Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 juni 2007 om 16:32 #64367
Van MP toch, stond er gister of eergistern op? 😛
7 juni 2007 om 18:41 #64368Een Kapote achteras van de schakel
Wordt gek van die *** brommer:(
7 juni 2007 om 19:13 #64369Mike :
als je hem moet aanpassen en hij niet geeneens op je aangeschafte cilinder past zou ik dr nee mee aan het werk gaan.. ken je hem beter ruilen voor een andere volle wange.. die malossi of die mazzu ofzo..ben er al mee aan de slag, heb al een e- mailtje naar jmpb gestuurd (komt zo goed als alles vandaan)reclame;))) en mag ‘m gewoon ruilen. heb op ’t werk weer netjes ingepakt, ik doe niet anders de hele dag. en ja, ik ben op mijn leeftijd ook wel ’s dom :lol, gewoon de verkeerde besteld:(
7 juni 2007 om 19:57 #64370Juul :
Een Kapote achteras van de schakelWordt gek van die *** brommer:(
wat voor schakel rij jij dan?
7 juni 2007 om 20:52 #64371Een mooie catalogus van cycle-tech uit Zwitserland.
Prachtige spullen hebben ze daar.Hier zie je meer foto’s dan op hun site.
Maar bestellen zit er niet in,daar me’n project “voorlopig” volledig stil ligt,wegens het vele werk dat ik heb.7 juni 2007 om 20:55 #64372
RebelKennyVespa :
mijn laatste aanwinst: (heeft niets met vespa te maken)29,5 pk op testbank met me yamaha dt 😀
set up:
110cc malossi js tuned (poort hoogte opgehoogt en de uitlaat poort verbreed, is maar liefst 2 duims dik :P)
28mm mikunu carb
3 kleps membraan met carbonnen kleppen
orignele 125 uitlaat
blok is een dt80mx blok
hpi 06vind het opzich wel netjes 🙂
das wel sick
heb je scan van je uitslag toevallig?dat er toch nog iets vets met die dt is gebeurd 😛
7 juni 2007 om 21:18 #64373nieuwe bbq met sproeier 85…………
7 juni 2007 om 21:27 #64374lekker worsten bakken………!
Mike7 juni 2007 om 21:57 #64375barry :
Een mooie catalogus van cycle-tech uit Zwitserland.
Prachtige spullen hebben ze daar.Hier zie je meer foto’s dan op hun site.
Maar bestellen zit er niet in,daar me’n project “voorlopig” volledig stil ligt,wegens het vele werk dat ik heb.Als er geen invoerheffing op zat zou het een UBER shop zijn geweest , prachtige spullen en nederlands contactpersoon.
Maar switserland zit niet bij de EU , wel slim van ze hoor. Geen euro enzo maarja ….
Mijn laatste aanwinst is dat ik STFU zijn 42 alu ciao er met std vertanding heb uitgeblazen 😀 ik zal nog ff een digiteller kopen volgende week en dan ben ik wel erg benieuwd hoe hard me beesie gaat met std vertanding :con
8 juni 2007 om 13:21 #64376vanochtend reed ik naar school (wilde eigenlijk niet maar moest eigenlijk wel om nog wat af te maken dus ging toch wel)
nja, ben ik net 3 minuten weg gaat ie steeds langzamer rijden
ik herkende het gelijk (warmlopende) dus ik stopte en hij viel gelijk uit
krukas stond vast, vario was bloedheet en cilinderkop moest ik ook niet aanraken :toen bijna een uur terug moeten lopen, de hele weg stond de krukas nog steeds vast :S
nu heb ik net ff een grote baco gepakt :7
ff vario eraf en krukas ronddraaien.hij sprong weer los (verdenk dus dat mn vliegwiel het niet heeft gehouden)
maar hij heeft op 1 punt een schaaf plekje zegmaar.maarja, geen zin om nu aan dat kut ding te gaan en mn nsr heb ik ook geen zin in 😛
veels te warm voor..
nja, vlak daarna valt de PC ineens uit en doet niks meer, lampje van beeldscherm knipperde en kreeg geen beeld 😐
na 2 uur kutten ofzo deed hij het ineens weer, heel vaag..
maarja, gaat lekker deze week :S
8 juni 2007 om 13:35 #64377
Rebelwtf heb jij toch 😛
echt eerst je nsr dag erna je citta en pc liek wth?
mja is ook wel beetje vet warm zelfs voor brommers8 juni 2007 om 13:39 #64378dit zijn mijn nieuwe anwinsten
stuur

en deze lampen

ik weet die foto van die lampen is een betje een kut foto
Andy8 juni 2007 om 13:55 #64379@erwinko
Mh furia
8 juni 2007 om 14:09 #64380mooi stuurje! Lampen lijken me ook wel vet:P Wat voor licht zit er in?
8 juni 2007 om 14:39 #64381Jacky :
mooi stuurje! Lampen lijken me ook wel vet:P Wat voor licht zit er in?het zijn letjes van HELLA
Andy -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.