Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 23,896 tot 23,910 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Citta-ciao
    Donateur

Dr-flenny, loterij gewonnen ofzo8)?

Lennaert
      Sleutelbeheerder

Nee niet echt ofzo gewoon werken dan verdien je genoeg om wat leuks te kopen.

Anoniem

43mm K-star zuiger. PERFECT voor DR evo cilinders.
          ik kon ook een originele 43mm piaggio zuiger kopen, maar was pen 12 🙁

speedbuxy
          Bijdrager

Lekkere aanwinsten flenny8):thumb

malossi-ciao
            Bijdrager

Nieuwe eurocilindro 38mm met fluitpoorten op de kopgetikt voor 30 euro =)

023Citta
              Bijdrager

Het hoort niet op dit forum maar…
                Achter rempomp voor de Speedfight 1/2 combo die volgende week mijn kant op komt.

(combo wil zeggen: SF1 frame met SF2 blok

Florian
                Moderator

Laatste aanwinsten (Helaas zonder foto’s)

2 Stickerbomb boekjes

Pakketje van JMPB (Olie, stuurschuim, handvatten en nog wat klein grut)
                  Kon prima in een doos van 30 bij 30cm verpakt worden, maar het zat in een doos waar wel 10 Calibrata’s in verzonden konden worden, met de halve container erbij geleverd:no

Indowess
                  Bijdrager

Laatste aanwinst ;
                    70.8 GPS met m’n 50 dr met gia citypuffer.
                    Poelie 65

Martino
                    Moderator

@ Dr-Flenny; Toch grappig hoe sommige items hun weg via de verschillende forumleden vinden. Die DR evo cilinder heeft namelijk ook nog even hier gelegen. Voor de rest leuke items. Ben wel benieuwd waar je dat Polini pompje inclusief doos vandaan hebt?

Heb vandaag ook een pakketje van een van onze duitse vrienden van PMT.de binnen gekregen met een z.g.a.n. Malossi vertandingsset. De primaire as is onbruikbaar, maar ik had deze nog los liggen zodat dit setje weer compleet is.
                      Andy911 Thanks. :thumb

Edjuh
                      Bijdrager

Die pomp kwam uit mijn failissements-uitverkoop 😛

edit: martino ik heb nog genoeg om mee te spelen, maar voordat ik weer dingen in elkaar zet zal nog wel even duren.

FonS
                        Bijdrager

DR-flenny :
                          Nieuwe 43 dr evo ( speciaal wandje of iets )

Wat moet hier dan speciaal aan wezen?

Martino
                          Moderator

Merken we toch iets van de crisis hier op het forum. Hopelijk kan je voor jezelf een doorstart maken? Of is er niet een rijke geldschieter uit het oosten die wat geld in het merknaam Edjuh wil pompen? 🙂

@ Fons; Dat wandje is gewoon een minachroom addetief.

green_white
                            Bijdrager

Heb 180 euro terug gekregen van de verzekering voor een citta die gejat is.

1 tip: laat je citta / ciao nooit voor diefstal verzekeren (bij unive) die ‘schade experts’ zijn gewoon lachwekkend en je hebt niets in te brengen qua waarde van je citta.

in het kort gezegt: de schade expert (onafhankelijk) neemt de schade op waar we uitkwamen op een waarde van 600 euro.

de schade afhandelaar van Unive heeft op marktplaats gekeken (heeft hij letterlijk aan mij verteld) en zei dat er Gilera Citta’s voor 300 euro op marktplaats staan. daar gaat een eigen risico van 120 euro vanaf.

het meest trieste is nog dat je niet hoeft te tekenen voor dit bedrag en verder niets hebt in te brengen.
                              van dat premiegeld kan je nog beter een gps tracker op je brommer installeren..

speedbuxy
                              Bijdrager

Das idd wel een erge houtje touwtje berekening:|
                                Is omdat je vast niet loaded bent anders zou ik zeggen start een proces met als eis dat hun dan voor 300 euro even een vergelijkbare Citta voor je regelen.

cittadriver
                                Donateur

Het is en blijft Klote om oude spul te verzekeren, beter kan je zoiets laten taxeren en hem voor dat bedrag verzekeren. Maar dan moet je jezelf weer afvragen of een taxatie zich loont ivm kosten. Of een verzekering afsluiten met tussen persoon en een verzekerd bedrag afspreken 😉

15 berichten aan het bekijken - 23,896 tot 23,910 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.