Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,726 tot 1,740 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

Ja,een gewone CDI moet je hebben , want er bestaan namelijk geen andere.Bij JMPB heb je hem voor 29â‚Ŧ.

Jelle
      Moderator

barry :
        Ja,een gewone CDI moet je hebben , want er bestaan namelijk geen andere.Bij JMPB heb je hem voor 29â‚Ŧ.

oke mooi zo want ik vroeg het me al af, is er een maniertje om die onsteking te testen zonder dat het blok in elkaar zit?

Timmetje
        Bijdrager

Mijn nieuwste aanwinst:

En hopelijk binnenkort een vespa ciao 😀

masterman
          Bijdrager

cittatuner :
            als je op de pagina uitlaten van deze site kijkt zie je dat het expansie gedeelte van jelle’s uitlaat korter is dan op de foto van de cannon:?

De ophanging is ook anders als ik het zo zie

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

tis geen eurocinldro, das een andere.

het is gewoon een proma cannon ? ik heb hem eerder gezien en dat is exact die :S ik weet niet maar als je ze vergelijkt zijn ze het zelfde hoor stelletje ape 😛

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

barry
              Donateur

Geen cannon;de cannon zijn buikje zit verder naar de demper toe.Kijk maar eens goed.
                Volgens mij zijn het 2 verschillende uitlaten aan mekaar gebouwd.

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

volgens mij ben ik erachter, had een foto gezien dat het een zirri uitlaat is voor een 125cc pakket (misschien wat overdreven) denk dus niet dat het een leuk opvoer dingetje is maar wel een snelle..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

PoliniCiao
                  Bijdrager

Timmetje :
                    Mijn nieuwste aanwinst:

En hopelijk binnenkort een vespa ciao 😀

Ook eens aan de ciao :thumb

En over de uitlaat. Het is geen cannon, die heeft de ophanging verder naar achteren zitten en dat dikke deel klopt niet en de bocht ook niet..
                    Ik heb nog zon zirri foto en dat is het toch ook niet volgens mij, die bocht loopt hogerlangs.
                    Wat het wel is zou ik ook niet wete 🙂

Lekkere Bekker
                    Bijdrager

Het is geen cannon maar het verschilt er niet veel van..

?Dus ik denk dat die ongeveer dezelfde prestaties zou moeten leveren?

G-no
                      Donateur

Zirri 125cc is het niet, want deze zit gewoon aan de goede kant(rechts). Het kan natuurlijk wel een andere zirri zijn, aangezien hij er veel op lijkt

Jayton
                        Bijdrager

joey636 :
                          ik zij ook al dat het een cannon was en ik blijf erbij

Dat is echt geen proma Cannon :!, ik zal je van het weekend er eentje laten zien. Ik heb er ook ÊÊn gekocht, maar wordt opgestuurd. Hageltje nieuwe Cannon alleen door lomp gedrag in het magazijn heeft iemand een deuk in demper gemaakt, beetje jammer. Uitlaatje koop ik voor 24,- euro:D

Het lijkt mij ook geen Zirri. Ik heb de catalogus van Zirri met de uitlaten die hij heeft en al zijn uitlaten lopen ook linkslangs. Catalogus stamt wel uit jaar nul. Maar hij heeft ook maar weinig uitlaten voor ciao gemaakt. En ja hij customized ook heel veel, maar goed dan maakt hij toch echt niet zo’n lullig uitlaatje voor een 125cc of 100cc. Hij heeft wel mooier uitlaten liggen / gemaakt.

G-no
                          Donateur

😮 En fredzz zijn zirri dan? Die loopt links. Of is links nou de goede kant?:con. Effe in de war

Edit: Kun je nog aan meer van die leuke uitlaatjes komen? Me want cannon.

Jayton
                            Bijdrager

Hier staat die Zirri 125cc klik lijkt me rechtslangs:?

Foutje vekeerd gezien! Klopt G-No…
                              En Fredzz uitlaat loopt linkslangs zie foto klik

KennyVespa
                              Bijdrager

loopt helemaal niet rechtslangs, loopt linkslangs

beetje in de war, of je weet niet wat links of rechts is

Nick_orginelli
                                Bijdrager

G-no :
                                  😮 En fredzz zijn zirri dan? Die loopt links. Of is links nou de goede kant?:con. Effe in de war

recht is de ”goede” kant ( zo lopen de meeste uitlaten)
                                  neem aan dat je dat bedoeld

15 berichten aan het bekijken - 1,726 tot 1,740 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.