Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 december 2012 om 19:23 #40811
@Martino waar heb je die op gevist..ik ben ZWAAR jaloers zo’n kick-speed engine is het enige wat ik nog mis in mijn collectie.
Overigens past daar zomaar een standaard kick krukas in ?
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi6 december 2012 om 20:45 #80367@ Lightlord; Ik heb mijn hengel uit gegooid in Italie, maar in dit specifieke geval werd ik getipt door DR-Flenny. Ik had zelf ook over deze advertentie heen gelezen omdat ik toevallig een dag ervoor een uitlaat bij deze webshop had gekocht. Ik zal je sowieso adviseren een kick SE uit Italie te halen. Ten eerste omdat ze daar nog af en toe te vinden zijn en gelukkig voor ons nooit het kick gebeuren populair is geweest daar. De kick SE’s kom je daarom ook vaker goedkoper tegen dan de normale. Terwijl het hier in NL andersom is en zelfs zo is dat je al gauw 150,- of meer betaald voor een nieuwe.
Hier past idd een standaard kickkrukje in zoals er ook een standaard krukje in een normale SE gaat.
6 december 2012 om 21:01 #57306Had jij niet iets “tegen” polini? 😛
6 december 2012 om 21:12 #113818Nette carters hoor,zeer mooie aanwinsten

Ik heb zelf ook nog een leuke aanwinst erbij.
Een complete Simonini 3 taps carterset inc ontsteking,carburateur en uitlaat.Carter en vliegwiel heb ik even netjes gecleand.Geheel 46 slag..dus ik ben benieuwd 🙂

6 december 2012 om 21:21 #98073Mooie aanwinsten mensen
6 december 2012 om 21:24 #90612Hey Zeebodem daar zijn de foto’s dan. Carters even netjes gestraald? Hoeveel weegt dat vliegwiel nou eigenlijk?
@ Docs; Als je doelt op de vreemde grotere flens die je kan kopen voor de 42mm Polini. Nee, ik blijf me verbazen en verwonderen wat er wordt gemaakt en wordt gedaan om het te verkopen, maar eigenlijk totaal onzinnig is. Overigens spant Malossi hierin toch de kroon.
PS. Zeebodem er valt me nog iets op, de cartervoet lijkt ook wel het 46mm carter? Samen met de 46mm slag cilinder kan het misschien wel eens voorkomen dat je zuiger toch niet helemaal mooi onderin en bovenin kan komen. Bekijk dit even bij het in elkaar zetten.
6 december 2012 om 23:37 #90614@martino
Lekkere setje
ook al ben ik zelf meer een aanduw type:lol@zeebodem
Ook een lekker setje
Maar je gaat zoals Martino al voorspiegelt zeer waarschijnlijk wel een ophoog plaatje nodig hebben.
Mocht dit het geval zijn geeft dan maar een gil want ik heb de juiste plaat en klok boor ervoor liggen dus dan stuur ik je zo even een voor geboord plaatje toe.@ Buxy; Denk eraan liever forumnaam te gebruiken. Wat ik bedoel is juist geen ophoogplaat nodig gezien carter en ook cilinder al beiden voor 46mm slag zijn.
Ik zal dan wel dronken zijn (ondanks dat ik nooit drink:lol) maar ik zie alleen maar forum namen staan.
Ik had ze natuurlijk al veranderd. 😉
Echt waar:o das dan wel slordig, want meende er zelfs nog speciaal op gelet te hebben.
7 december 2012 om 08:27 #90615Thnx guys

Wat ik er zo van heb gezien toen hij nog in elkaar zat,was dat hij aardig mooi onder de uitlaatpoort uitkwam en netjes weer tot bovenaan het deck.
In tegen stelling tot de andere 48mm cilinder die ik had van mijn andere setje,heeft deze cilinder er al een soort van ophoging aan de voet zitten.Toch zal ik het even goed in de gaten houden dan 🙂
En thnx Speedbuxy
mocht hij nodig zijn dan geef ik je even een gil.Mooi dat het zo kan man.!
@Martino,
Wieltje zal ik even op de weegschaal gooien…had ik nog niet gedaan..7 december 2012 om 12:28 #83143
Waarom?Wow..zeer mooie aanwinsten mensen

@Zeebodem,
Versheid:D
Wel blijf ik het eng vinden want deze krukas breekt zeer graag icm een orgineel vliegwiel. Pinasco!7 december 2012 om 12:37 #90969Waarom? :
Wel blijf ik het eng vinden want deze krukas breekt zeer graag icm een orgineel vliegwiel. Pinasco!Dit zal dan icm vario wezen, want mijn kruk heeft met origineel vliegwiel al meerdere vuurdopen gehad.
Edit
Dus bodem moet maar gaan poeli rijden:hahaEdit: ik rijd hem mooi op vario en zie wel waar het schip strand haha 😉
Ach de kruk overleeft vast de cilinder wel want die is binnen 6 a 7 toertjes wel op:lol:|:(
7 december 2012 om 12:51 #46202Eindelijk mijn B rijbewijs:cry (ja ik ben 30)
7 december 2012 om 13:04 #78636Soms is het beter om ergens de tijd voor te nemen
Gefeliciteerd
7 december 2012 om 16:28 #90544Interceptor :
Eindelijk mijn B rijbewijs:cry (ja ik ben 30)Ik ben 32 en moet het ook nog steeds halen dus je bent best nog vroeg erbij:D
Maar feliciteert:bier7 december 2012 om 18:24 #102809zucht buxy heb je hem nou nog niet…. Shame on you
7 december 2012 om 18:37 #54387Frank80cc :
zucht buxy heb je hem nou nog niet…. Shame on youIk zit gewoon te wachten tot Avanti hier een rij school begint want dan kan ik tenminste gewoon lekker paffen tijdens het lessen:D
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.