Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 24,016 tot 24,030 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Feyenoord Rotterdam??:kots

Hij past qua kleur in ieder geval goed bij de brom.

(PS: Hij is er niet netter op geworden sinds de laatste keer dat ik hem zag?)
      (PPS: Hoe lang ligt dat flesje water al wel niet in dat achterkapje, kun je dit nog veilig drinken):lol:D

Lennaert
      Sleutelbeheerder

Die tassen mogen idd gewoon stuk :).

En inderdaad ben het met florian eens wat is er gebeurt met die nette citta oei oei oei..

speedbuxy
        Bijdrager

Florian! :
          Feyenoord Rotterdam??:kots

Nee fast rider en verder gewoon rood met wit zoals m,n Citta al jaren is:con en zal me verder maar niet uitlaten wat ik van voetbal praat of gedachten vind want daar :kots ik op:lol
          En mijn Citta heeft gewoon een wild najaar achter de rug:lol
          (want naast de toertjes pak ik minstens nog zoveel kms aan ritjes hier in de omgeving)

Guido
          Donateur

Prachtige tassen! Als je er ooit vanaf moet, hou ik me van harte aanbevolen.
            Zijn ze ook in groenwitgroen te krijgen? 8)

SpeedyVespa
            Donateur

Ik zou die citta maar niet in amsterdam parkeren met die tassen erop :p

speedbuxy
              Bijdrager

Guido :
                Zijn ze ook in groenwitgroen te krijgen? 8)

Nee alleen nog in het zwart met wit.

@speedyVespa
                Waarom omdat ze rood met wit zijn en omdat er FR (fast rider) opstaat:con

SpeedyVespa
                Donateur

oo sorry:p dacht dat het met feynoord ofzoiets te maken had :lol

beunhaaz
                  Bijdrager

Had eerder gedacht aan FRIESLAND !:P

Dubracer
                    Bijdrager

net tot verbazing een zeldzame avionic 38,4 cilinder met de hoonsporen er nog in, hij komt van het blokje van mijn bravo die ik uit elkaar heb gehaald ook aan de zuiger zie je dat die nog zeer goed uit ziet op wat zwarte aanslag en een vlekje bloed na haha

de man waar ik hem van gekocht had zei me al er een andere cilinder oplag vanwege de orginele was vastgenaait en er zaten stickers van avionic op dus had het eigenlijk al kunnen vermoeden

verder nog een simonini straight erbij

MarcoS
                      Donateur

niet echt een laatste aanwinst, ik heb hem alweer enige tijd in mijn bezit.

Met dank aan DR-Flenny die het blok heeft gereviceerd en weer helemaal heeft opgeknapt..
                        Er zat een vreemde rammel in en het bleek mijn krukas te zijn, gelukkig had ik er nog 1 en deze gelijk omgeruild..:)

daniel citta
                        Bijdrager

een dremel 8)

Jelle
                          Moderator

Een gerepareerde dremel, dus kan weer verder met mijn 46 athena…

beunhaaz
                            Bijdrager

Dubracer, Got to be kidding me? Leuke aanwinst die cilinder dan! Had ik hem toch maar voor de prijs gehaald xD

Dubracer
                              Bijdrager

@beunhaaz ja dat is nu eens geluk hebben :)mooie aanwinst voor mijn cilinder collectie

Anoniem

Laatste aanwinst: Eindelijk, heb ik mn setup gevonden. nog 1 maat kleiner in sproeier, maar echt heerlijk.
                                  trekt zeer goed op voor poelie 80 + 163kg totaalgewicht.
                                  (Koppeling schoenen verlicht en blauwe polini veren)

15 berichten aan het bekijken - 24,016 tot 24,030 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.