Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 mei 2012 om 17:15 #114239
DR-flenny :
downloaden = 60
game mania = 45 :)!Dan heb ik niks tegen downloaden

Sterker nog das zelf beter voor de spelmaker, want het kost hun geen disk, geen hoesje, geen boekje en toch vangen ze meer
15 mei 2012 om 17:20 #101638nou bux ze belasten de server er flink mee..
in us servers kunnen mensen na de launch al 5 uur niet inloggen doordat het te druk is geworden :P!maar blijft een pracht spel en concept i.m.o 🙂 nog meer mensen die het hier spelen?
15 mei 2012 om 18:26 #56287@Andree, bedankt ): Ben een Piraat jaa, maar Diablo wil ik eerst even testen en erna kopen (doe ik met goede speller altijd)
@Pepko, nee junge 😛 , kan best de nacht ermee doorbrengen xD en dan na het werke zaterdagnacht door gamen tot 8-9 sochtends(vind de rest niet fijn in huis maar sow :P).
Maar echte rede is, vind het leuk en aardig, maar echt moet ik vervoer voor hebbe (ga namelijk niet eerst tot daar tuffe en dan terug) want dan ben ik zo lam als een paard. En aangezien ik zelf 16 ben, wordt dat lastig zo zonder aanhanger thuis. Dus ga ik fijn met de andere mee (Fons en consorte) want geleen vind ik nog kunnen :P(en diablo stiekem heeel klein beetje )
15 mei 2012 om 18:28 #56288Jammer dat de groep gesplitst is, voor zo’n lullig dingetje 😕
15 mei 2012 om 19:28 #104592Shitload aan revisie onderdelen zoals cp’s, condensatoren, (vario)koppelingsschoenen, decosetjes.
De leuke items zijn nieuwe vuldop voor de Polini LC en Pinasco elec VW.15 mei 2012 om 19:38 #100181Condensator Citta-Ciao,
Ontstekingspoel Citta-Ciao,
Vliegwieltrekker Citta-Ciao,
Vliegwielspie Citta-Ciao,
Buitenkabel Zwart per Meter,
Binnen Kopp.kabel Universeel,
Krukaskeerring Citta,
Lagerset Krukas Citta/Ciao,
Greepset Citta WIT Kunststof,
Topset DR 43 Citta / Ciao,
Buislamp 6 Volt 5 Watt,
Kraaglamp 6 Volt 15 Watt,
Kentekenplaathouder Staand WIT,
KM-Aandrijver Citta,
Uitlaatklem Citta/Ciao,
Naaldlager 10MM Citta,
Bougie NGK B8HS,
Army Cap Vespa Bruin,
Filterelement FS1 Recht,
Dremelaccesoireset 12 Delig,
Slijpstenenset 10 Delig,
Zuigerstop,
Wielbies Blauw 7MM – 6Mtr,
Bandenlichter 240MM,
Remreiniger Motip 500ML,
Handvatset Druppel Blauw,
Stuurslot Cittabeetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.15 mei 2012 om 20:03 #97464Jaja:D
15 mei 2012 om 20:05 #97465
Spulleke!Haha netjes:P
en waar komt die nou weer vandaan?:P15 mei 2012 om 20:07 #106966ik had al zo’n vermoeden :P, super aanwinst!
.
ik had er ook op geboden, maar ik moet eigenlijk sparen :D.
wat zijn de plannen met dit 46 slag simo blok?15 mei 2012 om 20:13 #102886Hey Elkan, Daar zijn nog veel andere forumleden achter aan gegaan. Ik begreep al dat hij gereserveerd was gelukkig blijft hij bij iemand die er vast wat leuks mee van plan is. Mag ik vragen wat je er uiteindelijk voor betaald hebt, gezien je geen bod had gedaan via mp zelf?
15 mei 2012 om 20:50 #102863@Spulleke: Thanks, kan me niet voorstellen dat jij hem niet langs hebt zien komen 😉 En anders -> zie post van Maarten.
@Lastpak: Haha, denk dat er wel meer benieuwd waren waar dit setje heen ging 😉 Hier gaat lekker mee gereden worden, misschien doop ik deze wel om tot toerblok.
@Martino: Ja dat geloof ik graag. De verkoper heeft het netjes geregeld. Ik was de eerste die gemaild had en hij heeft verteld wat toen het hoogste bod was. Daar ben ik iets boven gaan zitten. Ik heb hem voor 250 opgehaald. Blokje is nog wel in hele nette staat:) En na de ontdekkingen van jou en Andree gaat deze 46slag zeker van pas komen
15 mei 2012 om 21:34 #83726@citta89 Volgens mij heb jij ook al behoorlijk wat op de plank liggen. Kan iemand mij nog eens uitleggen wat je met zoveel blokjes moet :pest :lol ?
15 mei 2012 om 22:09 #47795Nice Elkan

Maar draait deze kruk wel goed rond in de carters?
En dan met cilinder erop of goed gecentreerd met de hand, want met de drijfstang onder een bepaalde hoek draaide mijnes ook wel goed.
(rijmt dat toch mooi niet:lol)15 mei 2012 om 22:21 #105942@Hans: Heb inmiddels wel wat spulletjes liggen inderdaad 😉 Je geeft zelf het antwoord al, op de plank leggen 😛 Het mooiste is dat je de mogelijkheid hebt om het van de plank te pakken en ermee te gaan rijden als je zin hebt. De afwisseling en het testen van speciaal spul is gewoon erg leuk

@Buxy: Ja toch:) Ja de krukas draait prima rond, ik heb hem bij de koop even met de hand gecentreerd en dat was gewoon goed. Heb nog wel een foto gemaakt waar je misschien iets aan hebt, zal hem via pm sturen anders wordt het zo off topic.
15 mei 2012 om 22:28 #105596Dan heb ik dus gewoon een carter die op maandag gemaakt is na het weekend van de nationale feestdag in italie.
Kortom meneer had er zin aan:DEdit
Aan de hand van je pm ben ik nu blij dat het maandag was en meneer er geen zin in had:D -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.