- Dit onderwerp bevat 873 reacties, 100 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 7 maanden geleden door Javad.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 mei 2013 om 11:49 #462446
Zo te zien krijgt de Citta een grote opknap beurt.
Wel leuk te zien dat alles grondig wordt aangepakt.
Voor het coaten ook net de beste buiten spuitdag uitgekozen zo te zien.30 mei 2013 om 17:10 #492168Zo staat het er nu bij:
Ik heb de Pinasco krukas, voorzien van een nieuwe drijfstang met bijbehorend bigend en lager.
En mijn blokje gezandstraald.
Ook nog bij de Hornbach nieuwe boutjes ed. gehaald.Kabelboompje gemaakt;
Cardan gereviseerd:
<3 Thunderstone
Check mijn perso!30 mei 2013 om 17:18 #492167Ik begrijp dat de vorkpoten niet meer gecoat moeten worden?
En is het nog gelukt met de volle wangen Mazzu?30 mei 2013 om 17:44 #492165Die poten moeten nog wel gecoat worden, dit is alleen even om hem neer te zetten.
En Hans is nog bezig met de Mazu maar dat zier er goed uit
gaat wel goed komen denk ik.<3 Thunderstone
Check mijn perso!31 mei 2013 om 15:16 #492147Weer een stapje verder:
Mooie aanwinst:
Ferodo remsegmenten ! Ik heb een leverancier gevonden

Ik moet nog een nieuw dashboardje maken.
Voorvorkpootjes hebben nog wat LOVE nodig.
En het blokje zit ook bijna helemaal in elkaar, hij is in afwachting van zijn Athena 46, hopelijk volgende week in mijn bezit. 😀
<3 Thunderstone
Check mijn perso!31 mei 2013 om 17:40 #492146Javad :
En het blokje zit ook bijna helemaal in elkaar, hij is in afwachting van zijn Athena 46, hopelijk volgende week in mijn bezit. 😀Dit keer wel pistonclipjes er wel goed in monteren he;)
Ik heb je hele perso gelezen, wat heb jij soms pech joh 😮
Op pagina 15 bv, met je nieuwe 43mm Athena cilinder die nu helemaal aanvlarde is!Succes!
31 mei 2013 om 18:03 #492144Ja, hier komen nieuwe clipjes in

Jammer idd van die 43, anders had ik straks een mooi setje gehad.<3 Thunderstone
Check mijn perso!1 juni 2013 om 20:52 #452139Hier is dan een hele brommer =)
Er moeten nog wel wat dingetjes gebeuren;
Ik heb die rubbertjes voor in de voorvorkpoten nog nodig en de pootjes moeten nog gecoat worden.
Er zit nu een Malossi 43 op maar er komt een Athena 46 op.
De treeplankjes en de convertkap aan de achterkant worden nog gestickerbombed.
Het zadel moet nog gelast worden, net als wat uitlaatjes.
De km.teller moet er nog op, en zo nog wat dingetjes.Ik kan hem nog niet starten want ik heb geen geld voor benzine, gewoon helemaal platzak, maandag heb ik weer geld en zal ik erachter komen hoe het blokje nu loopt en of alles goed in elkaar zit.
<3 Thunderstone
Check mijn perso!1 juni 2013 om 21:11 #467693Altijd lekker een verse brommer

Maar waarom heb je niet even gewacht met het monteren van de RV op de 46 Athena? Evenals de voorvorkpoten, nu moet je weer de halve brommer demonteren om hem helaas piekfijn te hebben:smack:DVerder ziet hij er keurig uit;)
PS: Kan ik het stickerbomb verhaal niet uit jouw hoofd praten? Het is namelijk ontiegelijk lastig om te plakken aangezien de randjes veelal los laten. Denk er ook aan om de stickers een flinke laag blanke lak mee te geven.
Ben erg benieuwd=)1 juni 2013 om 21:21 #491418Ziet er weer heel mooi uit! Ik heb ook vaak het probleem dat je niet verder kan omdat ik iets heel kleins mis, en meestal wil je toch door met sleutelen :). Het is een dillema dat lastig op te lossen is aangezien geduld niet altijd beschikbaar is.
Stickerbombing zou ik ook niet aan beginnen maar dit is jouw Citta dus doe wat je wil!
1 juni 2013 om 22:07 #492139Begrijp 1 ding goed, dit is mijn dagelijks vervoer en daar ben ik aan gehecht, dat moet zo snel mogelijk weer lopen.
En een cilindertje omwisselen draai ik mijn hand niet voor om.Stickerbomben gaat helemaal goed komen, ik beletter ook vaak op de zaak.
Ik gebruik een hittepistool en een rollertje om alles goed aan te drukken.
Ik ga het in elk geval proberen, kijken of het wat is, zo is het ook wel heel mooi moet ik zeggen,..
Deze kapjes zijn qua opknapwerk een heel project namelijk, dit leek me een makkelijke oplossing.We gaan het zien..
Ik ben trouwens ook erg blij dat mijn pinasco krukje en wieltje er weer op zitten, ik werd wel een beetje flauw van die trage gasreatie steeds, eindelijk weer eens wat actie
<3 Thunderstone
Check mijn perso!1 juni 2013 om 23:20 #429527Je kan ook komplete stukken vinyl kopen met stickerbomb print. Met verschillende soorten stylen en logo’s. Dan warp je zeg maar je onderdelen die je gebombed wil hebben. Maarja dan heb je natuurlijk niet je eigen style kwa stickers ect. Je ziet het niet veel op brommers. Ik zeg doen!
1 juni 2013 om 23:30 #492138Moet ik nou weer diegene zijn die over je zadel zijn bedenkingen heeft.:@ Ik vindt het er niet uit zien en zeker dit specifieke geval heeft wat beschadigingen. Wanneer je hier toch nog komt om de vorkpoten te coaten moeten we in mijn schuur maar eens op zoek naar een mooi zadeltje. Ook vindt ik de demper qua vorm wel mooi, maar zal een nieuw carbon velletje of zwart donker kleurtje hem wel staan denk ik. Verder heb ik mijn bedenkingen over de te stickerbomben onderdelen, maar het zal wel eens goed uit kunnen pakken.
Ik mis je chroom harleyrek wel.:(
PS. Het toverwoord: Geduld…
2 juni 2013 om 08:09 #492137Ik kan wel geduld hebben met van alles met de brommer maar hij moet gewoon rijden.
Verder goed lezen he, ” zadel moet gelast worden” (staat ergens tussen neus en lippen door,..)
Betekend niet dit zadel maar mijn gewone zadel met buddy.
Ik vind dit ook niet mooi. Dit is een oud ding.Ik heb die vellen wrap vinyl ook gezien, heb ik geen geld voor anders had ik dat gedaan.
Die vellen kosten minstens 50 piek.Ik heb op het werk nog wel wat carbon wrap liggen. Misschien is dat mooi.
Maar ik ga in elk geval de stickerbomb proberen.<3 Thunderstone
Check mijn perso!2 juni 2013 om 10:57 #492136
AnoniemLeuke brommer man! Als je wilt gaan stickerbomben moet je zorgen dat je het oppervlak goed schoon en vetvrij maakt. (doekje met remmenreiniger) Dan kan de lijm tenminste goed hechten en krijg je niet snel dat het los laat. Na het plakken de brommer een middagje laten zonnen voor het goed intrekken van de lijmresten en dan blanke lak erover heen knallen8)
Dan moet het goed komen mocht je dat echt graag willen. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.