Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 2,626 tot 2,640 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

barry :
      Ik heb zojuist een folkelnieuwe complete LC kit van Polini gekocht op e-bay voor 160euro.Nu maar te hopen dat hij naar Belgiรซ wil verzenden,want dat stond er niet bij.

Is dat die kit waarvan ik de link had gezet in hety marktplaats topic??
      In elk geval mooi. Geweldig dat je zoiets af en toe toch nog nieuw vind he?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

barry
      Donateur

Tonni :

barry :
        Ik heb zojuist een folkelnieuwe complete LC kit van Polini gekocht op e-bay voor 160euro.Nu maar te hopen dat hij naar Belgiรซ wil verzenden,want dat stond er niet bij.

Is dat die kit waarvan ik de link had gezet in hety marktplaats topic??
        In elk geval mooi. Geweldig dat je zoiets af en toe toch nog nieuw vind he?

Bedankt voor de link Tonni,Maar heb je al eens gekeken voor zo’n reservoirtje voor mij???

coda
        Donateur

Dag geen geld… een kennis van me (ook eigenaar van het Sprocatti blok) heeft er dikke 280 euro voor neergelegd… (ook nieuw…)

??? Begrijp ik hieruit dat je het Sprocattiblok heb doorverkocht?:)

by Barry,de sprocatti is geruild voor een ciao.

Fredzzz
          Topic starter

mijn laatste aanwinst is het kwijtraken van mijn gilera citta kenteken papieren; de citta zou worden verkocht binnenkort… ๐Ÿ™

erwinko
            Bijdrager

haha, ik lach me dood ๐Ÿ˜€

J3sp3R
              Bijdrager

Hahaha, doe je goed… ๐Ÿ˜‰
                Maar die papieren zijn toch zo weer aan te vragen? ๐Ÿ˜›

Fredzzz
                Topic starter

jah, maar niet als ze op iemands anders zn naam staan… stonden nog op de naam van de vorige eigenaar en ik moest de hele boel zelf even overzetten… ik heb de adres van de verkoper niet meer en het telefoon nummer niet meer (omdat die bij de papieren in het mapje zaten ๐Ÿ˜€ :P), dus het is wachten tot die verkoper mij belt om te vragen waar het bewijs is dat die over is geschreven, dan kan ik hem vragen om nieuwe papieren aan te vragen :)… (hoeveel kost dat?)

J3sp3R
                  Bijdrager

Haha, oeps. ๐Ÿ˜‰
                    Aanvragen van die papieren kost geloof ik 20 euries.., en dat is dan excl het overschrijven denk ik dan.. ๐Ÿ˜›

hansieb
                    Moderator

Ik ben laatst me ID kwijtgeraakt alle tering weet je wat dat kost

Ben verdomme 30 euro kwijt en 16 euro boete fok dat man =)

Monstercitta
                      Bijdrager

Nouw als mensen nieuwe spullen gaan kopen krijg ik ook de nijgingen om een aantal dingen te kopen.

Nouw hier mijn aanwinsten die ik al eerder gepost had maar nu met foto’s De polini 60 lc is splinternieuw voor een heeel leuk prijsje plus de polini waterpomp de rest 2dehands maar zeer weinig gebruikt

Hier mijn polini waterpomp(nieuw) speciaal voor de polini waterkit ook weten te bemachten maar kwam later achter dat de onderdeeltjes bedoelt was voor een peugot px ofsjow maar met draaibank fix ik wel wat zodat het past.

Hier een 12 pen kickkrukas aangezien ik later achterkwam dat me zuiger 12 pen was en ik nog een 12 pen krukas had liggen. Heb het over laten persen bij josdijkman.

En dan hier een elektronische speedengine bijna nieuw:)

En hier een totaal foto van alles:)

60 cc polini lc
                        70 cc zeta
                        polini waterpomp
                        polini speedengine
                        kickstartspullen
                        enz. enz.

erwinko
                        Bijdrager

wat een mannetje blijft het toch he ๐Ÿ˜€

KennyVespa
                          Bijdrager

Nice stuff dude :D, heb ik altijd al geil gevonden zoon 60cc waterkit

Edjuh
                            Bijdrager

Geil? Beregeil!:D

Die velgen vind ik ook vet, gelukkig heb ik ze ook.

Mooi spul!

Monstercitta
                              Bijdrager

Die velgen komen van super bravo af. En ze zijn lekker vett:P Nieuwe slicks banden zitten eromheen komen onder mijn MAT ZWARTE CIAO PROJECT. Jah hij word mat zwart

Wouz-LwB
                                Donateur

Vette spullen man ๐Ÿ˜€ hehe ik kan ook meepraten over die velgen ๐Ÿ˜› heb ze ook. zovizo vette kleur combinatie ๐Ÿ™‚
                                  waar heb je die polini kit weg ๐Ÿ˜ฎ :thumb

15 berichten aan het bekijken - 2,626 tot 2,640 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.