Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 23,641 tot 23,655 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

beunhaaz
    Bijdrager

@Dubracer,

Ik vind die style zo verkeerd dat het gewoon ruig is 😛 Wel comische stickers (:

Vespadrift
      Bijdrager

Blok van een derbi senda 80 cc watergekoeld mischien iets voor onder een ciao !
        denkt dat dit me volgende projectje gaat worden en anders onder de simson

SpeedyVespa
        Donateur

Een nieuwe citypower, nieuwe SI brug, nieuwe SI kappen, nieuwe 50 cc original, en een krukas (nieuw)
          Weer helemaal happy8)

Martino
          Moderator

Nieuwe aanwinsten, natuurlijk met foto. Anders heb je er zo weinig aan.

Polini rotor + lichtspoel bedoeld voor een compleet merkenblokje. Alleen is deze rotor nou niet bepaald klein te noemen en zal deze waarschijnlijk niet gaan passen zoals een ander merk zoals HPI of Selletra wel is pas te maken.

Ook zie je een Koso temp/rpm meter. Leuk om hier eens wat mee te gaan testen.

FonS
            Bijdrager

Nieuwe Giannelli Original Power voor 19 euro, voor het oldtimer Bravo project.

En een splinternieuwe Mitutoyo schuifmaat (200mm) voor een prikkie 🙂 Maakt mijn dag helemaal goed!
              De kleinere 150mm versie had ik al.

Lennaert
              Sleutelbeheerder

Leuke dingetjes 🙂
                had toevallig van de week bij de aldi een digitale gehaald voor een tientje werkt prima haha 🙂

Crullie
                Donateur

Goed meet gereedschap is het halve werk, ik zeg altijd maar zo, METEN IS WETEN.

TICKLING BARN

hansieb
                  Moderator

Andre super bedankt! Een spotless bravo zadeltje. Toch wel jammer dat de bravo nog steeds in de berging onder mijn huis staat gevangen, wordt pas volgende week monteren.

speedbuxy
                    Bijdrager

Die ziet er idd nog lekker vers uit:thumb
                      En geen dank jou bravo verdiend hem gewoon:thumb

W-Y
                      Bijdrager

Wacht maar tot de mijne af is buxy en hans, dan verdien in ook een nieuw zadeltje! 😉 Helaas moet de mijne het nog steeds van een flinke dosis zwarte ducktape hebben. Desalnietemin veel plezier van je nieuwe zadel!

beunhaaz
                        Bijdrager

6950 cf : D nu nog wachten dat mijn nieuwe voeding binnen is 😛

Jonny10
                          Bijdrager

Kijk mijn aanwinst eens! Kentekenbewijs werd ingevorderd en die Fox kwam weg met een boete van 60 eurie voor 6km te hard. Het stomme is dat die agent de melding gelijk naar het RDW heeft gestuurd. Terwijl er de “4 weken regeling” is, waar ik met een boete weg kon komen als ik kon aantonen dat hij weer 29 km/h reed. Niet zeker of ik daar nou een bezwaar op moet insturen, want het verschilt per situatie.

Mag ik mooi met de Citta naar Amsterdam zien te komen om hem opnieuw te laten keuren. Ik had even gebeld, en carburateur en uitlaat maakt hun niet uit, als hij maar de constructie snelheid rijd. Wel leuk dat er “Gilera Si” op de bekeuring staat, vanwege de Si kappen 😛

speedbuxy
                            Bijdrager

Die 4 weken regeling bestaat niet meer check de homepage maar even.
                              En daarvoor was het idd ook aan de agent zelf, want als die geen zin had om jou die 4 weken regeling te geven of te gunnen dan had je daar niks tegenin te brengen.
                              Maar mooi zuur joh want dit gaat je in totaal wel een dikke 300 euro kosten:(

Jelle
                              Moderator

Mooi k*t Jonny…

Hoe hard liep je citta?

Is het niet handiger om een ander frame met kenteken te kopen, ipv die hele rdw toestand?

Z,on wok code herkeuring kost maar 55 euro dus niet de 150+ die je kwijt bent een normale brom keuring

ps. was dit bij het mallegatsplein?

Jonny10
                                Bijdrager

Hij ging 56 op de rollerbank en die van me maat (de Fox) 41. Was idd die bij het politiebureau. Die melding stond stomweg nog op rollerbank.nl maar had niet gekeken. Een dikke boete a 180 euro vang ik sowieso, maar de RDW keuring is volgens hun maximaal €50, goedkoper dan een frame met kenteken 😉

15 berichten aan het bekijken - 23,641 tot 23,655 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.