; heb jij wat foto’s van je nieuwe verzameling? Ik wil gewoon voor het “hebben” ook altijd nog zo’n 2.5cc nitro motortje…. Maar een 1.5cc Diesel motortje is wel veel erg vètter 😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

hansieb
                    Moderator

barry :

hansieb :

Ik denk niet dat jij iets kan doen met een Russische 1,5cc dieselmotor (MK17) van 1958 bijvoorbeeld.

Nee ik wil geen diesel 🙂 gewoon een klein modelbouwmotortje voor autotje.

Vliegtuigen vind ik wel interessanter dan autotjes. Heb al paar keer met slowflyer gevlogen maar dat schoot niet echt op :D. Maarja 🙂 ik wil het nog wel keer proberen ik zie ze hier soms ook wel door de wijk heen scheuren van die 1.5cc autotjes.

barry
                      Donateur

Hier de diesels:Links de MK17-1,5cc & rechts de MAP3-2,5cc

Hier de collectie die ik al heb:

hier zie je buiten motoren allerhande,ook pulse-jets & turbine’s.

woe
                        Bijdrager

jij bent ook de man van alles

joey636
                          Bijdrager

ik heb sins vandaag 3 kratten vol onderdelen erbij en twee frames ik heb een paar snelle cilinders een tweede speedengine en nog een hoop geveilde carters plus ik ga binnenkort een superbravo halen

iaccaloco
                            Bijdrager

ArvidW :
                              1.5cc dieselmotor. Ik neem aan een 2takt dieseltje. Anders zijn die klepjes wel ongelooflijk klein=)

:!:! Tweetakt Diesels hébben altijd een klep…..

De uitlaat wordt geregeld met een klep, òòk bij tweetakters…..!;)

Miss. niet als ze zo klein zijn, maar feitelijk is zo’n Nitro-blokkie òòk een Diesel, zelfs als ie op Nitro draait!

Geen ontsteking, maar een gloeiplug…:)

barry
                              Donateur

nitro motoren hebben een gloeiplug & de diesel een contrazuiger.Ik heb zelfs een boxer diesel van 2 x 2,5cc.
                                @ iacc:weet jij op welke brandstof deze draaien?????

iaccaloco
                                Bijdrager

Zou d’r gewoon nitro ingooien, durf te wedden dat dat gewoon werkt hoor!:)

15 berichten aan het bekijken - 1,156 tot 1,170 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.