Je laatste aanwinst

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Je laatste aanwinst

15 berichten aan het bekijken - 1,546 tot 1,560 (van in totaal 26,541)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Bijdrager

Een leuk ebr voorvorkje ter waarde van 99 euro;). Is leuk jah en je hebt geluk met alles wat er bij zit.

joey636
      Bijdrager

ik heb me vandaag maar eens een 43mm pinasco cilinderkop gekocht en een malossi stickerset

FonS
        Bijdrager

een lekker rotte Honda Camino zónder vario :p

maarja, het ging me om de voorvork…

Japie nog interesse in de voorvelg..?

trouwens, viel me opeens iets in. vespa si + camino brug & blok = bruut mutantje :p wordt alleen flink knutselen, camino brug is korter dan die van een SI. (achterveren van de mino zijn btw 32 cm 😮 )

GK
          Bijdrager

tja laatste aanwinst 😛 ben er achter gekomen dat mijn km teller dus wel goed werkt en dat ik echt 50 rij met deze setup 😛 stond er zelf van te kijken en heb vandaag 2 scooters tegelijk ingehaald 😛 ze waren vrij pissig dat punt een een brommer ze inhaalde en punt twee het een snorbrommer was 😛 zie je ze boos kijken met un helm op en hun vizier opengeschoven 😛

maarja heb ook startonderbreker erop gezet, was echt piece of cake

hansieb
            Moderator

Kwafo :
              tja laatste aanwinst 😛 ben er achter gekomen dat mijn km teller dus wel goed werkt en dat ik echt 50 rij met deze setup 😛 stond er zelf van te kijken en heb vandaag 2 scooters tegelijk ingehaald 😛 ze waren vrij pissig dat punt een een brommer ze inhaalde en punt twee het een snorbrommer was 😛 zie je ze boos kijken met un helm op en hun vizier opengeschoven 😛

maarja heb ook startonderbreker erop gezet, was echt piece of cake

🙂 word straks leuk met mijn scheurijzer hehehehe!

murkus
              Bijdrager

ja schiet dat nog op..?

Colin
                Bijdrager

Baz mooie voorvork en stuurtje, ziet er goed uit.
                  Andere kleurecombinatie mooie setup en andere velge 😉 en dan ziet hij er super uit:thumb
                  je boft met zo’n voorvork, succes ermee

hansieb
                  Moderator

murkus :
                    ja schiet dat nog op..?

Eerst lassen dan coaten … duurt nog wel even.

iaccaloco
                    Bijdrager

Ik heb idd. opzich nog wel interesse in dat velgie ja……

Heb er al 2, dus het hangt allemaal van de prijs af…?:)

Enneh, zo’n vorkie is idd. leuk…….Heb er 4……….:P

Als ik eerlijk mag zijn zou ik lekker de Mino opknappen, en daarmee gaan knallen……!

‘T rijdt héél lekker, trekt véttt,(met vario dan) en het ziet er in mijn ogen ook leuk uit…….;)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

FonS
                      Bijdrager

nou… als jij me zegt waar ik een framenummer kan vinden..? ding heeft geen kenteken en is slecht overgespoten 😉

enneh… haalde net blok uit elkaar, zit een 65cc op, 16mm carb, duseh… wat is standaard op een camino?

edit ; als je bedoelde dat ik die camino voor te crossen zegmaar moest houden, NOPE :p ik ga me die camino brug + blok onder mn snor Vespa SI frikadellen :lol wordt een leuk snorretje

ciaoracer
                        Bijdrager

joehoew nieuwe dingetjes ontvangen:
                          Voorvork een tomos a35
                          en een dr evo 70 cc met aangepast carter van JL en cittatuner van het forum.
                          Nu ben ik gans blij en ga ik aan mijn projectje beginnen;)

barry
                          Donateur

ciaoracer :
                            joehoew nieuwe dingetjes ontvangen:
                            Voorvork een tomos a35
                            en een dr evo 70 cc met aangepast carter van JL en cittatuner van het forum.
                            Nu ben ik gans blij en ga ik aan mijn projectje beginnen;)

Leuke onderdelen maat.Nu weet je weer wat te doen,houd ons op de hoogte.

hansieb
                            Moderator

6 blauwe plekken , gister gepaintbalt echt super vet met zijn 20en :D:D

En schouwingstroep van de rdw , moet alleen nog kenteken laten maken :thumb

GK
                              Bijdrager

persoonlijk vind ik paintballen het leukst 5 tegen 5 ofzo dan is het echt nog wat strategisch 😛 anders lopp je gewoon inde rondte en schiet op iedereen die niet bij je team zit 😛

Black Custom Ciao Mix
                                Bijdrager

mijn nieuwe aanwinst PROMA GUN=)

15 berichten aan het bekijken - 1,546 tot 1,560 (van in totaal 26,541)
                                • Het onderwerp ‘Je laatste aanwinst’ is gesloten voor nieuwe reacties.