Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 2,641 tot 2,655 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

cittadriver
    Donateur

mooi spul jong mooie velgjes leuke cilinder, maar wat staan daar voor een verlagingsveren link in de hoek mercedes???????

Monstercitta
      Bijdrager

Wouz-LwB :
        Vette spullen man ๐Ÿ˜€ hehe ik kan ook meepraten over die velgen ๐Ÿ˜› heb ze ook. zovizo vette kleur combinatie ๐Ÿ™‚
        waar heb je die polini kit weg ๐Ÿ˜ฎ :thumb

Gewoon via marktplaats. Stond een advertentie met te koop vespa spullen en ik kijk altijd goed op foto’s wat zie ik daar:) 60 cc polini lc. Dus ff gebeld en zaterdag erheen gereden kom ik daar. Hij pakt heel blokje te voorschijn. Hmm d8t ik, mag cilinder kop eraf(mog van hem) Meteen ook maar cilinder eraf gehaald tot mijn verbazig helemaaaaaaaal nieuw zonder enige kras of wat dan ook echt 0 km gelopen. Was trouwens een kerel die geen verstand hand van dat soort cilinder. Dus hij zegt op de krukas staat dit woord ook (wijst het woord polini aan). Ik in me zelf zal wel(omdat ik nooit een polini krukas heb gezien) ben blij met de cilinder. Weetje wat hij voor het hele blokje vroeg ๐Ÿ˜› haha 50 euro meteen maar weggegaan met het blokje natuurlijk voordat hij zich bedacht en 100 euro ging vragen.

EDIT: Euhm jah mercedes verlagingsveren van koni

hansieb
        Moderator

Jezus =) tis bijna zonde om met die cilinder te gaan rijden.

Maatje van me had altijd een 41mm polini liggen AC gewoon , zag er altijd wel leuk uit alleen afgebroken uitlaatpoort.

bobbie88
          Bijdrager

Malossi voorvario (reeds al gemonteerd:D)

Gele drukveer en stuk of 24 gewichtjes

Proma circuit uitlaat
            paar sproeiertjes

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

Mooi man, ik zie alleen wel dat je blok iets naar achteren moet ๐Ÿ˜‰ (snaar moet achter een beetje in de poelies zitten, hij zit nu wat ver)

maar anders rekt je snaar nog wel.

mooie aanwinsten, proma doet t altijd goed ๐Ÿ˜€

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

Fredzzz
              Topic starter

veel verder kan die ook niet lijkt het… grotere snaar?

bobbie88
                Bijdrager

Dรกt was me inderdaad ook al opgevallen. Maar ik ga eerst eens afwachten wat er gaat gebeuren met de gele drukveer er in, want als ik de V-snaar nu samenknijp gaat dit super soepel.. En me blok staat al op z’n max naar achter. Hij zou miss nog ietsies verder kunnen maar dit gaat niet i.v.m. m’n polini powerfilter..

barry
                  Donateur

Vandaag me’n bestelling binnengekregen,namelijk deze onderdelen:

Malossi frees,ik heb hem al geprobeerd & werkt feilloos.Wel is het handwerk & is het niet op een paar minuutjes gedaan.Machine mag je absoluut niet gebruiken.Er is zelfs een “stop”ingebouwd,zodat je niet te diep kan gaan.Ook zitten er meerdere gaten in de geleider,dus goed voor camino,peugeot,enz……Dit stuk gereedschap is meer dan zijn geld waard.

Me’n derde speed-engine

De Simonini zij-inlaat voor een nieuwe set-up te maken.

Van een bewonderaar een alu cilinder gekregen,met nicasil binnenwand,vlinder uitlaatpoort,membraan inlaat,enz…….Hier de uitlaatpoort

inlaatje voor membraan

UItlaatpoort aan de binnenkant getrokken

De ganse poorterijen

cilinder aan de achterkant getrokken

Graag had ik info gehad over , ja , eigenlijk de ganse cilinder,het is een 43mm.

G-no
                    Donateur

Wow mooie cilinder! kwa spoelpoorten veel op de deps gelijkend, op de boosterpoort na. Die vlinder is toch wel net ff een stukje groter als die van de deps! J@pie heeft deze cilinder ook, misschien kun je wat meer info van hem verkrijgen. Voor de rest ook mooie spullen!

Jacky
                      Bijdrager

zkr mooi spul! Leuk barry zon bewonderaars met kadotjes:P

TimoO_
                        Donateur

WOW Barry! ik kom echt wel nog een keertje langs met G-no (natuurlijk een vlatje mee :pest)

2 speedengines, 1 kickspeedengine + een evolution engine! toe maar. 2 verschillinde vette zij-inlaten. 2 vette aluminium cilinders.

als je nu nog die simonini en sprocatti engines had je zonder twijfel de vetste vespacollectie van de benelux ๐Ÿ˜€

ow ja ik vergeet je uber vette uitlaten collectie!

KennyVespa
                          Bijdrager

OMG barry ๐Ÿ˜› vette mazzellaar :P, ik kom duidelijk nog over paar weken langs effe kijken hoe alles eruit ziet ๐Ÿ˜›

ArvidW
                            Donateur

barry :

OMG:o Kwijl, Jaloers, Geweldig =)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

hansieb
                              Moderator

Jo das tenminste een vlinder poort ๐Ÿ™‚ spijltje is geen 3cm dik zoals bij de deps :con

Wa heeft dat cilindertje gekost en waar hebbie em vandaan barry?

.-{2F4OV}-.

Wow Barry:D

Leuke aanwinsten man:thumb

Ben eig owk wel benieuwd waar je de cilinder vandaan hebt en voor hoeveel..

15 berichten aan het bekijken - 2,641 tot 2,655 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.