Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Je laatste aanwinst
- Dit onderwerp bevat 26,540 reacties, 685 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door AA-T.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 november 2006 om 15:58 #59244
Klopt ik was in de war. Ik dacht dat alles rechts was maar das nie zo. Hij doet ze alle kanten uit!!
Hier check catalogus foto [thumb=datas/thumbs/783-zirri catalogus.jpg]783-zirri catalogus.jpg[/thumb][thumb=datas/thumbs/783-2ziiri.jpg]783-2ziiri.jpg[/thumb]
30 november 2006 om 16:54 #59249voor 20,- een ciao’tje gekocht 🙂 nog een beetje werk aan maar ziet er nog vrij fatsoenlijk uit en hij loopt =D . alleen wt klein nieuw spul, benzinekraantje, benzineslangetje, bougie, bougiekapje, en nog wat bedrading en schoonmaken en dn kan die verpatst worden 😀
zit ook “kickstart” op =) G-no deed beetje benzine in de vlotterbak omdat dr geen benzinekraantje enz. opzit. dus hij doet m aan ja start best goed. hij zet m op de standaart toen die uit was gaat ie kicken met de trappers 1x gekickt en hij was aan 😛
30 november 2006 om 17:56 #59255Hoppa , komt zojuist er een persoon op de garagepoort bonken , terwijl ik een Pulse-Jet aan het lasse ben!
Met enige tegenzin de poort geopend , staat er een camion van DPD voor de oprit & de man had een enorm grote doos vast.
Even kijken, Van JMPB:
Meteen geopend & wat zie ik:
Een Simonini Calibrata.
gewoon een schitterend uitziende uitlaat.
Ik heb er hem even onder gezet , maar hij paste dus echt niet , geen schuld aan JMPB natuurlijk , want het is geen uitlaat voor een SI.
Maar zoals ik ben ; heb ik even vlug een plaatje geplooid , gaatje geboord & hoppaaaaaaaaaah , hij hangt er even onder voor een testje qua geluid.
Ik heb eens even geprobeerd in de straat hier maar niet voluit , want , Met toen die bougiedop te halen is deze warm-of vastgelopen.
Maar in elk geval zit er een DIKKE boost in.
Nu nog enkel de 46mm polini te checken & verder inrijden.30 november 2006 om 18:01 #59257foto:D
30 november 2006 om 18:02 #59258TimoO_ :
voor 20,- een ciao’tje gekocht 🙂 nog een beetje werk aan maar ziet er nog vrij fatsoenlijk uit en hij loopt =D . alleen wt klein nieuw spul, benzinekraantje, benzineslangetje, bougie, bougiekapje, en nog wat bedrading en schoonmaken en dn kan die verpatst worden 😀zit ook “kickstart” op =) G-no deed beetje benzine in de vlotterbak omdat dr geen benzinekraantje enz. opzit. dus hij doet m aan ja start best goed. hij zet m op de standaart toen die uit was gaat ie kicken met de trappers 1x gekickt en hij was aan 😛
waar hebje hem gekocht? in belgie?
30 november 2006 om 18:07 #59259:oSimonini calibrata, schitterend ding! filmpje, foto en resultaten gewenst:!
30 november 2006 om 18:08 #59261hoi barrr
waar blijft die foto30 november 2006 om 18:10 #59262Jakker em ff onder de si 🙂 en FILMPIE!
Stiekem wil ik ook wel 1 onder de ciao :D!
30 november 2006 om 18:14 #59263timschilders :
TimoO_ :
voor 20,- een ciao’tje gekocht 🙂 nog een beetje werk aan maar ziet er nog vrij fatsoenlijk uit en hij loopt =D . alleen wt klein nieuw spul, benzinekraantje, benzineslangetje, bougie, bougiekapje, en nog wat bedrading en schoonmaken en dn kan die verpatst worden 😀zit ook “kickstart” op =) G-no deed beetje benzine in de vlotterbak omdat dr geen benzinekraantje enz. opzit. dus hij doet m aan ja start best goed. hij zet m op de standaart toen die uit was gaat ie kicken met de trappers 1x gekickt en hij was aan 😛
waar hebje hem gekocht? in belgie?
nee iemand in de buurt had er een
30 november 2006 om 18:25 #59264foto’s staan erop , Cilinder is er even af geweest & er zijn vage oppervlakige krassen in de cilinder & op de zuiger ; enkel aan de uitlaatpoort.
Zou ik zo verder inrijden , of een nieuwe kit bestellen.30 november 2006 om 18:27 #59265Welke sproeier heb je btw gereden met je 46mm polini?
Waar fotos?
30 november 2006 om 18:31 #59266ff met doekje met commadant4 erdoorheen gaan 🙂
30 november 2006 om 18:48 #59267Wat een vette uitlaat Barry. Ik ga hem ook kopen voor m’n Malossi set-up. Graag zie ik je filmpjes:D
30 november 2006 om 18:51 #59268hansieb :
Welke sproeier heb je btw gereden met je 46mm polini?Waar fotos?
Sproeier 72
Trek je ogen even open & je ziet de foto’s.Een beetje naar boven scrollen hansken.30 november 2006 om 18:54 #59269Die pijp is zo bruut he, maar op een ciao’tje staat hij vetter 😀
Ben benieuwd over de resultaten barry.. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.