Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 december 2006 om 18:51 #59347
Rebel๐
Nog gefeliciteerd he barry ๐
maar nee klopt
versteviging bij me pa op werk laten doen echt uber pro apparaten daaren de rest indd besteld en betaald
2 december 2006 om 18:54 #59348bedankt:
straks een klein feestje hier bij mij thuis ; enkel wat famillie.:'(
Ik ben liever op mijn รฉรฉntje,met vrouw & kind.Ik houd niet zo van de drukte.2 december 2006 om 19:14 #59349Jayton :
Oh ja en dit is nou een nieuwe Proma Cannon, ook met een klein deukje aan de binnenkant maar is niet echt een vervelende, minder lelijk dan die leovinci:DDeze uitlaat gekocht voor 25,- en hou ik zelf voor de mooie uitlaten collectie.
[thumb=datas/thumbs/783-proma cannon.jpg]783-proma cannon.jpg[/thumb]heel mooi uitlaatje he ๐
ik heb hem in de rechter kant versie ๐
(net zoiets als summit cross heb je hem dus links en rechts)
echt jongen, als je eens met die uitlaat hebt gereden, je doet hem nooooooit meer weg =)
2 december 2006 om 19:25 #59350Jayton :
Hier check de foto:[thumb=datas/thumbs/783-leovincihandmade tekening.jpg]783-leovincihandmade tekening.jpg[/thumb]
Deze zat in de dos erbij helemaal geel aan de achterkant.
Die oude HM is echt nice!
Ik heb echt nog nooit een echte foto ervan gezien alleen die van iaccalocos site.
Mooie aanwinst
2 december 2006 om 19:28 #59351
RebelDie cannon is echt vet ๐
2 december 2006 om 19:43 #59352die deuk komt door de bok standaard ๐
ik heb daar ook een deuk ๐maar evengoed is die uitlaat te goed voor woorden.
met de ninja komt ie niet goed op gang en met cannon wel.
trekt en rijd ook sneller als de sp ๐2 december 2006 om 19:46 #59353Jayton :
Ik heb ook de tekening waar die knik ook op staat, ik zal je zo de foto laten zien. Wat lelijk joh!!!!Gestoorde Italianen
ik heb ook net een handmade gekocht, en die heeft ook precies dezelfde deuk, ik was ook al aan het kijken hoe ik die eruit moet krijgen, ben blij dat het dus zo hoort, maar het is inderdaad oer lelijk en waar is het dan wel goed voor?!
2 december 2006 om 20:02 #59354het is gewoon erop berekent + voor kickstart (trappers dus eigenlijk) ik denk eiegnlijk niet dat t prestatie verlies geeft want t hoort zo.
als je de deuk eruit wil halen pak je eem moertje en doe je 2 kleine laspuntjes aan bijde kanten. je draait er een bout in en dan de deuk eruit proberen te halen.
je freest de 2 laspuntjes weer weg en je ziet er nix meer van
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel2 december 2006 om 20:10 #59355nou de deuk zit er origineel in, dus laat ik um fijn erin.:)
2 december 2006 om 20:51 #59356Jeroen :
Jayton :
Ik heb ook de tekening waar die knik ook op staat, ik zal je zo de foto laten zien. Wat lelijk joh!!!!Gestoorde Italianen
ik heb ook net een handmade gekocht, en die heeft ook precies dezelfde deuk, ik was ook al aan het kijken hoe ik die eruit moet krijgen, ben blij dat het dus zo hoort, maar het is inderdaad oer lelijk en waar is het dan wel goed voor?!
Het vreemde is dat je dus ook geen beschadigingen er in de deuk ziet. Dus is het er inderdaad gewoon ingedrukt ofzo.
Ik denk ook dat ze het hebben gedaan voor de trappers of kickstart.3 december 2006 om 01:12 #59358mijn laatste aanwinst: bestelling op mopshop.
3 december 2006 om 01:27 #59359Super stoere benzine slangetje en mooie slicks. Welk merk slicks??
Ik heb nog wel bijhorende fluor gele remkabels voor je. Zou wel heel mooi afsteken bij die handvatten en benzine slang. Als je interesse hebt moet je me even pm’en ik lever ze met busjes. (foto ook aanwezig)3 december 2006 om 01:36 #59360Veerubber ๐ ik zweer het jullie die grip merk je egt. ik heb een gewone band gepakt en die vee rubber en dezelfde kracht erop gezet. de gewone band kreeg ik zonder enige moeite vooruit geduwt en die vee rubber kreeg ik (wel met druk op de grond ook dan) niet van zn plaats met dezelfde kracht als ik bij de andere band uitoefende.
3 december 2006 om 06:48 #59362Jayton :
Super stoere benzine slangetje en mooie slicks. Welk merk slicks??
Ik heb nog wel bijhorende fluor gele remkabels voor je. Zou wel heel mooi afsteken bij die handvatten en benzine slang. Als je interesse hebt moet je me even pm’en ik lever ze met busjes. (foto ook aanwezig)Maak ook eens ff een projectpage aan dan jayton ๐
3 december 2006 om 22:52 #59384:! ๐ฎ VOOR MAAR 50 EURI OP DE ROMMELMARKT!!
Gwoon, voor de leuk…..
Is vrijwel z.g.a.n. carbureutel zit dicht, heb benzine in z’n hoofd gegooid, en zei PLOFF! dus wil iig. wรฉl!:)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wรฉl dick! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.