Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 23,371 tot 23,385 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bram0vitz
    Bijdrager

Ik zou het eigenlijk geheim houden maar dat kan ik toch niet :con

mijn pa was naar engeland geweest en kwam met dit thuis:

compleet orgineel Vespa boxer 2, met cp blok starte lopen!

beetje prutsen hier en daar
      Link naar Mijn collectie / Projecten.

VespaAvanti
      Donateur

Nice Bram!
        Is deze ook rechts gestuurd aangezien hij uit Engeland komt?

speedbuxy
        Bijdrager

@Helios & bram
          Mooie aanwinsten wees er zuinig en maak er weer beauty van:thumb

Florian
          Moderator

@Helios: Dat is een mooie aanwinst, ik zat ook te twijfelen om hem te kopen maar uiteindelijk toch niet gedaan. Ook al was hij erg goedkoop (electronische Evo, vario, JMPB brug, nette Citta met kenteken)

Nice:thumb

jb
            Bijdrager

Erg mooi veel succes ermee

bram0vitz
              Bijdrager

@buxy komt helemaal goed 😉 maak eerst mijn super bravo af, die is bijna klaar !
                @avanti dat zou toch wat wezen 😀

beetje prutsen hier en daar
                Link naar Mijn collectie / Projecten.

nostromo
                Bijdrager

Vandaag mn bestelling binnen: Gianelli original power uitlaat, Malossi poeli en snaar.
                  Bedankt voor het advies qua uitlaat mannen! Die pijp ziet er netjes uit. Nu nog monteren.

paulhermens

lekker uitlaatje, vind hem een leuk geluid hebben en lekker rijden, alleen paste hij bij mij niet.
                    heb de bocht iets moeten verbuigen.

niek1992
                    Bijdrager

Je hebt 2 versies van deze pijp he? eentje met een dikke bocht, en eentje met een ‘geknepen’ bocht. ook al is die nooit echt geknepen!

@Nostromo, mag ik vragen waar en welke jij besteld hebt? Heb namelijk ooit is bij JMPB gevraagt om de gianelli citypower zonder geknepen bocht en deze hadden ze toendertijd niet. Jij hebt hem wel gewoon van JMPB vandaan? Q-parts had hem naar mijn weten ook niet (maat van me bestelde de uitlaat met dezelfde afbeelding als hierboven, maar kreeg een geknepen versie).

Martino
                      Moderator

De Si-versie is naar mijn weten nooit geknepen. De Ciao-versie daarintegen dan weer wel.
                        De Si-versie is daarom ook net even wat luider als de Ciao.

niek1992
                        Bijdrager

Klopt. maar de bocht van een Si-versie loopt naar mijn weten ook wat anders als die van een ciao-versie. Van de Si gaat eerst een stuk meer naar beneden, voordat ie naar de pot gaat (correct me if i’m wrong).

Martino
                          Moderator

@ Niek; Dat lijkt misschien maar zo. Dit hangt af van de hoek waaronder je een foto neemt. Men kan beter kijken naar de achter ophanging of de uitlaat op de foto voor een Si of Ciao zal zijn. Bij de SI zit deze veel meer in het midden en bij de Ciao meer naar de voorbocht geplaatst.

erikbloemberg

me laaste aanwinst is al ff geleden 2 leren recaro collor concept stoelen voor me tdi.

en een berini onsteking compleet.

nostromo
                              Bijdrager

niek1992 :
                                Je hebt 2 versies van deze pijp he? eentje met een dikke bocht, en eentje met een ‘geknepen’ bocht. ook al is die nooit echt geknepen!

@Nostromo, mag ik vragen waar en welke jij besteld hebt? Heb namelijk ooit is bij JMPB gevraagt om de gianelli citypower zonder geknepen bocht en deze hadden ze toendertijd niet. Jij hebt hem wel gewoon van JMPB vandaan? Q-parts had hem naar mijn weten ook niet (maat van me bestelde de uitlaat met dezelfde afbeelding als hierboven, maar kreeg een geknepen versie).

Heb alles bij Q-parts besteld en alles op voorraad. Geen geknepen bocht in mijn geval.
                                Op de verpakking van de uitlaat staat “SI”. Top service van dit bedrijf.
                                Dan zal de Ciao uitvoering wel een geknepen bocht hebben?

Dat de Ciao versie geknepen is heeft ook alleen maar te maken met het tandwiel van de trapas. Op de geknepen manier past deze immers gewoon goed.

goedguus
                                Bijdrager

Mijn laatste aanwinst deze vw kever en tevens de reden dat ik stop met het sprocatti project.
                                  De citta behoudt ik wel maar daar komt een iets simpeler blok onder te hangen.

15 berichten aan het bekijken - 23,371 tot 23,385 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.