Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 23,731 tot 23,745 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

W-Y
    Bijdrager

Nice Wilk en Guido, ook lekker 14 spaaks erbij! Een goede opkomst van Bravo’s / Superbravo’s bij de volgende meeting?? Mischien tijd voor een offroad/bos toer!? 🙂

Guido
      Donateur

Ik doe mn best!
        De bravo gaat veel tijd vragen van me!
        Bij de demontage van het blok rook het naar vernis…

hansieb
        Moderator

W-Y :
          Nice Wilk en Guido, ook lekker 14 spaaks erbij! Een goede opkomst van Bravo’s / Superbravo’s bij de volgende meeting?? Mischien tijd voor een offroad/bos toer!? 🙂

Doen!

Zit er trouwens sterk aan te denken om de mijne binnenkort te upgraden met een variosetje.
          Topsnelheid mag wel iets naar beneden en trekkracht mag wel wat meer.

Crullie
          Donateur

Overmaat zuiger voor 43mm DR cilinder, aan het doosje te zien stond die al heel lang bij de bromboer.
            Nu nog even mijn oude cilinder met deze zuiger naar de kotter/hoonboer brengen, ook fijn dat de zuiger/cilnder speling op het doosje staat.
            Zuigerveer slotjes zitten ook op de juiste plaats.:thumb

TICKLING BARN

Lennaert
            Sleutelbeheerder

Dat is nooit mis natuurlijk om te hebben en altijd handig dat de speling aangegeven wordt ;)!

Martino
              Moderator

De Faco Circuit welke ook in het mp topic omhoog kwam. Nu kan mijn oude de prullebak in.

@ Crullie; Voor welke cilinder is deze zuiger dan bedoeld? Qua poortjes lijkt hij immers voor een 42mm Polini bijv. een overmaat te zijn. Met een klein smeergaatje. Kreeg je die naaldlager ook bij de zuiger?

Lastpak
                Bijdrager

zo daar is die dan, op jouw foto ziet hij er nog beter uit als in de advertentie:thumb.
                  leuke pijp, mooie aanwinst.

Crullie
                  Donateur

Martino :
                    @ Crullie; Voor welke cilinder is deze zuiger dan bedoeld? Qua poortjes lijkt hij immers voor een 42mm Polini bijv. een overmaat te zijn. Met een klein smeergaatje. Kreeg je die naaldlager ook bij de zuiger?

Het is een zuiger voor de oude type DR 43mm cilinder dus niet de EVO. Oude type DR heefd maar 2 boostergaten dus niet de 4 boostergaten zoals de DR EVO nu heeft. Setje is compleet met naaldlager geleverd idd.

Zie dat je een nieuwe turboliene Faco erbij hebt, ook een fijne aanwinst.:thumb

TICKLING BARN

Dubracer
                    Bijdrager

berini kinetic in orginele staat fotos volgen vanavond in mijn perso

SpeedyVespa
                      Donateur

Seafire speedbootje, 8 pk, komt 40 pk achter;)
                        leuk zomer cruisertje weer 🙂

El Citta
                        Donateur

Jarco is hier net langs geweest om dit leuke setje af te leveren. Was gezellig en ben er blij mee:thumb

De bestemming voor dit setje heb ik al in mijn hoofd maar er moet nog een hoop gebeuren/uitgevonden worden, dus verklap nog niet teveel. Er gaat in ieder geval mee gereden worden 😉

SpeedyVespa
                          Donateur

NICEEE:D echt vetjes man 😀 komt dit onder een bravo of?

El Citta
                            Donateur

@SpeedyVespa: Grappig dat je dat vraagt. Dit is namelijk gelijk 1 van de grote uitdagingen in het project dat ik voor ogen heb. Ik wil de set namelijk in een citta passend maken. Later meer over of en hoe dat gaat lukken.

speedbuxy
                              Bijdrager

@citta89
                                Lekkere aanwinst:thumb
                                Ben benieuwd naar je plannen mbt tot de snelheid verhogen en het aanpassen van de citta.

lars-ciao
                                Bijdrager

@citta89

Zeer mooie aanwinst, ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken.:thumb

15 berichten aan het bekijken - 23,731 tot 23,745 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.