Vespa-Ciao.NL
:: Javad's Gila.

Home Forums Perso’s Projecten Javad's Gila.

4 berichten aan het bekijken - 871 tot 874 (van in totaal 874)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Javad
    Topic starter

Ja was cool om weer eens samen te touren. Ook grappig om jou op een Cittaatje te zien, die liep ook nog eens heel leuk met 50 cc MA getuned:thumb

Mijn huidige DR Evo blokje loopt inderdaad wel lekker. Er mag alleen nog wel een iets langere vertanding in.
      Er zit bromvertanding in maar volgens mij vrij kort want ik haal met moeite 70 km pu met een poulie 60.

Natuurlijk heb ik aspiraties voor een tweede blokje, namelijk een ReedValve met 43 Athena, 21 carb en Proma CC.
      Dat ga ik eerst op poulie zetten icm een simokoppeling. Vario komt later daarna wel weer eens.

<3 Thunderstone
      Check mijn perso!

Martino
      Moderator

Ik vraag mij in dit geval af waarom de 43mm en niet de 46mm versie Athena? De Malossi MP carters kunnen dit direct al aan en als ik mij niet vergis was dit ook jou setup wat je destijds heerlijk aan het lopen had icm de Proma Cannon.

Javad
        Topic starter

Ja goeie vraag eigenlijk, ze liepen allebei heel erg mooi. Ik kan ook gewoon voor de 46 gaan inderdaad.
          Ik heb nog zat tijd om er over na te denken,..

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

Javad
          Topic starter

Kleine update:

Mooie achterwielmoer zomaar van De Brandweer gekregen, Dope! Dank nogmaals!

<3 Thunderstone
            Check mijn perso!
          4 berichten aan het bekijken - 871 tot 874 (van in totaal 874)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.