Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,816 tot 1,830 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rebel

๐Ÿ˜›

Nog gefeliciteerd he barry ๐Ÿ˜›

maar nee klopt
      versteviging bij me pa op werk laten doen echt uber pro apparaten daar

en de rest indd besteld en betaald

barry
      Donateur

bedankt:
        straks een klein feestje hier bij mij thuis ; enkel wat famillie.:'(
        Ik ben liever op mijn รฉรฉntje,met vrouw & kind.Ik houd niet zo van de drukte.

erwinko
        Bijdrager

Jayton :
          Oh ja en dit is nou een nieuwe Proma Cannon, ook met een klein deukje aan de binnenkant maar is niet echt een vervelende, minder lelijk dan die leovinci:D

Deze uitlaat gekocht voor 25,- en hou ik zelf voor de mooie uitlaten collectie.
          [thumb=datas/thumbs/783-proma cannon.jpg]783-proma cannon.jpg[/thumb]

heel mooi uitlaatje he ๐Ÿ˜€

ik heb hem in de rechter kant versie ๐Ÿ™‚

(net zoiets als summit cross heb je hem dus links en rechts)

echt jongen, als je eens met die uitlaat hebt gereden, je doet hem nooooooit meer weg =)

PoliniCiao
          Bijdrager

Jayton :
            Hier check de foto:

[thumb=datas/thumbs/783-leovincihandmade tekening.jpg]783-leovincihandmade tekening.jpg[/thumb]

Deze zat in de dos erbij helemaal geel aan de achterkant.

Die oude HM is echt nice!

Ik heb echt nog nooit een echte foto ervan gezien alleen die van iaccalocos site.
            Mooie aanwinst :thumb

Rebel

Die cannon is echt vet ๐Ÿ˜€

erwinko
              Bijdrager

die deuk komt door de bok standaard ๐Ÿ˜‰
                ik heb daar ook een deuk ๐Ÿ™

maar evengoed is die uitlaat te goed voor woorden.

met de ninja komt ie niet goed op gang en met cannon wel.
                trekt en rijd ook sneller als de sp ๐Ÿ™‚

Jeroen
                Bijdrager

Jayton :
                  Ik heb ook de tekening waar die knik ook op staat, ik zal je zo de foto laten zien. Wat lelijk joh!!!!

Gestoorde Italianen

ik heb ook net een handmade gekocht, en die heeft ook precies dezelfde deuk, ik was ook al aan het kijken hoe ik die eruit moet krijgen, ben blij dat het dus zo hoort, maar het is inderdaad oer lelijk en waar is het dan wel goed voor?!

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

het is gewoon erop berekent + voor kickstart (trappers dus eigenlijk) ik denk eiegnlijk niet dat t prestatie verlies geeft want t hoort zo.

als je de deuk eruit wil halen pak je eem moertje en doe je 2 kleine laspuntjes aan bijde kanten. je draait er een bout in en dan de deuk eruit proberen te halen.

je freest de 2 laspuntjes weer weg en je ziet er nix meer van

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

Jeroen
                    Bijdrager

nou de deuk zit er origineel in, dus laat ik um fijn erin.:)

Jayton
                      Bijdrager

Jeroen :

Jayton :
                        Ik heb ook de tekening waar die knik ook op staat, ik zal je zo de foto laten zien. Wat lelijk joh!!!!

Gestoorde Italianen

ik heb ook net een handmade gekocht, en die heeft ook precies dezelfde deuk, ik was ook al aan het kijken hoe ik die eruit moet krijgen, ben blij dat het dus zo hoort, maar het is inderdaad oer lelijk en waar is het dan wel goed voor?!

Het vreemde is dat je dus ook geen beschadigingen er in de deuk ziet. Dus is het er inderdaad gewoon ingedrukt ofzo.
                        Ik denk ook dat ze het hebben gedaan voor de trappers of kickstart.

TimoO_
                        Donateur

mijn laatste aanwinst: bestelling op mopshop.

Jayton
                          Bijdrager

Super stoere benzine slangetje en mooie slicks. Welk merk slicks??
                            Ik heb nog wel bijhorende fluor gele remkabels voor je. Zou wel heel mooi afsteken bij die handvatten en benzine slang. Als je interesse hebt moet je me even pm’en ik lever ze met busjes. (foto ook aanwezig)

TimoO_
                            Donateur

Veerubber ๐Ÿ™‚ ik zweer het jullie die grip merk je egt. ik heb een gewone band gepakt en die vee rubber en dezelfde kracht erop gezet. de gewone band kreeg ik zonder enige moeite vooruit geduwt en die vee rubber kreeg ik (wel met druk op de grond ook dan) niet van zn plaats met dezelfde kracht als ik bij de andere band uitoefende.

hansieb
                              Moderator

Jayton :
                                Super stoere benzine slangetje en mooie slicks. Welk merk slicks??
                                Ik heb nog wel bijhorende fluor gele remkabels voor je. Zou wel heel mooi afsteken bij die handvatten en benzine slang. Als je interesse hebt moet je me even pm’en ik lever ze met busjes. (foto ook aanwezig)

Maak ook eens ff een projectpage aan dan jayton ๐Ÿ™‚

iaccaloco
                                Bijdrager

:! ๐Ÿ˜ฎ VOOR MAAR 50 EURI OP DE ROMMELMARKT!!

Gwoon, voor de leuk…..

Is vrijwel z.g.a.n. carbureutel zit dicht, heb benzine in z’n hoofd gegooid, en zei PLOFF! dus wil iig. wรฉl!:)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wรฉl dick!
                                15 berichten aan het bekijken - 1,816 tot 1,830 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.