Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 22,921 tot 22,935 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Spulleke!

Ten eerste denk ik dat je niet kunt oordelen vanuit een crossfilmpje.
      want op de weg zijn er VEEEEL meer factoren waar je rekening mee moet houden.
      Tenminste zo heb ik het ervaart in ieder geval, want ik dacht in eerste instantie ook ohh dat moet wel lukken.
      Maar niet dus, maar ik hoop voor je dat je tenminste niet veel rijlessen nodig hebt:)

Anoniem

Spulleke! :
        Ten eerste denk ik dat je niet kunt oordelen vanuit een crossfilmpje.
        want op de weg zijn er VEEEEL meer factoren waar je rekening mee moet houden.
        Tenminste zo heb ik het ervaart in ieder geval, want ik dacht in eerste instantie ook ohh dat moet wel lukken.
        Maar niet dus, maar ik hoop voor je dat je tenminste niet veel rijlessen nodig hebt:)

haha klopt. maar op bedoel het in de zin van voertuigbeheersing!
        verkeersregels en medeweggebruikers zijn een HEEL ander verhaal!:thumb

beunhaaz
        Bijdrager

Daar is niet veel beheersing aan :$, crossbaan versta ik tenminste aantal heuvel en klippen 😛

Lennaert
          Sleutelbeheerder

diablo 3 :D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D keer heel veel gezichtjes

-RobinvS-
            Bijdrager

Is het zo’n geweldig spel dan?
              Gister was er weer een korte speeltijd voor Guild Wars 2, heb me prima vermaakt alleen hij is nog niet geoptimaliseerd voor Hardware, dus hij speelt alleen op je processor.. 😕

Lennaert
              Sleutelbeheerder

diablo 3 is echt briljant 🙂 beta zoog hard daarentegen maar het resultaatis fenominaal!
                ben echt een die hard diablo gamerd zelf dus ik ga me prima vermaken weer na me werk 🙂

beunhaaz
                Bijdrager

Diablo 3

hansieb
                  Moderator

Darn it Diablo 3 idd al uit 🙁 Mezelf voorgenomen eerst mijn scriptie af te maken en hem dan pas te kopen!

beunhaaz
                    Bijdrager

Wijs maar blij, ik kan hem pas zondag downloaden…. De rest van de tijd werken en school -,-

pepko
                      Donateur

@beunhaaz: nu val je door de mand! dit is de ware reden van je afmelding voor de limburg tour, ofniet? :pest

speedbuxy
                        Bijdrager

beunhaaz :
                          ik kan hem pas zondag downloaden….

Een echt liefhebber koopt het origineel.
                          Want downloaden is hetzelfde als shitting in your own backyard.

Een voorbeeld.
                          Jij doet altijd boodschappen bij jou in de wijk en dat bevalt je goed omdat de winkel goeie producten heeft.
                          Dan krijg je op een dag het aanbod van een werknemer bij die winkel om voortaan je boodschappen lekker gratis via de achter deur af te halen.
                          Hoelang denk jij dat je fijne supermarkt dan nog bestaat als iedereen hem via de achter deur zou bestelen.
                          En das in dit geval hetzelfde, want als iedereen hem dom zou downloaden kan je een deel 4 wel vergeten.
                          Dus gewoon valse en verkeerde zuinigheid.

pepko
                          Donateur

@andree: downloaden kan tegenwoordig legaal (steam/origin bijvoorbeeld)

speedbuxy
                            Bijdrager

En daar verdiend de spelmaker dan aan?
                              Want dan zou dit downloaden qua kosten wel een 25 tm 30 euro moeten kosten?

pepko
                              Donateur

ja, het is gewoon het spel dat je download, je krijgt de cd er alleen niet bij. voor de rest is het net zo duur als in de winkel, alleen je hebt het sneller/met minder moeite in huis.

in principe is het een soort webshop dus.

Lennaert
                                Sleutelbeheerder

andre 🙂

downloaden = 60
                                  game mania = 45 :)!

@hans ga downloaden joh of haal het!

@pepko

je hebt het helemaal niet sneller ;)! downloaden op het moment duurt onwijs lang en dan instaleren wat hij grotendeels van internet ook af trekt duurt ook takke lang ben blij dat ik lekker naar de winkel gegaan ben vanochtend :)! level 14 atm ben sinds 2 uur wel weg alleen 🙁 23:00 klaar helaas dus dat word nachtje door 😀

15 berichten aan het bekijken - 22,921 tot 22,935 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.