Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 2,686 tot 2,700 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hardcore
    Bijdrager

M’n nieuwe aanwinst krijg ik deze week!!! Een citta’tje 8) Van een kennis van mij die er niet meer mee rijdt en zelf niet kan kijken wat er nou mis mee is! Dus krijg ik gratis een citta.:D

!Japieoh!_!Ciao!

O chill voor je man !
        Blijf je op je Ciao rijden of ga je over naar citta?

hardcore
        Bijdrager

Dat ligt er dan welke van de 2 er goed rijdt. Degene die dan goed blijft rijden daar komt een kenteken op en de andere wordt dan een crossertje.

TimoO_
          Donateur

klik voor filmpje met faco twinner

de setup is:
            50 standaart
            standaart onbewerkt carter
            12/10
            malossi filter
            ori trekveertjes
            faco twinner

ik stond er al verstelt van dat dat ding van z’n plaats kwam met iemand achterop! nu zitten er polini groene trekveertjes in en trekt nog beter. daarvan in de na-middag of morgen nog een filmpje.

Colin
            Bijdrager

TimoO_ :
              klik voor filmpje met faco twinner

Ziet wel lache uit 😉 een vriend van me heeft die ook alleen dan helemaal verroest en met goude kleine dempertjes.
              Maar het presteerde helemaal niet omdat eentje verstopt was.

PoliniCiao
              Bijdrager

hardcore :
                Dat ligt er dan welke van de 2 er goed rijdt. Degene die dan goed blijft rijden daar komt een kenteken op en de andere wordt dan een crossertje.

Ik zou gewoon de ciao laten schouwen en netjes spuiten, En dan een v die 2 blokjes helemaal uiteen alles reviseren en netjes maken. Inlaat beetje bewerken en dan heb je een fijn brommertje!

barry
                Donateur

Daar erbij ons op de firma nog amper werk is,had ik gisteren in de gauwte nog een RVS “pulse-jet gebouwd”.
                  Deze gaat door het leven met de naam”THERMOJET”,en levert Max.3 pond stuwdruk.
                  Vanmorgen gewerkt & vanmiddag deze eens proberen te starten.Deze heeft 2 inlaten & 1 uitlaat.
                  Wat is hieraan nu mijn aanwinst:
                  -Dat ik het massaklemmetje van het chassis afnam,terwijl de bougie nog aan het vonken was & deze hangt aan een bobijn van een auto,die digitaal aangestuurd word,krijg je hoofdpijn van.
                  -Dat ik na enkele minuten de jet vastnam & me’n hand verbrande.
                  Nu is me’n humeur,dat op het ogenblik al zo slecht is,beneden alle peil gezakt.

wat wel weer mooi is,dat de levering van JMPB toegekomen is:

namelijk:
                  -Mazzuchelli volle wangen.
                  -46,5mm Malossi-kit.
                  -Vario trekveren.
                  -Inlaatspruitstukken voor me’n speciale cilinder.
                  -2 Malossi Koelkoppen,voor de Dikke cilinders.
                  -Stage 6 temperatuur – toerenteller , Deze gaat op de Polini lc kit komen,deze kit gaat op de SI & blijft daar met een citypower uitlaat.

Morgen weer niet werken , maar vervelen ga ik me zeker niet doen.

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

mooie aanwinsten weer, waarom blijf je trouwens wel met citypower rijden op een 41 lc kit?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

barry
                    Donateur

Ik wil terug gewoon stad Mechelen kunnen betreden.Dat gaat niet met een CALIBRATA.Hier zitten verschrikkelijk veel agenten & die zijn niet zo lomp,als bij jullie in Holland.Die radiator geeft niets,want met een radiator voer je je brommer niet op.
                      Er zit nu nog maar enkel de kit op,maar heb in straat even gereden & ben echt over de 60cc.te spreken.
                      Trekt echt lekker door,maar de top heb ik nog niet gehaald,wegens te weinig koeling.

hansieb
                      Moderator

Leuke spulletjes barry 🙂

Mijn laatste aanwinst is wat trekstaafjes die ik op school heb zitten te verklooien 😀

PPA + koolstofvezel alla carbon fiber zooi kon iets van 4 ton kracht aan voordat het brak.

EN toen het leukste ik zo IK WIL EEN beste staaf 🙂 kwam die aan met iets .. wist zelf nie wat het precies was.

GVD 27 ton 🙂 op 1 lullig staafie, was wel weer humor.

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

uhm hans, volgens mij begrijpt niemand wat je daar uitlegd HAHAHA

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

barry
                          Donateur

Ik snap hem wel,gebruik deze al jarenlang in de modelbouw,maar als het splintert,hoop maar dat je niet 1 vezeltje van in je vel krijgt.

KennyVespa
                            Bijdrager

hey barry leuke spulletjes maar ik heb ook de 46,5 kit voor je besteld, wat moet je met 2 van die cilinders?

barry
                              Donateur

Kenny,ik moet toch iets ruilen voor een vario & zoek deze op de mini te monteren,want 2,9pk vind ik maar niets.

KennyVespa
                                Bijdrager

haha dat is waar 😛 lijkt me wel ubervetjes 😛 maar kom hem denk ik volgend weekend brengen dus niet dit weekend maar volgend 😛

15 berichten aan het bekijken - 2,686 tot 2,700 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.