Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 23,356 tot 23,370 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Waarom?

Mijn laatste aanwinst:)

@citta-ciao12,
      Mooi dat je blij bent met de Calibrata en jij ook bedankt voor de proma cc:thumb

@Martino,
      Ik vind het ook erg jammer dat ik alles moet gaan verkopen en had dit ook nooit gedaan als ik het geld niet nodig zou hebben:| Er komt wel weer wat nieuws onder de Citta zodat we volgend jaar weer kunnen mee touren maar dan gewoon wat rustiger aan:thumb

speedbuxy
      Bijdrager

Waarom? :
        Mijn laatste aanwinst:)

Kijk dat vind ik dan wel weer hele vooruit gang:lol:thumb
        Maar vind de rest net zoals Martino ook zonde en ga je later ook echt spijt van krijgen denk ik.
        (maarja wat moet dat moet)
        Je toer spirit lijd er in ieder geval niet onder:thumb

steve
        Bijdrager

Ik heb vandaag nog een sleutel vespa gekocht
          (alleen leukt het nog niet egt met de foto’s uploaden):? Ben niet zo handig met de pc xd

hansieb
          Moderator

Wel jammer Maxie, ik had het ook niet gedaan.

Daarentegen zie ik jou wel weer iedereen voorbij blazen met een simpel getuned setje carters!

@steve -> zie [url]/page.php?id=48[/url]

pindaa
            Bijdrager

Eindelijk mijn pakketjes binnen,

Polini druk veren, Goud en Zilver. Alleen ze hebben goud in blauw verandert.

http://mopshop.de/shop/product_info.php?cPath=441_497_1135__1523&osCsid=vr3ul53vmt3jaf3mjscb430es3&osCsid=vr3ul53vmt3jaf3mjscb430es3

En een Leovinc SP

lars-ciao
              Bijdrager

mooie aanwinsten!:)

Flippo
                Donateur

Ik heb een minder mooie aanwinst vandaag..
                  Afgesproken met iemand van het forum dat ik met m’n rollend frame in de trein naar hem toe kom, omdat hij geen vervoer kon regelen. Dus ik erheen, en onderweg in de trein ga ik op vc.nl kijken. Blijkt dat ie anderhalf uur van tevoren een pm heeft gestuurd dat hij ziek is.. ik dus een half uur lang bellen, smsen en een pm gestuurd maar geen gehoor.. nu dus onderweg terug naar huis met als aanwinst het verlies van vertrouwen in mensen.

En voor de mensen die met hun brom/rollend frame in de trein willen, zorg voor een goed verhaal want het mag niet. Ook niet met treinkaartje/fietskaartje. Blijkbaar vind de NS een lege tank ook heel gevaarlijk..

speedbuxy
                  Bijdrager

Das idd nooit leuk en ook niet netjes.

Florian
                    Moderator

@Flippo: Wat een naaistreek zeg! Ik geloof persoonlijk ook niet dat hij ziek is maar dit is nou typisch een slappe reden om van de koop af te zien..

Mensen wees gewoon eerlijk:?

Martino
                      Moderator

Ik snap het probleem niet. Iemand kan ziek zijn en toch alsnog een frame in ontvangst nemen. Ik noem dit nou niet bepaald een “aanwinst”.

Flippo
                        Donateur

@ Martino; ik bedoelde het stiekem ook met een hele hoop sarcasme, haha. Het boeit me nu gelukkig niet zo veel meer, maar baal er wel ontzettend van. Naast dat het me tijd heeft gekost, heeft het me helaas ook geld gekost waar ik waarschijnlijk niets meer van zal zien.

bart#24

mijn laatste aanwinst is een aantal onderdelen waarmee ik tot zover mijn project kan afronden.

natuurlijk zijn we weer wat vergeten zoals vliegwielkap en sproeiertje.

maarja vrijdag maar terug.

hopelijk krijgen we hem snel aan het lopen

paulhermens

@ Flippo, als het hier om de persoon gaat die ik denk, als je op de whitelist kijkt zie je een nogal wisselvallig
                              verkoopverleden, waarbij waarbij het niet komen opdagen op een afspraak, al eerder is voorgekomen.
                              vind het persoonlijk zeer klote dat er mensen zijn die hun afspraken niet nakomen, en ik zou in elk geval geen zaken
                              meer doen met deze persoon.

Flippo
                              Donateur

Ik ga verder geen namen noemen Paul, maar het komt wel goed. Kan er niet om blijven treuren, het is gebeurt. Dus nu zo snel mogelijk het frame verkopen zodat ik wel een contributie aan deze thread kan geven en een aanwinst te showen. 🙂

Helios
                                Bijdrager

Helemaal blij met mijn nieuwe aanwinst 😀 :

Eindelijk eens van die 13mm’s af.

15 berichten aan het bekijken - 23,356 tot 23,370 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.