Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 24,511 tot 24,525 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Moderator

Lenny dat zijn de aanwinstjes…. :thumb

MarcoS
      Donateur

@ Lennaert

Daar is die dan, erg fijn setje!! =)

Lennaert
        Sleutelbeheerder

Thanks heren ;)!
          Ben er blij mee en ga eens plannen wat ik er mee wil / ga doen.

twitch
          Bijdrager

mijn nieuwe aanwinst is een zeldzame italjet pack 2

ik wilde hem compleet origineel maken maar vanwege omstandigheden gaat het mij niet lukken om er mee naar de keuring te gaan
            en aangezien het ook weer zonde is om zoiets in de schuur te laten staan
            hoop ik hier iemand blij te maken die inziet wat voor zeldzaam ding het is.

voor foto’s en interesse kijk maar bij de “brommers te koop “

raceciao
            Bijdrager

Mooi klokje heb je daar, die zie je amper.
              Die sticker vind ik gewoon vandalisme, hoop dat de lak eronder blijft zitten bij het verwijderen ervan..

Lennaert
              Sleutelbeheerder

Sticker krijg je er netjes af met wat lampolie waarschijnlijk.
                Maar wel vervelend als mensen aan je spullen zitten ondanks dat je het licht opvat.

speedbuxy
                Bijdrager

ttr-ciao :
                  en dat contrast is wel erg groot!

Dan is de Ciao wel stukken mooier ja:thumb:lol
                  En die sticker kan je er easy afkrijgen met de fohn.

SpeedyVespa
                  Donateur

laatste aanwinsten, complete vario, speedengine met 80 polini, voetremset, en nog wat klein grut.
                    edit: leovince handmade, redelijke staat,

daver1
                    Bijdrager

Setje grillo velgjes gekocht voor 30 eurootjes + verzendkosten
                      komen als het goed is maandag met de post

Crullie
                      Donateur

Grimeca voorvork.

Krijgt een ander kleurtje en dan gebruiken in de TrialCiao. 🙂

Nicola had hem stevig ingepakt, kan direct een langeafstandenzadel maken zo veel schuimrubber zat er om toe in de dubbele doos.

Ben ik weer blij mee :thumb

TICKLING BARN

MarcoS
                        Donateur

@ Crullie

Daar mag je zeker blij mee zijn, cool ding man :thumb

Citta-ciao
                          Donateur

Ik kwam er net achter dat ik het hele verhaal in het “wat heb ik geklust topic” had gezet..
                            Hier nog ma een kopie ervan

Mijn mooie pretpakketen:D

-evolution carter
                            -19 mm carburateur met luchtfilter
                            -pinasco black+zuiger
                            -reedvalve carter met 13 mm spruitstuk
                            -80 polini kopje

De evolution engine carter ziet er van binnen erg netjes uit, helaas is er een stukje bij een blok boutje afgebrokkelt..
                            Maar na mijn mening sluit de cilinder dit gewoon af.

De 80 pinasco black had op foto’s van de oude eigenaar grote krassen(zo leek het), toen ik het binnen kreeg bleek 1 stukje licht voelbaar te wezen, en de rest leek wel iets gesmolten spul te wezen?
                            Waterproef schuur papier en het is weer netjes en bling bling:bier.

Voor de rest nog niet echt naar de carburateur en filter gekeken, ben eigenlijk alleen bekend tot er met maximaal 13 mm carburateurs.

De 80 pinasco zuiger ziet er nog erg netjes uit en niks mis mee, slotspeling is ook nog prima,owja er staat ook een d op de zuiger geen idee wat dat is?

De reedvalve carter had wat werk nodig, het klein carter het een paar kleine scheurtjes, dit heb ik weer netjes verholpen.
                            Voor de rest is er een stukje afgebroken waar het vliegwiel in komt!
                            Na mijn mening is hier gewoon nog mee te rijden?
                            De carter is ook netjes.
                            De eigenaar zei dat die het van een vriend had die het al zes of zeven jaar in zijn bezit had, dus dit is waarschijnlijk het oude type?

Voor de rest heb ik de carters en cilinderkop weer netjes gemaakt en opgeknapt, genoeg gepraat zie de foto’s(sorry voor de kwaliteit)

FonS
                            Bijdrager

Mooi spul. Op de RV carterdelen staan altijd jaartallen, ik kan ze net niet lezen op je foto’s. De nieuwe is ook in CP te krijgen, maar zijn meestal elec.

Florian
                              Moderator

Mooie aanwinsten allemaal:thumb

@Citta-ciao: De pakking sluit dat gebroken stukje van het tapeind wel af inderdaad. Toch zonde dat je iets hebt wat zulke mankementen vertoont. Verder leuk spul, zeker die Pinasco welke er nog wel netjes is:thumb

Over de RV, persoonlijk denk ik dat je dat veel netter hebt kunnen fixen. Ik had dit juist over de hele oppervlakte van het lager gesmeerd en daarna goed egaal geschuurd. Nu springt de epoxy bij jou er helemaal uit, wat er een beetje beun uit ziet. Als ik jou was zou ik dit even opnieuw aanpakken;)

Citta-ciao
                                Donateur

Fons, ik had net even snel gekeken, en ik zat in een circeltje een 9 met een.pijl en daarnaast een 6? Florian:bedankt vind t zelf ook erg leuk spul!, ja nja misschien dat ik dat op het klein carter nog verander, maarja who cares je ziet toch niet als het onder de brommer zit! In t algemeen: zou ik dat stukje van de evo ook wat expoxy op doen of gewoon zo laten?, want ik wil niet dat t door scheurt/verder afbrokkelt, blok bout kon ik er wel gewoon in en uit draaien en zit gewoon vast!

15 berichten aan het bekijken - 24,511 tot 24,525 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.