Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 24,526 tot 24,540 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Mooie aanwinsten allemaal folks:thumb

@Citta-ciao
      Ik zou geen epoxy bij het draad eind doen want de kans dat dit los schiet is vrij groot en dan ben je qua schade veel verder van huis.

Citta-ciao
      Donateur

Speedbuxy, oke weet ik dat ook!, bedankt voor de info, hier wat betere foto’s:

El Citta
        Donateur

Weer twee leuke aanwinsten binnen gekregen 🙂

Lennaert
          Sleutelbeheerder

Kijk Elkan,

dat zijn leuke aanwinsten ;)! Jammer dat de biturbo niet echt bruikbaar is alleen als decoratie haha ;)!
            De Racing red gaat ook de sporen krijgen neem ik aan?

El Citta
            Donateur

Dat dacht ik ook Lennaert 😉 De kwaliteit van de Biturbo is inderdaad niet geschikt voor vele kilometers maar aangezien het een vreemde eend in de bijt is wilde ik hem toch weer in mn collectie hebben 😛 De Racing red gaat in de toekomst vast een keer lopen ja. Wil dit wel icm een Alu deps. En aangezien ik die niet heb liggen wacht ik rustig af totdat er eentje voor een schappelijke prijs langs komt 😉

Martino
              Moderator

Mooie aanwinsten Elkan, maar heb je dat Bitorbo kitje ook van Fons. Ik dacht dat hij deze juist nog spaarde? Welk jaartal hebben die racing red carters eigenlijk? Mooi alles nog nieuw. :thumb

FonS
                Bijdrager

Ik spaar ze inderdaad, maar hij kreeg hem om twee redenen. 1: ik kan het geld beter gebruiken, 2: ik heb hem ooit van Citta89 gekocht, dus hij gaat gewoon retour afzender :lol
                  Veel plezier met de RV, van de ene kant jammer dat hij uit de verpakking is, maar van de andere kant mooi dat ermee gereden wordt. Ik heb hem in ieder geval met een gerust hart aan een kundige sleutelaar verkocht.

Martino
                  Moderator

Ga je nog wel wat over houden met de verhuizing, Fons? En idd Elkan is er vast wel wijs mee. We hebben ook te weinig van deze kitjes nog zien rijden.

Off: Jij geen intresse in het 2 speed onderdeel van Piet trouwens?

El Citta
                    Donateur

Weer een paar mooie aanwinsten 🙂 Na een tip van Robin eens bij een brommerboer hier in de buurt langs geweest omdat hij alles weg doet met 50% korting :thumb Ging alleen voor de top one maar er is nog wat meer bij gekomen. Ook het voetremsetje en het vouwslot ben ik erg wijs mee! Het slot kan namelijk heel klein opgevouwen worden en past dan in het hoesje. Ga ik binnenkort eens mooi pas maken op de citta (op het bagagerekje).

-RobinvS-
                      Bijdrager

Haha kijk eens aan! :thumb

speedbuxy
                        Bijdrager

Lekkere aanwinsten Elkan:thumb

Hessel
                          Bijdrager

Waar mag deze bromboer dan zijn ? aangezien ik van’t weekend ook in het midden van het land zit en ook wel n gokje wil wagen ?:D

Wilk1985
                            Moderator

Ik heb ook weer een paar mooie aanwinsten!

Cilinderkop zonder decompressie, ik meende eigenlijk dat ze aan de binnenkant ook wel gewoon volrond zouden zijn, grappig is dat 🙂 Wilde hem al langer hebben.

Een nieuwe rechterzijkap voor de Ciao, ik had nooit gedacht dat ik deze OOIT zou vinden 🙂 Dus ben er erg blij mee. Ook een middenstandaard voor de Si en wat folders gescoord!

Dat ding dat links ligt is een handdoekenhanger, niet Vespa gerelateerd maar ik ben er wel blij mee want handdoeken op de grond wordt je toch ook niet blij van. En de chokeknop maakt de Citta helemaal af.

El Citta
                              Donateur

@Hessel: In Woerden. Bouwman tweewielers. Wat hij nog heeft liggen staat op marktplaza, helaas is al het mooie spul al weg.

@Wilk1985: Lekkere aanwinsten man:thumb Die kap is inderdaad iets dat je niet snel vind.

Laat ik nu ook weer wat moois binnen hebben 8) Een in nieuwstaat verkerende 47 ALU Deps:thumb

Leuke deal gesloten dus thanks to Billy:thumb

Billy
                                Donateur

heyyyyyy toch op kunnen halen de cilinder ????

en ik vond het idd een mooie deal ja 8)

en daardoor mijn laatste aanwinst

KLIK

dit i.c.m. mijn speedengine,pinasco kruk , en een pinasco black 46mm moet wel aardig lopen denk ik zo

15 berichten aan het bekijken - 24,526 tot 24,540 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.