Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 23,536 tot 23,550 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Johanzz
    Bijdrager

nu dan hier mijn laatste aanwinst..

tevens ook de reden van de verkoop van alles vespa gerelateerde speelgoed!

2002 yamaha r6 600cc 122pk

Martino
      Moderator

Blijven mooie fietsen die Yamaha’s. Ik begrijp alleen niet waarom de Vespa’s moeten wijken? Grote kans dat je in de toekomst er weer een Ciao oid naast wil hebben.

Zelf nog een laatste aanwinst. “Styl”isch doosje.

De cilinder is wel slecht afgewerkt en opvallend zwaarder dan een andere aluminium cilinder.

speedbuxy
        Bijdrager

Martino :
          en opvallend zwaarder dan een andere aluminium cilinder.

Ja het voelt haast meer naar een gespoten giet cilinder:lol
          Maar des al niet te min altijd een leuke aanwinst:thumb

@Johanzz
          Mooie fiets:thumb
          (alleen jammer van het blok:lol)

aapie90
          Bijdrager

Ik heb een zx6r 2000 en een si, snap ook niet dat waarom ze altijd weg gaan die vespa s

Waarom?

@Johanzz, Mooie bike en veel veilige kmtrs toegewenst:thumb

@Martino, Opvallend zwaarder!? Dan heb je iig waar voor je geld:P:thumb

Ik heb een zx6r 2000 en een si, snap ook niet dat waarom ze altijd weg gaan die vespa s

Hoezo?:D Nee zonder gekheid, het blijft een groot plezier om met de Citta/Ciao op pad te gaan. Het vrijheidsgevoel zonder de beperkingen van een warm motorpak/helm en de zon in je gezicht, daar kan geen motor tegen op:thumb

Ook ik heb laats alweer een nieuwe fiets gekocht maar licht momenteel uit mekaar.
              Blade 954RR 2004 met standaard 155pk. Naar schatting word dit straks zo’n 190pk aan de krukas en met een gewicht van maar 180kg moet dit straks een Hyabusa killer worden:duivel

Voorbeeldfoto van hoe het word,

Wat te doen,
              Nieuwe kuipset volledig, nieuw velgen, vlinderklep verwijderen, geheel open uitlaat systeem, Power commander 3 “cdi”, kleppen stellen, inlaten vergroten en flowen etc, injectoren, throtle body zonder filter en ook niet geheel onbelangrijk de remmen even opfrissen;)

speedbuxy
              Bijdrager

Waarom? :
                Nieuwe kuipset volledig, nieuw velgen, vlinderklep verwijderen, geheel open uitlaat systeem, Power commander 3 “cdi”, kleppen stellen, inlaten vergroten en flowen etc, injectoren, throtle body zonder filter en ook niet geheel onbelangrijk de remmen even opfrissen;)

Damn voor dat geld had je gewoon een dikke uit gebouwde yamaha rd of banshee gehad:o

Het is mij ook echt een raadsel dat de mensen op deze site wel jaren lang uniek vespa gaan rijden ipv met de massa mee te lopen en een aerox oid te kopen.
                Maar als het dan op motors aankomt dan word het wel vaak z,on ding van 1000 in een dozijn.
                (niet persoonlijk bedoeld, maar ben hier gewoon echt verbaast hierover)
                Zou ongeveer hetzelfde wezen als ik in 1x in spijkerbroek zou gaan lopen bv:lol

Jelle
                Moderator

Maar andree ik ken ken beeldmateriaal van jou met spijkerbroek, dus dat zou feitelijk minder raar zijn…

speedbuxy
                  Bijdrager

Toen was ik nog niet volwassen van geest:lol
                    (nu trouwens nog niet:lol)
                    Maar daarin tegen ben ik ook iemand die een scoots ook mooi vind, maar dat word hier meestal compleet afgebrand.

Maar de meeste motors die ik hier zie voorbij komen zijn de bekendere ”scooters” uit de motor wereld.
                    Dus dat vind ik wat raar, want meestal trekken mensen met een uit gesproken smaak dit wel door in bv hun motor.
                    (en dan doel ik niet eens erop dat het 2takt moet wezen, want vond edo,s honda ook best een leuke motor:thumb)

Waarom?

@Speedbuxy,
                      Haha je weet het altijd mooi te brengen:D:thumb Ik snap je punt en eerlijk gezegt vind ik 2takt ook mooier. Je perst vaak meer en makkelijker pk’s uit een 2takt en klinkt geweldig! Toch heb je in vergelijking met 4takt gewoon veel minder smaken qua modellen en rijdt dit naar verhouding veeel zuiniger.

Ja daarom snap ik de keuze ook wel wat, want je moet idd dan wel van een 90s look houden.

Genoeg over motoren denk ik? Hopelijk weer wat mooie Vespa gerelateerde aanwinsten:thumb

Edit: Ik vind Scoots, motoren etc ook interessant maar voelt het toch altijd wat ongepast op een Vespa forum.

Wilk1985
                      Moderator

Dagje naar Den Haag geweest:

Kentekenplaat voor de Ciao laten drukken 24 euro.

En voor de rest heb ik 35 euro betaald bij een 70+er die van zijn onderdelen af moet. Hij had nog veel meer liggen en ik heb met hem afgesproken dat als iemand van hier nog iets zoekt ik zijn nummer zal geven.

Hij heeft echt heel veel Vespa spullen liggen en voor lage prijzen.

Die tassenhaakjes had hij er ook nog meer van, maar ik heb er 2 meegenomen omdat ik meende dat iemand hier er 1 zocht? PM maar.

Ik had hem die foto van het 125cc blok laten zien en hij vondt het heel mooi maar had nog nooit van zoiets gehoord. Ik twijfel zelf ook aan het bestaan ervan maar ik dacht neem het mee wie weet weet hij er iets over, hij vertelde mij dat hij in zijn leven iets van 80 Vespas heeft gehad. Vooral voor de handel een jaar of 10 geleden.

tintin
                        Bijdrager

Heeft ie ook nog oldtimer onderdelen liggen? Ik zoek bijv. nog originele tankdoppen, zijkappen model ’74/75 en koplampen ook rond ’75.

Wilk1985
                          Moderator

Die zijkappen die jij op je oranje Ciao hebt heeft hij liggen maar in een slechte staat. Die op jou groene Ciao zitten heeft hij niet die zoek ik namelijk zelf ook. Koplampen en tankdop zou je hem over moeten bellen PM maar voor zijn nummer.

Tom ciao

24 euro?? Duur plaatje dan ofniet?
                              En de rest van de onderdelen zijn nu ook niet echt goedkoop ofwel?

Martino
                              Moderator

Helaas, 1 hiervan alweer op doorreis naar Noord-Holland.

Wilk1985
                                Moderator

Ik vond 24 euro ook niet echt goedkoop maar ik heb hem toch nodig 🙂 35 euro voor die drager 2 carburateurs in nieuwstaat en nog wat los spul is toch niet zo slecht?

15 berichten aan het bekijken - 23,536 tot 23,550 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.