Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 2,671 tot 2,685 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

erwinko :
      mijn laatste aanwinst:

snaar voor poulie 55/60 en een poulie 60
      dat malossi blok lust er namelijk pap van :O

ook net nog een nieuwe segmentplaat gehaald, want dat kutding had die ook al helemaal gesloopt :S

Heb je owk een malossi blok dan:o?

Edjuh
      Bijdrager

.-{2F4OV}-. :

Heb je owk een malossi blok dan:o?

DUH! Al meer dan een jaar ofzo.

Erwin door jou heb ik de neiging geen vario op de simo ciao te zetten, hoewel mensen het wel al gedaan hebben. We moeten echt wat bedenken om die koppeling steviger te maken!

erwinko
        Bijdrager

ja, gewoon een ringetje draaien die je om zon koppelings huis van jmpb zet (die race koppeling)

malossi blok is van mn broer.

maar die vario houd het gewoon niet. geloof me nou maar…

die bende word allemaal gesloopt.
          std brommer met vario gaat perfect, maar een dikke setup + vario gaat gewoon niet samen.
          3 koppelingen zijn er bij mij gesneuvelt en ik heb het gehad met die vario.
          ga het nog 1 keer proberen door de schijf op de segmenthuis vast te lassen

TimoO_
          Donateur

die dubbele faco blijkt eigelijk best wel een leuk pijpie te zijn. eerst dacht ik alleen maar leuk uiterlijk maar rijdt eigelijk ook nog best fatsoenlijk 😀 en het ziet er natuurlijk vet uit zeker met wat olie erin (he Johnsel). op mijn standaart setupje rijdt ie beter dan de replica (best logisch replica is meer voor 43mm).

toch mooi brommertje nog ergens uitgehaald 😀 leuk om mee te crossen rijdt best leuk!

TimoO_
            Donateur

hier even een paar fototjes van m’n laatste aanwinst. alleen de dempertjes zijn een beetje preuts maar hij is wel tot mijn verbazing best stil. aan die dempertjes probeer ik wel nog wat te doen.

ArvidW
              Donateur

Gaaf:), hoe rijdt het?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

HELLRAISER
                Bijdrager

Dat ding is als nieuwe(y)Is tog niet van dat figuur wat zich 80 vroeg voor die 2 pijpjes hea:o?
                  MAAR DAT DING IS VET!

TimoO_
                  Donateur

nee ik heb voor 70,- 2 zo goed als complete ciaotjes mee kunnen nemen nog een CP blokje leo krul en deze faco(s).

het rijdt wel wat beter dan verwacht :D. compleet standaart setupje brom, gewoon 12/10 ook, en dan polini groene trekveertjes erin met die uitlaat en het trekt super! de top heb ik nog niet kunnen bekijken maar er komt wel een dikke boost (voor dat setupje dan) bij de 30km/u ong.

Jacky
                    Bijdrager

Hijs vet ja.. wat bedoelje met preuts? K ken dat woord in deze context niet:P

HELLRAISER
                      Bijdrager

Dikke afzetter hij vroeg bij mij al 80 voor alleen de 2 pijpjes.:o

TimoO_
                        Donateur

Jacky :
                          Hijs vet ja.. wat bedoelje met preuts? K ken dat woord in deze context niet:P

ach de foto’s zeggen toch genoeg over de dempertjes 😛 een beetje begaaid. maar dat valt wel te fixen. effe zwart spuiten en die buisjes rechtzetten.

@ HELLRAISER

ik vind 70,- voor 2 ciaotjes (waaronder 1 perfect loopt, de ander moet nog naar gekeken worden) 2 mooie uitlaatjes (ja en een originele dan), cp blokje, en nog wat onderdelen niet echt afgezet hoor. ik vind het een vrij mooi prijsje.

HELLRAISER
                          Bijdrager

Nee voor jou was het een goeie deal maar toen ik naar zijn faco vroeg moest hij alleen al 80 voor de 2 uitlaten snappie?

TimoO_
                            Donateur

oh ja dat vind ik wel een wat mindere deal. het is een mooi uitlaatje maar 80 euro zal ik er waarschijnlijk niet voor gegeven hebben.

Jacky
                              Bijdrager

K wil da apparaat wel es onder en ciao zien:P.. hint

TimoO_
                                Donateur

ik zal er wel een keertje een foto van maken. deze vakantie wel nog maar hij gaat nu nergens onder totdat ik m’n 50cc polini blokje af heb.

15 berichten aan het bekijken - 2,671 tot 2,685 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.