Vespa-Ciao.NL
:: Javad's Gila.

Home Forums Perso’s Projecten Javad's Gila.

15 berichten aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 874)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vincent
    Donateur

Mooi citta’tje hoor! Ik vind die gepolijste velgranden altijd mooi staan bij die citta velgjes.

De Brandweer
      Bijdrager

Kiek m Shinen! Goed bezig en ik heb vernomen dat het blokje inmiddels goed loopt. top!

Javad
        Topic starter

Jah, als iemand me uit kan leggen hoe ik een youtubefilpje embed want dat ben ik vergeten en te lui om te zoekenn sorry.
          Dan kan ik het even laten zien maar vooralsnog kan ik inderdaad beamen dat het snorbrommertje(pfffhihi) lekker loopt ja.

<3 Thunderstone
          Check mijn perso!

Vespaatje
          Donateur

[‘youtube=heh82hs8273’]

‘ weghalen en dan die cijferlettercombinatie neerzetten

Javad
            Topic starter

Blokje blijft afslaan.
              Hij start met veel choke redelijk goed, loopt dan even maar slaat weer af na een tijdje bij het stoppen.

<3 Thunderstone
              Check mijn perso!

hansieb
              Moderator

Hoi Javad!

Nice dat je toch weer een citta hebt gekocht. Is het niet iets met de ontsteking (bobine, bougie)?

zevenenergie
                Donateur

He lullig zo,n vage klacht, ik wou dat ik het wist.

Javad
                  Topic starter

Ja ontsteking daar lijkt het wel op, Ik ga maandag eerst even een ander sproeiertje halen om dat uit te sluiten en denk dat ik er ook maar gelijk nieuwe contactpuntjes en condensator op zet.
                    Bougietje is goed, ik heb verschillende geprobeerd.

<3 Thunderstone
                    Check mijn perso!

Florian
                    Moderator

Javad :
                      Modd’s ik kan geen PM’s meer versturen ik krijg een foutmelding.
                      Ik wil Juriaan even laten weten dat het geld overgemaakt is.

Probleem is bekend en achter de schermen wordt dit geregeld.

juriaan96
                      Bijdrager

Javad :
                        Modd’s ik kan geen PM’s meer versturen ik krijg een foutmelding.
                        Ik wil Juriaan even laten weten dat het geld overgemaakt is.

Ik had het gezien hoor, veertje is al onderweg 😉
                        Als het goed is ligt hij vanmiddag bij je op de mat!

Javad
                        Topic starter

Ik heb hem ontvangen dank.
                          Maar ik krijg het niet goed werkend. Mijn vorige gashandvat met veertje had ook een kleinere slag.
                          Dat handvat had ik van Eidos gekregen, had ik nooit weg moeten doen (zoals alles wat ik had maar ja,..)
                          Ik heb JMPB gemaild of ze nog zo’n handvat met kleinere slag hebben liggen.

Mijn huidige handvat heeft een langere slag dan het veertje rond kan dus het past helaas niet.

<3 Thunderstone
                          Check mijn perso!

juriaan96
                          Bijdrager

Ik wist niet eens dat daar verschil in zat, ik gebruik eigenlijk alleen de oude handvatten waar geen veertje in zit.
                            Met veertje rijdt natuurlijk wel een stuk lekkerder…

Wie weet heeft iemand het hier nog wel liggen?

Javad
                            Topic starter

Ik denk dat ik gewoon een snelgas koop.
                              Zo’n korte slag gashendel kom ik vanzelf wel weer tegen en die komt dan op mijn tweede brommer in spe.
                              Het veertje zal ik tot dan goed opbergen 🙂

De brommer doet het eindelijk goed.
                              Ik heb vanmiddag contactpunten en condensator gekocht, helaas waren de punten niet de juiste en heb ik alleen de condensator vervangen.
                              Dat bleek het probleem te zijn en nu rijdt hij weer als een zonnetje 😀
                              Ik zal morgen even een goed filmpje maken.

<3 Thunderstone
                              Check mijn perso!

Javad
                              Topic starter

Hij loopt mooi rustig.
                                De koopeling schraapt alleen een beetje.

<3 Thunderstone
                                Check mijn perso!

Javad
                                Topic starter

Ik heb een setje nieuwe gas en remhendels gezet,..sproeiertje 46, perfect, nieuwe contactpuntjes, loopt mooi maar slaat wel af als ik stil sta. Soms blijft hij lopen bij stilstaan maar slaat uiteindelijk wel af.

Arilext, ik wil gewoon dat hij lekker rustig, pop pop pop, stationair loopt.
                                  Misschien toch reviseren, verder weet het niet. Alles is verder goed.

Binnenkort even een filmpje van hoe hij rijdt en soms afslaat,..

Snelgasje van Domino

Ik had nog een setje handremmen voor een bmx liggen, perfect maatje voor als decohendeltje.

Het volgende op het lijstje is een SI brug en een elek blokje waar ik alvast een mooie DR43 voor heb liggen.
                                  Dus als iemand nog een mooi elek cartertje heeft liggen of SI brug, hoor ik dat graag.

35 km pu rijden met een standaard blokje is leuk maar niet genoeg om met tourtjes mee te komen,..

<3 Thunderstone
                                  Check mijn perso!
                                15 berichten aan het bekijken - 811 tot 825 (van in totaal 874)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.