Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 september 2012 om 20:51 #50726
Waarom?Mijn laatste aanwinst:)

@citta-ciao12,
Mooi dat je blij bent met de Calibrata en jij ook bedankt voor de proma cc
@Martino,
Ik vind het ook erg jammer dat ik alles moet gaan verkopen en had dit ook nooit gedaan als ik het geld niet nodig zou hebben:| Er komt wel weer wat nieuws onder de Citta zodat we volgend jaar weer kunnen mee touren maar dan gewoon wat rustiger aan
11 september 2012 om 10:56 #106256Waarom? :
Mijn laatste aanwinst:)Kijk dat vind ik dan wel weer hele vooruit gang:lol

Maar vind de rest net zoals Martino ook zonde en ga je later ook echt spijt van krijgen denk ik.
(maarja wat moet dat moet)
Je toer spirit lijd er in ieder geval niet onder
11 september 2012 om 21:43 #81935Ik heb vandaag nog een sleutel vespa gekocht
(alleen leukt het nog niet egt met de foto’s uploaden):? Ben niet zo handig met de pc xd12 september 2012 om 11:51 #82080Wel jammer Maxie, ik had het ook niet gedaan.
Daarentegen zie ik jou wel weer iedereen voorbij blazen met een simpel getuned setje carters!
@steve -> zie [url]/page.php?id=48[/url]
12 september 2012 om 12:10 #81501Eindelijk mijn pakketjes binnen,
Polini druk veren, Goud en Zilver. Alleen ze hebben goud in blauw verandert.

En een Leovinc SP

12 september 2012 om 13:42 #82160mooie aanwinsten!:)
12 september 2012 om 14:45 #81612Ik heb een minder mooie aanwinst vandaag..
Afgesproken met iemand van het forum dat ik met m’n rollend frame in de trein naar hem toe kom, omdat hij geen vervoer kon regelen. Dus ik erheen, en onderweg in de trein ga ik op vc.nl kijken. Blijkt dat ie anderhalf uur van tevoren een pm heeft gestuurd dat hij ziek is.. ik dus een half uur lang bellen, smsen en een pm gestuurd maar geen gehoor.. nu dus onderweg terug naar huis met als aanwinst het verlies van vertrouwen in mensen.En voor de mensen die met hun brom/rollend frame in de trein willen, zorg voor een goed verhaal want het mag niet. Ook niet met treinkaartje/fietskaartje. Blijkbaar vind de NS een lege tank ook heel gevaarlijk..
12 september 2012 om 16:04 #82361Das idd nooit leuk en ook niet netjes.
12 september 2012 om 16:16 #82648@Flippo: Wat een naaistreek zeg! Ik geloof persoonlijk ook niet dat hij ziek is maar dit is nou typisch een slappe reden om van de koop af te zien..
Mensen wees gewoon eerlijk:?
12 september 2012 om 16:41 #82695Ik snap het probleem niet. Iemand kan ziek zijn en toch alsnog een frame in ontvangst nemen. Ik noem dit nou niet bepaald een “aanwinst”.
12 september 2012 om 16:47 #82683@ Martino; ik bedoelde het stiekem ook met een hele hoop sarcasme, haha. Het boeit me nu gelukkig niet zo veel meer, maar baal er wel ontzettend van. Naast dat het me tijd heeft gekost, heeft het me helaas ook geld gekost waar ik waarschijnlijk niets meer van zal zien.
12 september 2012 om 20:25 #102958
bart#24mijn laatste aanwinst is een aantal onderdelen waarmee ik tot zover mijn project kan afronden.
natuurlijk zijn we weer wat vergeten zoals vliegwielkap en sproeiertje.
maarja vrijdag maar terug.
hopelijk krijgen we hem snel aan het lopen
13 september 2012 om 04:27 #103828
paulhermens@ Flippo, als het hier om de persoon gaat die ik denk, als je op de whitelist kijkt zie je een nogal wisselvallig
verkoopverleden, waarbij waarbij het niet komen opdagen op een afspraak, al eerder is voorgekomen.
vind het persoonlijk zeer klote dat er mensen zijn die hun afspraken niet nakomen, en ik zou in elk geval geen zaken
meer doen met deze persoon.13 september 2012 om 09:40 #85931Ik ga verder geen namen noemen Paul, maar het komt wel goed. Kan er niet om blijven treuren, het is gebeurt. Dus nu zo snel mogelijk het frame verkopen zodat ik wel een contributie aan deze thread kan geven en een aanwinst te showen. 🙂
18 september 2012 om 19:58 #77884Helemaal blij met mijn nieuwe aanwinst 😀 :

Eindelijk eens van die 13mm’s af.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.