Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 februari 2007 om 13:49 #61210
M’n nieuwe aanwinst krijg ik deze week!!! Een citta’tje 8) Van een kennis van mij die er niet meer mee rijdt en zelf niet kan kijken wat er nou mis mee is! Dus krijg ik gratis een citta.:D
19 februari 2007 om 14:03 #61211
!Japieoh!_!Ciao!O chill voor je man !
Blijf je op je Ciao rijden of ga je over naar citta?19 februari 2007 om 14:19 #61213Dat ligt er dan welke van de 2 er goed rijdt. Degene die dan goed blijft rijden daar komt een kenteken op en de andere wordt dan een crossertje.
20 februari 2007 om 14:02 #61230klik voor filmpje met faco twinner
de setup is:
50 standaart
standaart onbewerkt carter
12/10
malossi filter
ori trekveertjes
faco twinnerik stond er al verstelt van dat dat ding van z’n plaats kwam met iemand achterop! nu zitten er polini groene trekveertjes in en trekt nog beter. daarvan in de na-middag of morgen nog een filmpje.
20 februari 2007 om 15:07 #61234TimoO_ :
klik voor filmpje met faco twinnerZiet wel lache uit 😉 een vriend van me heeft die ook alleen dan helemaal verroest en met goude kleine dempertjes.
Maar het presteerde helemaal niet omdat eentje verstopt was.20 februari 2007 om 16:54 #61239hardcore :
Dat ligt er dan welke van de 2 er goed rijdt. Degene die dan goed blijft rijden daar komt een kenteken op en de andere wordt dan een crossertje.Ik zou gewoon de ciao laten schouwen en netjes spuiten, En dan een v die 2 blokjes helemaal uiteen alles reviseren en netjes maken. Inlaat beetje bewerken en dan heb je een fijn brommertje!
21 februari 2007 om 16:12 #61264Daar erbij ons op de firma nog amper werk is,had ik gisteren in de gauwte nog een RVS “pulse-jet gebouwd”.
Deze gaat door het leven met de naam”THERMOJET”,en levert Max.3 pond stuwdruk.
Vanmorgen gewerkt & vanmiddag deze eens proberen te starten.Deze heeft 2 inlaten & 1 uitlaat.
Wat is hieraan nu mijn aanwinst:
-Dat ik het massaklemmetje van het chassis afnam,terwijl de bougie nog aan het vonken was & deze hangt aan een bobijn van een auto,die digitaal aangestuurd word,krijg je hoofdpijn van.
-Dat ik na enkele minuten de jet vastnam & me’n hand verbrande.
Nu is me’n humeur,dat op het ogenblik al zo slecht is,beneden alle peil gezakt.

wat wel weer mooi is,dat de levering van JMPB toegekomen is:

namelijk:
-Mazzuchelli volle wangen.
-46,5mm Malossi-kit.
-Vario trekveren.
-Inlaatspruitstukken voor me’n speciale cilinder.
-2 Malossi Koelkoppen,voor de Dikke cilinders.
-Stage 6 temperatuur – toerenteller , Deze gaat op de Polini lc kit komen,deze kit gaat op de SI & blijft daar met een citypower uitlaat.Morgen weer niet werken , maar vervelen ga ik me zeker niet doen.
21 februari 2007 om 16:15 #61265mooie aanwinsten weer, waarom blijf je trouwens wel met citypower rijden op een 41 lc kit?
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel21 februari 2007 om 16:23 #61266Ik wil terug gewoon stad Mechelen kunnen betreden.Dat gaat niet met een CALIBRATA.Hier zitten verschrikkelijk veel agenten & die zijn niet zo lomp,als bij jullie in Holland.Die radiator geeft niets,want met een radiator voer je je brommer niet op.
Er zit nu nog maar enkel de kit op,maar heb in straat even gereden & ben echt over de 60cc.te spreken.
Trekt echt lekker door,maar de top heb ik nog niet gehaald,wegens te weinig koeling.21 februari 2007 om 16:34 #61267Leuke spulletjes barry 🙂
Mijn laatste aanwinst is wat trekstaafjes die ik op school heb zitten te verklooien 😀
PPA + koolstofvezel alla carbon fiber zooi kon iets van 4 ton kracht aan voordat het brak.
EN toen het leukste ik zo IK WIL EEN beste staaf 🙂 kwam die aan met iets .. wist zelf nie wat het precies was.
GVD 27 ton 🙂 op 1 lullig staafie, was wel weer humor.
21 februari 2007 om 16:42 #61268uhm hans, volgens mij begrijpt niemand wat je daar uitlegd HAHAHA
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel21 februari 2007 om 16:47 #61269Ik snap hem wel,gebruik deze al jarenlang in de modelbouw,maar als het splintert,hoop maar dat je niet 1 vezeltje van in je vel krijgt.
21 februari 2007 om 16:55 #61270hey barry leuke spulletjes maar ik heb ook de 46,5 kit voor je besteld, wat moet je met 2 van die cilinders?
21 februari 2007 om 17:04 #61272Kenny,ik moet toch iets ruilen voor een vario & zoek deze op de mini te monteren,want 2,9pk vind ik maar niets.
21 februari 2007 om 17:16 #61274haha dat is waar 😛 lijkt me wel ubervetjes 😛 maar kom hem denk ik volgend weekend brengen dus niet dit weekend maar volgend 😛
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.