Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,801 tot 1,815 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jacky
    Bijdrager

prachting ding maar hoe kan die en deuk hebbe? nieuw gekocht! Gaat dat niet met en apparaatje waar ze ook deuke mee uit auto’s halen?

Monstercitta
      Bijdrager

uilaat ziet er mooi uit. Maar jammer van dat supah deukje:P

pleasure
        Bijdrager

Jayton :
          Mijn nieuwe aankopen een LeoVinci Handmade, jammer genoeg met een beste deuk! zie foto’s.

Weet iemand nog een top uitdeuker?
          [thumb=datas/thumbs/783-leovincehandmade.jpg]783-leovincehandmade.jpg[/thumb]
          [thumb=datas/thumbs/783-leovincihandmade2.jpg]783-leovincihandmade2.jpg[/thumb]

Gaatje boren en dan er iets inhaken en de deuk er uittrekken? En daarna weer dichtlassen… maar dan krijg je het niet heel mooi natuurlijk.. 🙁

Jayton
          Bijdrager

Ja joh echt zonde van de uitlaat en zal zeker niet helemaal meer netjes herstellen. Gelukkig maar een 30 euro voor betaald, dus kan ik het nog wel lijden.

Ik heb ook m’n Cannon binnen maar heeft ook een deuk. Die lui in die magazijnen zijn soms echt lomp!!!

VespaCiaoPaul
            Bijdrager

50cc orgineel:pest

de bromboer had nix anders liggen dus moest ik wel, binnekort weer een andere:D

Jamie
              Bijdrager

ik dacht dat er geen handmade’s meer werden gemaakt 😮

timschilders
                Bijdrager

Jayton :
                  Mijn nieuwe aankopen een LeoVinci Handmade, jammer genoeg met een beste deuk! zie foto’s.

Weet iemand nog een top uitdeuker?
                  [thumb=datas/thumbs/783-leovincehandmade.jpg]783-leovincehandmade.jpg[/thumb]
                  [thumb=datas/thumbs/783-leovincihandmade2.jpg]783-leovincihandmade2.jpg[/thumb]

dit is een best oude handmade:O
                  deze is erg lang en steekt ver uit en heeft een demper van carbon

Jayton
                  Bijdrager

Ja hij kwam ook echt onder het stof vandaan. Helemaal netjes in losse delen verpakt in plastic. Het leek net of ik een opgraving had gedaan toen deze naar boven kwam:D

Ik heb ook een Proma Cannon voor 25,- euro ook nieuw in oud plastic. Zit ook een deuk in maar gelukkig aan de goede kant.

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

ahhhhh dat is de oude handmade!! daar hoort ie zo bij !! cker weten bijna..

hij zit wel anders onder een ciao (niet zoals bij de meeste)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

kijk maar, let niet op die ciao (hij was oooooit zo namelijk :P)
                        maar jij hebt een andere versie

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

Jayton
                        Bijdrager

Ik heb ook de tekening waar die knik ook op staat, ik zal je zo de foto laten zien. Wat lelijk joh!!!!

Gestoorde Italianen

Jayton
                          Bijdrager

Hier check de foto:

[thumb=datas/thumbs/783-leovincihandmade tekening.jpg]783-leovincihandmade tekening.jpg[/thumb]

Deze zat in de dos erbij helemaal geel aan de achterkant.

Jayton
                            Bijdrager

Oh ja en dit is nou een nieuwe Proma Cannon, ook met een klein deukje aan de binnenkant maar is niet echt een vervelende, minder lelijk dan die leovinci:D

Deze uitlaat gekocht voor 25,- en hou ik zelf voor de mooie uitlaten collectie.
                              [thumb=datas/thumbs/783-proma cannon.jpg]783-proma cannon.jpg[/thumb]

Rebel

Net allemaal ge kregen/maakt:

2x Voorspatbord:

Decompressiekabel:

Handvatten:

Versteviging (word nog afgewerkt door spuiter):

Extra versteviging (moet nog gelast worden en mooi gemaakt etc):

(ben geen alcholist ofzo hoor ;))

barry
                                Donateur

@ Rebel;
                                  heb jij even geluk dat je dit allemaal krijgt.
                                  Ik moet het bestellen & betalen hoor , wwwhhhhhaaaaaahahahahahahahah

15 berichten aan het bekijken - 1,801 tot 1,815 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.